|
- 05/07/2008 00:37
|
Re: [RCT2] BLYKAK (Eindelijk af, check de download!)
[Re: Liampie]
|
RoelerMF
Carnavalist
Registered: 31/08/2002
Loc: Den Haag
|
Niet 100% af, maar wel leuk als teaser. Voor teaser hebben we het testtopic. Meerdere plaatjes en/of een verhaal zijn nodig volgens de regels binnen het gamesforum. Mocht je je post willen aanpassen kan je PMen  -edit- topic weer opengezet in overleg met topicstarter. Plaatjes worden aangevuld; reacties dat het maar 1 plaatje is of andere offtopic reacties over de inhoud zijn NIET gewenst. Vanavond is het een volwaardig topic. 
Edited by RoelerMF (05/07/2008 08:42)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 05/07/2008 10:58
|
[Re: Glenn_]
|
Avg
Booyah!
Registered: 26/01/2007
Loc: Wwe land.
|
Update, update! 
|
|
|
|
|
|
|
- 08/07/2008 21:01
|
|
Broodschotel
AKA Nickjuuh
Registered: 08/05/2006
Loc: Rijen, Holland
|
Leuk! Maar... Dat schuine huisjes heb je leuk geprobeerd op te lossen, maar ik vind het toch iets te massief. Ik houd niet van de testures, die bakstenen opzich gaat nog wel, maar de combinatie met die andere muren vind ik niet geslaagd. Het rechter huisjes is trouwens wel geod, alleen een beetje vol, ik had bijv. het dak gewoon aan elkaar gemaakt, in plaats van op de hoeken dat minder schuin. Ik zie maar 2 deuren, ik weet niet wat het moet voorstellen, maar een ingang is er niet  De beplanting lijkt zo nog wat vreemd, maar ik denkt dat dat goed gaat komen, misschien nog een ander ondergrondje erbij. Die grote vaas is misplaatst, ook vind ik die bakstenen randjes om het pad niet mooi, zeker niet dat pad naar beneden. Die 2 houten plaatjes op het dak snap ik eigenlijk ook niet helemaal. Dat linkse huisjes/ding vind ik wel leuk, maar is snap ook daar het doel niet helemaal, het is maar een raar huisjes  Ik ben zeker benieuwd naar de dowload.
|
|
|
|
|
|
|
- 08/07/2008 23:00
|
[Re: Broodschotel]
|
Liampie
Under Construction
Registered: 16/07/2005
Loc: Weesp
|
Die 2 houten plaatjes op het dak snap ik eigenlijk ook niet helemaal. Dat zijn luiken, hoe wil je anders op het dak komen?  Verder hebben deze huisjes geen doel, het is slechts themeing. Het diagonale huisje ga ik veranderen en misschien het uiterst rechtse huisje ook.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 09/07/2008 15:00
|
[Re: Matth048]
|
Liampie
Under Construction
|
Bedankt voor alle reacties weer.   (ik heb weer het ongeluk dat het er hier enorm kaal uitziet, terwijl dat wel meevalt als je het in-game ziet...) Nu heb ik jullie hulp nodig, welke kleuren zal ik de baan geven? Ik twijfel zo hevig dat ik maar moeilijk een keuze kan maken.  Welk kleurenschema? A. Blauw-Geel B. Blauw-Waterblauw C. Blauw-Wit D. Waterblauw-Rood Het liefst zo veel mogelijk reacties, een uitgebreide analyse van de kleuren is niet nodig, een post met alleen A, B, C of D erin is voor mij voldoende. Alvast bedankt.  Verder nog ik denk mijn beste horecapunt ooit:  Dat witte dingetje binnen is een ei die gebakken wordt. (ziet er in-game leuker uit, dan beweegt hij ook.)  Het 'park' is nu eigenlijk wel klaar zo'n beetje, binnenkort komt de download! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 09/07/2008 15:02
|
|
Ivo_A
De Enige Echte
Registered: 27/09/2007
Loc: Eibergen/Neede
|
Ziet er erg sfeervol uit, ook lekker realistisch. De kaalheid op je eerste screen vind ik best meevallen. Ik zou bij de achtbaan voor optie C gaan. Succes nog 
|
|
|
|
|
|
|
- 09/07/2008 15:33
|
[Re: Ivo_A]
|
Japsell
Member
Registered: 08/04/2007
Loc: Noord-Brabant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 09/07/2008 15:38
|
[Re: Japsell]
|
Fallerbouwer
Member
Registered: 12/06/2008
Loc: Nederland
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 22/07/2008 19:49
|
[Re: Fallerbouwer]
|
Liampie
Under Construction
|
 Ik heb Ikaros een tijdje geleden ingezonden naar NewElement als potentiële NE Design, maar hij is met 50% positieve stemmen in plaats van de benodigde 60% afgewezen. Het heeft het dus net niet gehaald... Jammer, maar het bewijst wel dat ik nog maar een haar ben verwijdert van NE kwaliteit als ik op mijn best bezig ben. Mijn best, dat is dit park zeker! Ik vind het zonde om dit park zo roemloos ten onder te laten gaan, dus daarom ga ik het verder uitbouwen tot een volwaardig pretpark in plaats van een fragment daarvan. Omdat er wel flinke aanpassingen aan te pas gaan komen komt er nu alsnog een download. Na Project X ga ik dit weer oppakken en een gooi doen naar een NE Spotlight! OverzichtsscreenLegenda:1. De fatale val van Ikaros in de Egeïsche Zee. 2. Paleis van koning Minos, bij Knossos. Hierin bevindt zich het beroemde Labyrinth (laatste gedeelte van de wachtrij) en het station van Ikaros. 3. Daidalos, de succesvolle vlucht van Ikaros' vader. 4. Boomstambaan 'The Flood', refererend aan de uitbarsting van de vulkaan op Santorini omstreeks 1600 vóór Christus. De vloedgolf dier hierdoor ontstond richtte veel schade aan bij de Minoïsche beschaving op Kreta, waar ook Knossos ligt. 5. Restanten van een oude beschaving. Ik ben bezig met de download!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
79 registered (Daan8baan, Dino_amusement, Deca_Bart, DAAN_91, Bram, ChrissievdP, Beach_Party, bunny, Coasterchi, DaMario, Ddodo, bonhoeffer, daffie, BreakDown, Barry, DeDuitseKermis, Audrey, BarBar, Denise, 10 invisible),
108
Guests and
34
Spiders online. |
|
7010 Members
28 Forums
12777 Topics
455041 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|