Het laatste nieuws:

Fotowedstrijd 2016 van start!

Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Page 6 of 9 < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >
Topic Options
Rate This Topic
#2367188 - 17/10/2016 16:57 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Guy]
coasterfrenzy Offline
Brakesection Author

Registered: 16/01/2002
Loc: Elkenrade
Ach.. ben al lang blij dat ze het zooitje daar eens flink aan het opknappen zijn. Dat kost ook veel tijd en geld. Als dat gebeurd is, verwacht ik dat ook onze versie de nodige nieuwe attracties krijgt die het hoort te krijgen.

#2367194 - 17/10/2016 17:19 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Dustin]
The_Kevin Offline
Member

Registered: 08/07/2012
Loc: Nederland
Origineel bericht van: Dustin
Ik denk dat ze grote uitbreidingen pas bekend gaan maken na de 25ste verjaardag omdat ze nu willen dat iedereen te aandacht gaat vestigen op de 25ste verjaardag, evenementen, parades en alle opgeknapte attracties.

En als de 25ste verjaardag voorbij is dat ze dan een fase ingaan met grote investeringen zoals Star wars land, Marvel land en nog meer uitbreidingen zodat de mensen dan weer iets hebben om naar uit te kijken.

En straks heb je ook nog de opgeknapte Disney hotels.

Ik denk dat ze in Paris hierna echt nog niet beginnen aan een fase met zoals jij noemt een Star Wars Land en een Marvel Land. Ookal hebben de Amerikanen het steeds meer voor het zeggen, het blijft het meest achterlopende resort dat Disney heeft. En voordat ze komen met enorme uitbreidingen zoals Star Wars land, zijn er nog genoeg dingen die aangepakt kunnen worden. Nieuwe attracties zijn dringend nodig, maar dit kan gemakkelijk met één attractie in een bestaand land.

Al met al zijn ze op de goede weg, maar er moet echt nog veel gebeuren.

#2367201 - 17/10/2016 17:45 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: The_Kevin]
Dustin Offline
Member

Registered: 30/07/2016
Loc: Amersfoort, Nederland
Nou in het Disneyland Park wordt al heel veel opgeknapt dus en ook in de resorts word er opgeknapt.

Het Disneyland park wort steeds beter en groter nu met al die opgeknapte attracties en straks met de nieuwe geüpdatete Pirates ride.

En straks heb je ook nog twee opgeknapte hotels en waarom gaan ze dan niet verder met upgraden van de Studio Tram Tour.

En ik vind gewoon dat de studios gewoon uitbreidingen nodig heeft en ik denk dat die er ook gaan komen over een paar jaar als Disney slim is.

Edited by Dustin (17/10/2016 17:46)

#2367226 - 17/10/2016 19:02 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Dustin]
Hjalmar Offline
Member

Registered: 10/01/2006
Loc: London
Ik moet eerlijk zeggen dat dit een beetje aan doet voelen als de 15de verjaardag. Natuurlijk hartstikke fijn dat ze de boel weer updaten, maar ik had graag een iets grotere bekendmaking gezien smile

#2367314 - 18/10/2016 00:23 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Japser]
Eftelflags Offline
Het zijn Teacups ja!!!

Registered: 05/05/2003
Loc: Rotterdam
Even terugkomend op een eerder nieuwtje. Disneyland Parijs heeft een nieuw geluidssysteem voor parades en shows. Dat is overigens duidelijk merkbaar tegenwoordig.

Nu is dit een vrij uniek systeem waarbij men elke speaker individueel kan aansturen (ipv. groepen). Dit systeem is uniek en dus nog niet vindbaar in andere Disney parken. Parijs heeft de primeur/testversie. Naar alle waarschijnlijkheid krijgen we dus een parade met per float een eigen soundtrack.

Daarnaast is er al wat uitgelekt over de nieuwe parade, er komen nieuwe floats, oude float's uit Tokio (een deel van een oude parade rijdt nu in Orlando als 'nieuwe' parade) en wellicht recyclen ze nog wat floats van de huidige parade.

We zullen het zien smile

#2367318 - 18/10/2016 01:32 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Eftelflags]
PdK Offline
Member

Registered: 01/03/2006
Loc: Voorburg
Origineel bericht van: Eftelflags
Nu is dit een vrij uniek systeem waarbij men elke speaker individueel kan aansturen (ipv. groepen). Dit systeem is uniek en dus nog niet vindbaar in andere Disney parken. Parijs heeft de primeur/testversie. Naar alle waarschijnlijkheid krijgen we dus een parade met per float een eigen soundtrack.

Cool! Vind de huidige paradevoertuigen wel mooier dan de toekomstige eigenlijk. Verder geen schokkend nieuws, al vind ik films als POTC en Star Wars maar niks in Illuminations. Ik vrees dat DLP volgend jaar niet meer de beste kasteelshow heeft.

#2367321 - 18/10/2016 06:45 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: PdK]
Kersenpit Offline
Voormalig achtbaan0492

Registered: 30/08/2007
Loc: Mierlo
Pfff alles opgeknapt. Dus eigenlijk is het park op het zelfde punt als 25 jaar geleden qua atractie aanbod. Zonder mickey en zijn vrienden is dit park niks waard. Atracties en achtbanen zijn achterhaald. Space mountain en indy. Pijnlijk. BTM mooi door het decor verder geen bijzondere baan. Ik weet dat ik nu tegen benen aan schop, maar zelfs walibi heeft meer veranderingen dan het disney park.

#2367337 - 18/10/2016 08:33 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Kersenpit]
Guy Offline
Disney-König

Registered: 05/06/2001
Loc: Gemonde
Origineel bericht van: Kersenpit
Pfff alles opgeknapt. Dus eigenlijk is het park op het zelfde punt als 25 jaar geleden qua atractie aanbod. Zonder mickey en zijn vrienden is dit park niks waard. Atracties en achtbanen zijn achterhaald. Space mountain en indy. Pijnlijk. BTM mooi door het decor verder geen bijzondere baan. Ik weet dat ik nu tegen benen aan schop, maar zelfs walibi heeft meer veranderingen dan het disney park.

Daarmee schuif je wel de gehele Studios aan de kant. Daar zijn toch ook behoorlijk mooie attracties gebouwd. De Studios waren altijd te klein en de mogelijkheden om te investeren beperkt. Het is dus niet gek dat men vooral aandacht had voor nieuwe attracties in de Studios. Het aanbod van het park was verder bij opening al erg compleet.
Ik had ook liever veel uitbreidingen gezien in beide parken, maar als Disneyfan geloof ik toch niet in sprookjes.

#2367351 - 18/10/2016 09:24 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Guy]
Rogier de Groot Offline
Member

Registered: 14/08/2000
Loc: Elburg
Ik verwacht ook weinig grote investeringen in beide parken. Het aantal bezoekers daalt niet erg. Dus met weinig investeringen kan men beide parken redelijk in stand houden. Ik verwacht dat men weinig extra bezoekers krijgt, als men grootschalig gaat investeren.

Europa is niet met Amerika te vergelijken. Amerikanen hebben veel minder vakantie en geven daardoor veel meer in de korte vakantie uit. Men kiest in dat geval sneller voor om de gehele (korte) vakantie in een Disneypark te zijn.

In Europa kiest men eerder voor om een lang weekend of een mid-week naar DLP te gaan. Het logische gevolg, is dat men minder geld aan het park uitgeeft.

#2367360 - 18/10/2016 10:22 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Guy]
Kersenpit Offline
Voormalig achtbaan0492

Registered: 30/08/2007
Loc: Mierlo
Origineel bericht van: Guy
Origineel bericht van: Kersenpit

Daarmee schuif je wel de gehele Studios aan de kant. Daar zijn toch ook behoorlijk mooie attracties gebouwd. De Studios waren altijd te klein en de mogelijkheden om te investeren beperkt. Het is dus niet gek dat men vooral aandacht had voor nieuwe attracties in de Studios. Het aanbod van het park was verder bij opening al erg compleet.
Ik had ook liever veel uitbreidingen gezien in beide parken, maar als Disneyfan geloof ik toch niet in sprookjes.

Ik heb het studios park ook nooit gezien als HET Disney park. De website heeft het ook over Disneyparc en Disney studios. Wat is er nu in 25 jaar bijgekomen in het disneyparc. een simpele shooter?, en dat was het dan. Tuurlijk het is een erg compleet aanbod, maar ten opzicht van de andere parken is het echt armzalig.

Edited by Kersenpit (18/10/2016 10:22)

#2367396 - 18/10/2016 14:19 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Kersenpit]
Nick_Knipping Offline
Member

Registered: 19/09/2006
Loc: kessel
Naast Buzz Lightyear Laser Blast (2006) die al genoemd werd zijn Indiana Jones and the Temple of Peril (1993) Casey Jr Le Petit Train du Cirque (1994) Le Pays des Contes de Fées (1994) Les Mystères du Nautilus (1994) en Space Mountain (1995) toegevoegd. Het had inderdaad een iets langer lijstje mogen zijn vooral eind jaren 90-heden daarin tegen weet het park mij altijd weer te boeien.

Edited by Nick_Knipping (18/10/2016 14:29)

#2367397 - 18/10/2016 14:22 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Kersenpit]
Maikell Offline
Member

Registered: 19/02/2013
Ik deel je mening helemaal en denk dat je maar tegen weining benen aanschopt, want wat je schrijft is een feit. Het Disneyland Parc heeft weinig nieuwe attracties gekregen maar is, zoals je zegt, een compleet aanbod.

Daarom denk ik dat je het in een ander opzicht moet zien, want het blijft immers een resort dat meer is dan alleen het Disneyland Parc. Tel de Studios, Disney Village, en wat er dan al nog niet meer te doen is op het resort, erbij op en je hebt een meer dan compleet aanbod voor je gasten. Vergeet niet dat de Studios in die 25 jaar zijn gebouwd, de laatste jaren flink onder handen is genomen, en er echt een paar kostbare attracties bij gekomen zijn. Ook Disney Village heeft een naamsverandering inclusief make over ondergaan en is onlangs weer met een aantal shops uitgbereid.

Er dus echt wel een hoop geinvesteerd door de jaren heen om het aanbod nog completer te maken op het resort, in dat opzicht vind ik het Disneyland Parc niet achterblijven en is er in mijn ogen logischerwijs geen behoefte aan een nieuwe attractie op dit moment. Al zou ik graag een 'The Little Mermaid - Ariel's Undersea Adventure' zien verschijnen in het Dinsyland Parc ben ik er vrijwel zeker van dat de focus ligt op het resort in het algemeen. Want wees eerlijk de Studios opzich hebben nog steeds geen compleet aanbod, De hotels zijn broodnodig aan renovatie toe, net als het Disneyland Parc, en Disney Village heeft nog wat open gaten die opgvuld moeten worden. En als het Disneyland Parc dan toch al een compleet aanbod heeft dan kan je naar mijn mening beter investeren daar waar de aanbod nog niet compleet is.

#2367401 - 18/10/2016 15:14 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Maikell]
Roberto_BOZ Offline
Writer

Registered: 22/03/2007
Loc: Bergen op Zoom
Een park heeft nooit een compleet aanbod dus ook Disney moet aan de gang met een nieuwe attractie om het publiek te blijven trekken.

Echter, die zal er niet tijdens dit jubileumjaar zijn en vooral ook nu niet aangekondigd te worden. Zomer 2017, dan verwacht ik 'iets'.

#2367413 - 18/10/2016 16:10 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Maikell]
Eftelflags Offline
Het zijn Teacups ja!!!

Registered: 05/05/2003
Loc: Rotterdam
Originally Posted By: Maikell
Ik deel je mening helemaal en denk dat je maar tegen weining benen aanschopt, want wat je schrijft is een feit. Het Disneyland Parc heeft weinig nieuwe attracties gekregen maar is, zoals je zegt, een compleet aanbod.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Los van het groot onderhoud bij de huidige rides mis ik in het park nog wel net even een paar extra attracties. Zeker op rustige dagen heb je het park binnen een paar uur wel gedaan en op drukke dagen zijn de wachttijden snel enorm.

Een paar extra infills en 1-2 grote nieuwe e-tickets maken het park net even iets completer. Daarnaast mis ik ook een echte waterattractie in het park.

#2367424 - 18/10/2016 17:27 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Eftelflags]
Maikell Offline
Member

Registered: 19/02/2013
Originally Posted By: Eftelflags
Originally Posted By: Maikell
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Los van het groot onderhoud bij de huidige rides mis ik in het park nog wel net even een paar extra attracties. Zeker op rustige dagen heb je het park binnen een paar uur wel gedaan en op drukke dagen zijn de wachttijden snel enorm.

Een paar extra infills en 1-2 grote nieuwe e-tickets maken het park net even iets completer. Daarnaast mis ik ook een echte waterattractie in het park.

Ja maar jeetje zeg, als we zo gaan beginnen dan kunnen we het hele resort wel opdoeken. Want tuurlijk mis ik die waterattractie het liefst in categorie E ticket, en tuurlijk kan er wel een infill bij. Maar kom op, in de studios wil ik ook 3 uitbreidingen op E ticket niveau, in Disney Village een nieuwe Dinner Show graag, en er moet een nieuw hotel komen! Ik kan mijn lijstje ook heel lang en nog langer maken maar als we nu het resort opzich nemen en dat bekijken onder een vergrootglas kan je toch wel stellen dat van alle facetten die het resort te bieden heeft het Disney Land Parc het meest complete aanbod heeft en het resort er goed aan doet om eerst andere gebieden door te ontwikkelen?

Dat jij op een rustige dag binnen 3 uur het Disneyland Parc gedaan kan hebben doet er helemaal niet toe, je kan je dan nog prima vermaken in de Studios en Disney Village. Het is nu eenmaal een resort dat zich spitst op meerdaags verblijf waardoor je niet door het park loopt van attractie naar attractie om binnen 3 uur klaar te zijn maar je de tijd neemt en voor alles.

Begrijp me niet verkeerd, ik zie graag een E ticket verschijnen in het Disneyland parc maar voorlopig zit het er niet in en verwacht ik veel eerder veranderingen in de andere delen van het resort, gewoonweg omdat dat meer de aandacht verdiend op dit moment.

Edited by Maikell (18/10/2016 17:30)

Page 6 of 9 < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >

Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
rmc info
by Xtream
22/01/2017 12:49
Legoland Duitsland gaat Pirate Island hotel bouwen voor 2018
by The_Bullgod
20/01/2017 08:35
Knoebels brengt gevoel van klassieke ride terug met nieuwe ride "Over The Top"
by The_Bullgod
19/01/2017 21:05
Ferienzentrum Schloss Dankern 2017: Reise durch das Mittelalter (tube coaster)
by Guy
19/01/2017 15:43
Een B&M Wingcoaster voor Toverland, top of flop?
by Eftelflags
17/01/2017 22:57
De laatste kermisclub topics
Wat voor zaak zou jij kopen?
by Wim_B
21/01/2017 18:26
Temple fair (Wat Krokkrat, Thailand) 2017
by Zolex_Robin_D
19/01/2017 18:28
Dordrecht (17 t/m 25 juni 2017)
by sheep
19/01/2017 12:34
Global Carnival Bangkok (Thailand) 2016
by Zolex_Robin_D
19/01/2017 06:19
De laatste keer opbouw Londen City Coaster
by Mutsel
19/01/2017 06:18
Who's Online
18 registered (Japsell, The_Bullgod, Martijn_D, Jehanaan, Kevinnnet, Zolex_Robin_D, Daan8baan, Jeffrey, roodwitter, Extraxyz, rcth, JoordiW, Pascal0348, Firepascal, Davey86, 3 invisible), 134 Guests and 7 Spiders online.
Newest Members
Shmotten, PolderPool, TopScanFan, Michiel197, Lev
8946 Registered Users
Forum Stats
8946 Members
24 Forums
12389 Topics
332891 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
No Birthdays

Fotowedstrijd 2016: Win een heel seizoen #HARDGAAN in Walibi Holland of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
40 inzendingen | Het prijzenpakket van 2016 wordt gesponsord door Walibi Holland en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door de IS Group  Houden of weggooien: Pandadroom
Houden of weggooien: Pandadroom