Het laatste nieuws:

Alsnog een B&M Inverted voor Gröna Lund voor 2020
Fotowedstrijd 2016 - voorronde

Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Page 4 of 4 < 1 2 3 4
Topic Options
Rate This Topic
#2349143 - 11/08/2016 15:59 Re: [DL] Disneyland stopt mogelijk met dagelijkse vuurwerkshows + Paint the Night [Re: The_Kevin]
kristof Offline
Non omnis moriar

Registered: 28/08/2001
Loc: Antwerpen
Ik denk dat velen hier toch de nostalgische factor in Anaheim onderschatten. Ik denk dat er héél veel fans blij zijn met zulke klassieker ipv al het moderne LED geweld dat Paint The Night was.

#2349240 - 11/08/2016 21:08 Re: [DL] Disneyland stopt mogelijk met dagelijkse vuurwerkshows + Paint the Night [Re: SoCal]
FRANK Offline
FiëstAventuraFrank!

Registered: 24/07/2000
Loc: Breda
Origineel bericht van: SoCal
Origineel bericht van: Guy
MEP sluit al in september in Orlando en komt pas in 2017 naar Anaheim. De kans is dus aanwezig dat men deze parade gaat opknappen. In Tokio is immer ook de Dreamlights versie te zien met veel extra wagens.
Ik hoorde gisteren van FRANK dat Paint the Night ook in HongKong stopt. Misschien gaat die versie dan naar Orlando.

In hongkong is die 2 maanden in onderhoud. Vanaf 1 november daar weer te zien.

Ik persoonlijk vind het wel ontzettend stom dat Hong Kong Disneyland het onderhoud voor zo'n populaire parade slechts enkele weken van tevoren aankondigd. De meeste mensen plannen hun vakantie ver van tevoren en verwachten de parade te kunnen zien. Als je ineens enkele weken voor het onderhoud deze informatie online gooit is dat toch niet erg netjes?! Stom!

#2349281 - 11/08/2016 22:43 Re: [DL] Disneyland stopt mogelijk met dagelijkse vuurwerkshows + Paint the Night [Re: FRANK]
kristof Offline
Non omnis moriar

Oei Frank, ga je naar HKDL?

#2349478 - 12/08/2016 20:53 Re: [DL] Disneyland stopt mogelijk met dagelijkse vuurwerkshows + Paint the Night [Re: kristof]
FRANK Offline
FiëstAventuraFrank!

Origineel bericht van: kristof
Oei Frank, ga je naar HKDL?

Klopt, daar ga ik binnenkort naar toe! Juppie! Maar stiekem was Paint The Night echt een van de dingen waar ik het meest naar uitkeek. Ik heb die parade inmiddels al tachtig keer op YouTube gekeken. Elke dag staat die muziek hier thuis aan en dat deuntje zit dan ook continu in mijn hoofd. Van die muziek word je direct zo vrolijk. Ik was dan ook al druk aan het plannen welke avonden we die parade zouden kunnen bekijken.

Op een gegeven moment kwam het nieuws dat Paint the Night in Anaheim zou stoppen. Jammer dacht ik, maar gelukkig kan ik die in Hong Kong gewoon zien. Totdat ik van de week ineens zag dat Hong Kong Disneyland de refublishment kalender wijzigde en Paint the Night erop plaatste. In verband met een 'season event'. Lekker, zo enkele weken van tevoren. Ik baalde echt als een stekker.

Ik ben nog nooit in Hong Kong Disneyland geweest, maar ik weet nu al wel zeker dat ik er nog een keer naar toe wil gaan. Alleen baal ik dat ik het vertrouwen in Hong Kong Disneyland een beetje ben kwijtgeraakt. Hoe kun je nu zeker weten dat Hong Kong Disneyland bij een volgende bezoek ook niet ineens de Paint the Night parade annuleert?!

Buiten dan heb ik er gewoon erg veel zin in hoor. Maar ik vind het missen van deze parade toch wel echt jammer.

Edited by FRANK (12/08/2016 21:00)

#2349545 - 13/08/2016 10:00 Re: [DL] Disneyland stopt mogelijk met dagelijkse vuurwerkshows + Paint the Night [Re: FRANK]
kristof Offline
Non omnis moriar

Het is een mooie parade, en de muziek is inderdaad tof. Maar ze duikt waarschijnlijk toch nog wel overal op zoals ze er nu mee aan het schuiven zijn zit die tegen volgend jaar misschien wel gewoon in Parijs smile

Ik zou véél harder balen moest een attractie als Mystic Manor gesloten zijn voor onderhoud.

#2349557 - 13/08/2016 11:36 Re: [DL] Disneyland stopt mogelijk met dagelijkse vuurwerkshows + Paint the Night [Re: kristof]
FRANK Offline
FiëstAventuraFrank!

Ik lees net dat Paint the Night in Anaheim gewoon blijft, maar alleen tijdens speciale events te Holidays te zien zal zijn. Dus geen verhuizing naar Orlando ... Helaas!

Origineel bericht van: kristof
Ik zou véél harder balen moest een attractie als Mystic Manor gesloten zijn voor onderhoud.

Mijn MUST DO-dingen deze vakantie waren Pirates of the Caribbean, Mystic Manor en Paint the Night. Ik ga er vanuit dat ik die andere twee attracties wel kan doen. Paint the Night komt volgend jaar dan wel ... We nemen een abonnement op Hong Kong Disneyland dus we gaan gewoon een keer terug. smile

#2349561 - 13/08/2016 11:58 Re: [DL] Disneyland stopt mogelijk met dagelijkse vuurwerkshows + Paint the Night [Re: kristof]
SoCal Offline
Member

Registered: 30/06/2008
Loc: Valkenburg a/d Geul
Originally Posted By: FRANK
Ik lees net dat Paint the Night in Anaheim gewoon blijft, maar alleen tijdens speciale events te Holidays te zien zal zijn. Dus geen verhuizing naar Orlando ... Helaas!

De disneylandblog zegt hier het volgende over

''Before its half-million tiny lights return to illuminate the imaginations of a whole new generation of Disneyland park guests, there is still time enjoy the experience this beloved favorite inspired – “Paint the Night” parade.

As we just announced, night time at Disneyland park will get even brighter with the return of Main Street Electrical Parade early next year! Twenty years since it last glowed down Main Street, U.S.A., at Disneyland park, this “spectacular festival pageant of nighttime magic and imagination” will return for a limited-time encore engagement.

The quintessential Disney Parks nighttime parade, the Main Street Electrical Parade began at Disneyland park in 1972, shining brightly in the memories of thousands of Disneyland park guests until the end of its initial run in 1996. It returned to the Disneyland Resort as Disney’s Electrical Parade, bringing magical Disney stories to Disney California Adventure park from 2001 until 2010, when it crossed the country to begin its most recent run at Walt Disney World Resort.

“Paint the Night” parade will continue nightly performances, just before “Disneyland Forever” fireworks, through September 5 as part of the Disneyland Resort Diamond Celebration. And I’m excited to share today that this popular parade will return on select nights during the holiday season later this year. Be sure to keep an eye on the entertainment calendar at Disneyland.com for performance dates and times.''

Met andere woorden zeggen ze eigenlijk hier dat Paint the Night stopt na de kerst en plaats maakt voor MSEP. Daarna zou de parade in principe naar Orlando kunnen verhuizen verhuizen, maar stiekem hoop ik dat die naar Parijs komt voor de 25ste verjaardag. Vooral omdat ik anders had verwacht dat mocht paint the ngiht naar Orlando gaan, dit tegelijk kon worden aangekondigd met het nieuws dat MSEP naar Anaheim gaat. Dus een echte omruiling van parades. Schat de kans niet groot dat we volgend jaar paint the night in Parijs hebben, maar hoop doet leven.

The best in town: www.instagram.com/themepark.inc
#2349608 - 13/08/2016 16:49 Re: [DL] Disneyland stopt mogelijk met dagelijkse vuurwerkshows + Paint the Night [Re: SoCal]
rcth Offline
Disneyfanaat

Registered: 04/07/2010
Loc: Nederland
1 oktober 2016 bestaat het Walt Disney World Resort 45 jaar. Toch best apart dat vanaf 10 oktober het resort geen avondparade meer heeft? Wellicht heeft Disney nog iets geheims geplanned waar we binnenkort meer over te weten komen? Mouseguidetowalt heeft drie mogelijke ideeën:
1. Het Magic Kingdom in Orlando krijgt een eigen Paint The Night parade en de parade in Anaheim blijft onaangetast daar.
2. Fantasy of Festival parade in de avond.
3. Een volledig nieuwe parade.

http://mouseguidetowalt.com/index.php/20...-after-oct-9th/

#2349622 - 13/08/2016 18:12 Re: [DL] Disneyland stopt mogelijk met dagelijkse vuurwerkshows + Paint the Night [Re: rcth]
Eftelflags Offline
Eventmanager

Registered: 05/05/2003
Loc: Rotterdam
Ik mis de optie; Halloween-en kerstparades in de avond.

Tot Paint The Night kwam in Disneyland draaide daar in het Halloween en Kerstseizoen altijd een klassiek kerst/halloween parade zonder lampjes ed. Verleden jaar is daar vanwege het enorme succes van Paint The Night van afgeweken.

Ook in Orlando komen de Halloween- en Kerstavonden er weer aan en op deze avonden zijn er dus al avondparades. Of meer; klassieke decorparades waar spots op worden gezet. Daarna is het alweer januari en Februari (off-season) en is er toch al een aangepast programma. Ik verwacht dus tot april volgend jaar geen lampjesparade in Orlando. Daarna is het natuurlijk ideaal om met iets nieuws uit te pakken. Volgens mij, maar corrigeer me als ik mis zit, zijn er begin 2017 geen grote openingen gepland in Orlando. Avatarland gaat volgens mij pas rond/na de zomer open.

#2354483 - 30/08/2016 16:20 Re: [DL] Disneyland stopt mogelijk met dagelijkse vuurwerkshows + Paint the Night [Re: Eftelflags]
Rio Offline
Lighting Rio

Registered: 23/01/2008
Loc: Dordrecht
MiceChat heeft meer nieuws over de toekomst van Paint the Night bekend gemaakt.

Na 15 maanden lang twee keer per avond gereden te hebben zijn de wagens van Paint the Night hoognodig toe aan een grondige restauratie. Daarom zal de parade dit najaar niet te zien zijn. De parade komt terug met de kerstperiode.

Na de kerstperiode zal Paint the Night 5 tot 6 maanden stoppen om met een herziende parade in het zomerseizoen van 2017 terug te keren. Reden van de herziening is dat de huidige kostuums, attributen en choreografie tot veel herhalende verwondingen en pijn lijden bij de dansers. Daarnaast gaan de kostuums te vaak kapot. Het is momenteel het duurste entertainment aanbod wat ooit in het park gespeeld heeft en de herziende versie moet daar verandering inbrengen. De zeer hoge bezoekerstevredenheid van Paint the Night is de reden dat Anaheim het geld wil investeren om deze parade aan te passen en te behouden. Het is de bedoeling dat de herziende versie de komende 10 jaar nog in Anaheim kan blijven draaien.

De Mainstreet Electrical Parade gaat in WDW stoppen uit kostenoverweging en wordt 'vervangen' door Rivers of Light in Animal Kingdom. Het wordt nog overwogen, maar de kans is zeer groot, dat de Mainstreet Electrical Parade voor 5 tot 6 maanden gaat lopen in Anaheim als tijdelijke vervangen van Paint the Night. Mede als nostalgische aanbod voor de locale bezoekers.

Uitgebreider via: http://micechat.com/136176-miceage-disneyland-rumor-update-monorail/

Edited by Rio (30/08/2016 16:22)

#2383280 - 11/01/2017 22:16 Re: [DL] Disneyland stopt mogelijk met dagelijkse vuurwerkshows + Paint the Night [Re: Rio]
Disneytom Offline
Rea Extraordinaire

Registered: 28/11/2000
Loc: Maastricht
De nieuwe reclame voor de MSEP is magistraal! Hier heeft iemand heel veel tijd en Disney-liefde in gestopt smile

#2383282 - 11/01/2017 22:47 Re: [DL] Disneyland stopt mogelijk met dagelijkse vuurwerkshows + Paint the Night [Re: Disneytom]
Progress Offline
Member

Registered: 24/11/2008
Loc: Rotterdam
Inderdaad! Enorm veel verwijzingen naar oude attracties. Onvoorstelbaar wat een details in een waarschijnlijk vrij tijdelijke reclamespot!

#2383289 - 11/01/2017 23:00 Re: [DL] Disneyland stopt mogelijk met dagelijkse vuurwerkshows + Paint the Night [Re: Progress]
MisterMicha Offline
Member

Registered: 12/01/2004
Loc: Het is er rustig...
Super leuke reclame! MSEP is ook gewoon 200% Disney!

- Het laatste deel: credits jagen in Abu Dhabi.
Page 4 of 4 < 1 2 3 4

Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
[TR] Roadtrip to Polen dag 1: Erlebnispark Tripsdrill 31 juli 2016
by pampie
23/02/2017 07:05
Nieuwe musical in het Efteling Theater: De Sprookjessprokkelaar
by
22/02/2017 16:11
Toch een B&M Inverted voor Gröna Lund voor 2020
by The_Bullgod
22/02/2017 10:49
Videoclip Katy Perry - Chained To The Rhythm
by Serge
21/02/2017 17:24
Diergaarde Blijdorp 15-02-2017
by Kermisfreak19
20/02/2017 21:19
De laatste kermisclub topics
Kermis Schiedam 08 t/m 12 maart 2017
by martinvhaarlem
23/02/2017 14:25
Kermis Maasbracht in 2017 een week later
by Nico
23/02/2017 09:19
Mogelijk geen Paas Foor in Kortrijk (Be) dit jaar
by Break-Dance
22/02/2017 18:18
Maastricht - 12 t/m 21 mei 2017
by Kermismeester
22/02/2017 17:15
In- Outdoor Mega-Kermis Americahal Apeldoorn 23 februari t/m 05 maart 2017
by martinvhaarlem
22/02/2017 15:06
Who's Online
42 registered (Erik89, CarlosAmigos, den_the_men, Gooi, BBT, ezra24rct3, ArjanJ, BramVeen, Draaimolen, Bram, Joey013, BigAir, Alexander_H, GoliathBattle, GlennVansp, crazywave, coasterguy1406, Davey86, 6 invisible), 181 Guests and 5 Spiders online.
Newest Members
DaanH, coensen, KoenvdBrand, Blue_Streak, willy1992
8959 Registered Users
Forum Stats
8960 Members
24 Forums
12605 Topics
339284 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
Bjab (26), RickMarkestein (25)

Fotowedstrijd 2016: Win een heel seizoen #HARDGAAN in Walibi Holland of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
111 inzendingen | Het prijzenpakket van 2016 wordt gesponsord door Walibi Holland en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door de IS Group  Fotowedstrijd 2016 - Voorronde
Fotowedstrijd 2016 - Voorronde