Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Page 17 of 17 < 1 2 ... 15 16 17
Topic Options
Rate This Topic
#2384525 - Today at 13:14 Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? [Re: sjnoebel]
Orangedevil Offline
Member

Registered: 04/01/2006
Loc: Noord-Brabant
Fijn dat de bevestiging er is!

#2384532 - Today at 13:28 Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? [Re: Orangedevil]
markie81 Offline
Spoorlegger

Registered: 24/01/2005
Loc: Naast het spoor
Die moet er nog komen vanuit het park. smile

Maar goed. Alle seinen staan zo'n beetje wel op groen.
Ik vind donderdag wel altijd zo'n aankondigingsdag, tenminste, zonder feitelijke onderbouwing heb ik altijd het idee dat er op donderdag veel pretparknieuws is... Dus misschien morgen een mooie persbericht?

"Ik kom hier pas terug als ze een B&M hebben!"
#2384533 - Today at 13:32 Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? [Re: markie81]
Jrun Offline
Junior Member

Registered: 24/07/2012
Loc: Nederland
Wat ik vreemd vind is dat op de website van Toverland Finance nog niet is gevraagd naar investeerders. Of zijn de bestaande contacten met investeerders zo goed dat er niet geadverteerd hoeft te worden?

#2384546 - Today at 13:53 Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? [Re: Jrun]
Liampie Offline
Gehaktballenexpert

Registered: 16/07/2005
Loc: Amsterdam
Dat is lekker wakker worden!

#2384547 - Today at 13:55 Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? [Re: Liampie]
Djeffke Online   crying
Winnaar Coasterdraft 2016

Registered: 25/10/2012
Loc: Bergen op Zoom
Mooi nieuws, laat maar komen!

#2384553 - 41 minutes 19 seconds ago Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? [Re: Djeffke]
Rio Offline
Lighting Rio

Registered: 23/01/2008
Loc: Dordrecht
Ben benieuwd... Ik hoor al een half jaar twee zeer specifieke geluiden voor twee compleet verschillende baan types, waaronder deze Wingcoaster. Ik had verwacht dat het de andere zou worden gezien de aanschafkosten. Maar de afgelopen twee dagen zijn de berichten natuurlijk flink gestegen over de Wing coaster. In combinatie met de nieuwe ingang die gebouwd gaat worden kan dat natuurlijk fantastisch worden. Cedar Point achtig... Bij aanvang van de bouwwerkzaamheden verwacht ik een persbericht, maar denk niet dat alles direct op tafel zal liggen.

Wing coaster, ik vind het prima banen. B&M in Toverland is natuurlijk fantastisch. Absoluut een super coaster voor het aanbod van Toverland. Maar er zijn betere coasters op de markt te koop, al kijk ik dan waarschijnlijk te veel door de bril van een achtbaanfan.

#2384556 - 32 minutes 9 seconds ago Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? [Re: Rio]
The_Bullgod Online   content
Bulls On Parade!!!

Registered: 23/09/2005
Loc: Oldenzaal
Originally Posted By: Rio
Bij aanvang van de bouwwerkzaamheden verwacht ik een persbericht, maar denk niet dat alles direct op tafel zal liggen.

Ik denk ook niet dat gelijk alles op tafel ligt, maar wat artwork of een teaser filmpje zou wel fijn zijn om mee te beginnen.
Eigenlijk net zoals Liseberg gedaan heeft met Valkyria

R+ sideprojects Emigrate (http://emigrate.rammstein.nl) & Lindemann (http://lindemann.rammstein.nl)
#2384560 - 29 minutes 4 seconds ago Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? [Re: Rio]
yvan Online   content
l'aquanura

Registered: 16/03/2005
Loc: Tilburg
Origineel bericht van: Rio
Maar er zijn betere coasters op de markt te koop, al kijk ik dan waarschijnlijk te veel door de bril van een achtbaanfan.

Als ik door mijn realistische bril kijk in combinatie met het feit dat ik er zelf totaal geen kaas van heb gegeten. Kom ik tot de conclusie dat de wingcoaster de beste optie is van de B&M's

Echter. Als we meerdere achtbaan merken vergelijken en type achtbanen is de klassieke looping coaster van een vekoma logischer. want volgens mij is de aanschafprijs lager, de marketing waarde zowat even groot, door de lagere aanschafprijs beter te themen. en het onderhoud is goedkoper volgens mij. Allemaal factoren waar je als gezond pretpark rekening mee moet houden.

Maargoed, als klein parkje een launch coaster als 2e achtbaan plaatsen die prototype is. En een woody plaatsen van een relatief dure fabrikant, die flink wat onderhoudskosten heeft is natuurlijk alles behalve logisch. Je verwacht eerder een zierer of een zamperla extra.

De magische vallei was dan wel weer een stuk logischer. Dus er is geen pijl op te trekken daar in sevenum. Overigens wacht ik nog altijd op de watercoaster en de vliegende bobbaan.

Ik zelf zou een wing coaster een prima toevoeging vinden, al is het maar puur en alleen om het feit dat ik er nog nooit een heb gedaan, en elke B&M sowieso een aanwinst is. Een inverted of Hyper zou ik overigens ook een goed alternatief vinden. Maar wellicht allemaal wat té intens voor toverland.

Overigens zou er na de ''B&M'' coaster echt eens een grote familie ride in de vorm van een darkride mogen komen. Het aantal kinderattracties blijft toch nog altijd erg hoog in het park. Er staan zat attracties in het park, maar de verhouding is er niet. ze hebben dan straks 5 leuke achtbanen (5!!!) En er staan 2 mooie waterbanen. Maar het mist in aanbod daar tussen in. Als ik die 5 achtbanen en 2 waterbanen doe, heb ik het eigenlijk wel gehad in toverland. Terwijl ik me in de andere parken in nederland, met minder achtbanen toch langer kan vermaken, en minder het gevoel heb in een kinderpark te zijn. Vraag me af of een B&M dat gevoel kan breken.

#2384561 - 25 minutes 43 seconds ago Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? [Re: yvan]
Ward Offline
Mister coasterfan

Registered: 21/09/2013
Loc: Horst
Ik ben helemaal hyped, in m'n thuispark gewoon een B&M WoW.

Ik heb Raptor en Flug der Dämonen gedaan, ik hou van het heerlijke effect naast de baan wat erg bijzonder is. Denk is na gewoon een B&M naast het water, dit wordt absoluut prachtig.

#2384564 - 22 minutes 31 seconds ago Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? [Re: yvan]
The_Bullgod Online   content
Bulls On Parade!!!

Registered: 23/09/2005
Loc: Oldenzaal
Originally Posted By: yvan
................... en minder het gevoel heb in een kinderpark te zijn. Vraag me af of een B&M dat gevoel kan breken.

Ik denk niet dat die B&M er bij Toverland alleen voor kan zorgen dat het minder een kinderpark is.
Deze baan zal er zeker goed bij helpen, maar ook de komende attracties zullen meer voor de gehele familie geschikt moeten zijn.

Originally Posted By: Ward
Denk is na gewoon een B&M naast het water, dit wordt absoluut prachtig.

Naast het water?
Erop en erover zul je bedoelen..... Toverland moet echt gebruik gaan maken van het water, interactie tussen het water en deze coaster.

Edited by The_Bullgod (20 minutes 38 seconds ago)

R+ sideprojects Emigrate (http://emigrate.rammstein.nl) & Lindemann (http://lindemann.rammstein.nl)
#2384567 - 15 minutes 22 seconds ago Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? [Re: yvan]
Progress Online   content
Member

Registered: 24/11/2008
Loc: Rotterdam
Originally Posted By: yvan

Overigens zou er na de ''B&M'' coaster echt eens een grote familie ride in de vorm van een darkride mogen komen. Het aantal kinderattracties blijft toch nog altijd erg hoog in het park. Er staan zat attracties in het park, maar de verhouding is er niet. ze hebben dan straks 5 leuke achtbanen (5!!!) En er staan 2 mooie waterbanen. Maar het mist in aanbod daar tussen in. Als ik die 5 achtbanen en 2 waterbanen doe, heb ik het eigenlijk wel gehad in toverland. Terwijl ik me in de andere parken in nederland, met minder achtbanen toch langer kan vermaken, en minder het gevoel heb in een kinderpark te zijn. Vraag me af of een B&M dat gevoel kan breken.

Dit is momenteel ook mijn grote issue met Toverland: ik heb niet het idee dat ik me er als volwassene zonder kinderen een dag kan vermaken. Hetzelfde geldt overigens voor Plopsaland de Panne.

Edited by Progress (12 minutes 30 seconds ago)

#2384570 - 14 minutes 2 seconds ago Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? [Re: The_Bullgod]
aspers Online   content
Member

Registered: 11/07/2005
Loc: anywhere but nowhere
Originally Posted By: The_Bullgod

Naast het water?
Erop en erover zul je bedoelen..... Toverland moet echt gebruik gaan maken van het water, interactie tussen het water en deze coaster.

Dat lijkt mij ook! Vlak over het water scheren. Mooi wat spuiters erin zoals Manta (geen wingcoaster, maar toch)... jao hoor, ik ziet dit al helemaal zitten!

Edited by aspers (12 minutes 59 seconds ago)

#2384573 - 6 minutes 2 seconds ago Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? [Re: Jrun]
Luuknoord Online   content
Junior Member

Registered: 24/01/2006
Loc: Delft
Origineel bericht van: Jrun
Wat ik vreemd vind is dat op de website van Toverland Finance nog niet is gevraagd naar investeerders. Of zijn de bestaande contacten met investeerders zo goed dat er niet geadverteerd hoeft te worden?

niet nodig blijkbaar...

Lijkt me ook niet dat je nu pas geld gaat vragen voor iets wat volgend jaar al moet staan.

(Contracten zijn vast en zeker allang getekend).

Page 17 of 17 < 1 2 ... 15 16 17

Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
Een B&M Wingcoaster voor Toverland, top of flop?
by Eftelflags
17/01/2017 22:57
Handige jaarkaart om verschillende dierentuinen te bezoeken?
by RRA
17/01/2017 18:57
Wachten in de wachtrij!
by
17/01/2017 15:16
Dierentuin kiezen
by dream_wizard
16/01/2017 11:00
[TR] Zoo Krefeld (D) - 12 januari 2017
by Arwen
14/01/2017 18:59
De laatste kermisclub topics
Hangover Tower Ewald Schneider
by geroniemo1
17/01/2017 11:41
Alkmaar De Mare 11 t/m 14 mei 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:29
Doetinchem Najaar 1 t/m 3 september 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:27
Oostvoorne 14 t/m 17 april 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:25
Waspik 26 t/m 29 augustus 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:24
Who's Online
49 registered (Hinse, Helix, Djeffke, Cycnes, den_the_men, DavevanderW, Confucius, efteley130, Finn, Duinkabouter, Coaster_Sproet, ezra24rct3, BBT, ArcovandenBroek, eXtreme Kev, bavi, Flatliner, Ddodo, 6 invisible), 187 Guests and 7 Spiders online.
Newest Members
Michiel197, Lev, LordOnip, flamingo, belgijan
8944 Registered Users
Forum Stats
8944 Members
24 Forums
12373 Topics
332064 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
Henk K (48), Matthijs (30), PowerPolyp (48), timmy (26)

Fotowedstrijd 2016: Win een heel seizoen #HARDGAAN in Walibi Holland of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
122 inzendingen | Het prijzenpakket van 2016 wordt gesponsord door Walibi Holland en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door de IS Group  Houden of weggooien: Pandadroom
Houden of weggooien: Pandadroom