Nog bedankt beiden! Nelis, het zwarte vierkantje dat je denk ik bedoelt is een poging tot een redelijke boeg.

- - -
Update!
Er is aardig wat vooruitgang de afgelopen weken! Het park komt zeker niet af in 2009, maar met dit tempo haal ik misschien zomer 2010!
Het meeste is gebeurt in York. Ik heb een hoop dingen overnieuw gemaakt en dat heeft bijzonder goed uitgepakt!
Ook ben ik nu echt begonnen aan het vijfde themagebied. De meeste attracties staan op hun plaats en ik heb een klein begin gemaakt met theming. Het is allemaal wat compacter uitgevallen dan ik had verwacht, wat betekent dat er voldoende plek is voor een zesde themagedeelte! Ik heb al een idee voor een thema, maar ik heb nog onvoldoende informatie om er iets leuks mee te doen...
Knossos - 98%
York - 60%
Bologna - 60%
København - 45%
Vijfde gebied - 8%
Zesde gebied - 0%
Nieuwe screen van York:
PNG-kwaliteitDit is een hele recente screen van in mijn ogen een van mijn beste achtbanen ooit! Ik hou van Vekoma SLC's! 8)
Ten slotte denk ik dat ik eindelijk een naam heb voor het park. Ik ben er nog niet zeker over dus ik verklap het nog niet, hopelijk heb ik hem bij de volgende update. Ik vind het stom dat het topic Ikaros+ heet terwijl Ikaros maar één attractie is op een map van 140 bij 140...
Hopelijk vinden jullie het wat!