Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Meetingpoint (onofficieel)
Sinds de oprichting van Themepark.nl organiseren wij diverse officiŽle meetings in het binnen- en buitenland. Echter kun jij als user ook meetings organiseren in het meetingpoint. Bij het organiseren van een meeting gelden echter wel wat richtlijnen;

OnofficiŽle meetings?
  • Het uitgangspunt bij alle meetings moet simpel zijn; organiseer een leuke dag voor users van dit forum.
  • Alle users van dit forum mogen een meeting organiseren en kunnen dat in het meetingpoint plaatsen.
  • Wees origineel, voeg wat toe en zorg voor een leuke dag!
  • Zoek je reisgenoten? Zoek je mensen voor een dagje pretpark? Wil je eindelijk eens naar Spanje met wat nieuwe vrienden? Organiseer zelf een meeting en laat de inschrijvingen maar komen!

Organiseren van een meeting, wat tips:
  • Elke meeting start met een verzamelmoment, zorg dus voor een duidelijk gecommuniceerd startpunt en starttijd. Zorg ervoor dat ook users met het openbaar vervoer op tijd kunnen komen.
  • Wees duidelijk in wat je wilt organiseren. Maak een eventueel overzichtelijk programma of vertel wat je doel van het bezoek is. Hoe duidelijker hoe meer succes op een succesvolle meeting!
  • Wees duidelijk in welke opties je wilt aanbieden. Wat is het verschil? Wat kun je ermee?
  • Moeten deelnemers vooraf betalen? Zorg ervoor dat je dan de betalingen goed kunt bijhouden! Geef duidelijk aan hoe je aan het bedrag kom, splits het goed uit.
  • Werk aanmeldingen altijd overzichtelijk bij in het topic. Je kunt je eerste post altijd editten.
  • Zorg voor een aanmeldings-/betalingsdeadline. Geef je zelf altijd even de ruimte om alles goed te regelen.
  • Organiseer je een meeting naar het buitenland? Bekijk dan goed welke extra regels en wetten daar gelden! Voorkom moeilijkheden en lees je goed in. Wijs deelnemers altijd op een (reis)verzekering en geldig paspoort/ID-bewijs.
  • Let op; het Meetingpoint is een openbaar toegankelijk sub-forum. Hoewel alleen users van Themepark.nl kunnen posten, kunnen niet leden alles wel lezen. Let dus goed op dat je eventuele persoonsgegevens niet openbaar plaatst.
  • Lees de forumregels mbt. het beleid omtrent reclame.

Voorwaarden en regels
  • Het benaderen van externe organisaties namens Themepark.nl is niet toegestaan.
  • Themepark.nl, de staff van Themepark.nl en de sponsors van Themepark.nl zijn in geen geval aansprakelijk en/of verantwoordelijk voor de georganiseerde meetings in het Meetingpoint, voor de deelnemers en kunnen dus niet worden aangesproken op geleden schade, in welke vorm dan ook, materieel en/of immaterieel.
  • De staff van Themepark.nl is in geen geval verantwoordelijk voor het gedrag van deelnemende leden en introducťs. Wel kan de staff disciplinaire maatregelen nemen nav. wangedrag op een georganiseerde meeting welke worden vermeld op het forum. Je bent zelf verantwoordelijk voor hun eigen veiligheid tijdens een meeting, in welke vorm dan ook.
  • Ook buiten het forum wordt er van je verwacht dat je je aan de opgestelde parkreglementen houdt.
  • CommerciŽle meetings zijn niet welkom. Ofwel, alleen meetings welke op basis van kostprijs zijn georganiseerd mogen hier geplaatst worden.
  • Het plaatsen van meetings namens een externe organisatie (alle organisaties buiten Themepark.nl) is niet gewenst. Wil je namens een externe organisatie een meeting aanbieden dien je vooraf toestemming te vragen aan de staff via info@themepark.nl. Alleen individuele leden van Themepark.nl mogen een meeting plaatsen in het Meetingpoint.
  • Twijfel je of een meeting namens een andere organisatie wordt georganiseerd? Geef dit aan via het 'fluitje'.
  • Meetings met een commercieel karakter en/of georganiseerd vanuit een externe organisatie worden direct verwijderd. Bij twijfel zullen we het topic sluiten, de inhoud verwijderen en contact met de poster opnemen.
  • Themepark.nl staff behoudt het recht om zonder vooraankondiging en/of reden geopende topics/meetings te verwijderen en/of te sluiten.
  • Eventuele specifieke verzoeken en/of een uitzondering op ťťn van de geldende voorwaarden kunnen alleen via een e-mail aan info@themepark.nl gedaan worden.


Themepark.nl Staff behoudt zich het recht zonder vooraankondiging dit meetingsreglement aan te passen.

Terug naar het overzicht
Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
Een B&M Wingcoaster voor Toverland, top of flop?
by Eftelflags
17/01/2017 22:57
Handige jaarkaart om verschillende dierentuinen te bezoeken?
by RRA
17/01/2017 18:57
Wachten in de wachtrij!
by
17/01/2017 15:16
Dierentuin kiezen
by dream_wizard
16/01/2017 11:00
[TR] Zoo Krefeld (D) - 12 januari 2017
by Arwen
14/01/2017 18:59
De laatste kermisclub topics
Hangover Tower Ewald Schneider
by geroniemo1
17/01/2017 11:41
Alkmaar De Mare 11 t/m 14 mei 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:29
Doetinchem Najaar 1 t/m 3 september 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:27
Oostvoorne 14 t/m 17 april 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:25
Waspik 26 t/m 29 augustus 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:24
Who's Online
4 registered (Alistair, Zolex_Robin_D, DaltonTerror, kermisfan1), 67 Guests and 7 Spiders online.
Newest Members
Michiel197, Lev, LordOnip, flamingo, belgijan
8944 Registered Users
Forum Stats
8944 Members
24 Forums
12373 Topics
331924 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
Henk K (48), Matthijs (30), PowerPolyp (48), timmy (26)


Fotowedstrijd 2016: Win een heel seizoen #HARDGAAN in Walibi Holland of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
122 inzendingen | Het prijzenpakket van 2016 wordt gesponsord door Walibi Holland en Kermis Best



Themepark.nl wordt gesponsord door de IS Group  Houden of weggooien: Pandadroom
Houden of weggooien: Pandadroom