Het laatste nieuws:

Fotowedstrijd 2016 van start!

Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Page 1 of 9 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >
Topic Options
Rate This Topic
#2365541 - 10/10/2016 20:01 [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris
Kevinvdp Offline
Crazy Leip!

Registered: 09/05/2004
Loc: Utrecht

Gewoon nieuws over het 25 jarig jubileum, aanpassingen van attracties?
Of een hele nieuwe ride??

Edited by Guy (17/10/2016 14:18)
Edit Reason: titel

#2365545 - 10/10/2016 20:09 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Kevinvdp]
Dustin Offline
Member

Registered: 30/07/2016
Loc: Amersfoort, Nederland
Misschien gaan ze een grote uitbreiding bekend maken van de Studios zoals een Star Wars land heb dit laatst gehoord bij Aflevering 30 van D-Tales.

Weet niet of dit klopt.

#2365552 - 10/10/2016 20:19 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Dustin]
Roberto_BOZ Offline
Writer

Registered: 22/03/2007
Loc: Bergen op Zoom
Ik denk de aankondiging van de 25e verjaardags activiteiten.
De folder zal rond november ergens verschijnen gebaseerd op voorgaande jaren dus dat past perfect samen.

#2365562 - 10/10/2016 20:34 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Kevinvdp]
Eftelflags Offline
Het zijn Teacups ja!!!

Registered: 05/05/2003
Loc: Rotterdam
Toch allang bekend dat er een nieuwe parade komt? En een aangepaste versie van Disney Dreams?

#2365564 - 10/10/2016 20:45 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Eftelflags]
DaltonTerror Offline
Member

Registered: 27/09/2007
Loc: Mol, Belgi
Ik vermoed gewoon de festiviteiten voor het verjaardagsfeest en wat updates in parades en entertainment.

Disneyland Paris is niet gekend voor vroege aankondigingen van nieuwe rides of iets dergelijks. Meestal staan ze er al half voor er een persbericht komt.

Maar het zou natuurlijk mooi zijn moesten helemaal de Amerikaanse weg ingaan en groots aankondigen. wink

Maar ik verwacht nog geen grote nieuwigheden. Ze zijn nog miljoenen aan het uitgeven aan renovaties en hotels.

Edited by DaltonTerror (10/10/2016 20:47)

#2365582 - 10/10/2016 21:30 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: DaltonTerror]
griebels Offline
Member

Registered: 15/06/2009
Loc: Nederland
Dit is op het corporate Twitter account van de Euro Disney group, niet op de offcieele Disneyland Paris Twitter. Dus dit zal niet het nieuws zijn dat er een nieuwe parade gaat komen of dat er vanaf nu ook vegetarische hotdogs te koop zijn bij Casey's Corner.

Persoonlijk hoop ik dan toch eindelijk op het long-overdue masterplan voor het gehele resort. Disney's bankrekening is goed genoeg gevuld en na een succesvolle zomer zonder grote flops, het Shanghai project nu achter de rug, wordt het eens tijd voor die billion-dollar make-over in Parijs.

#2365593 - 10/10/2016 22:11 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: griebels]
Eftelflags Offline
Het zijn Teacups ja!!!

Mwa, zo goed gaat het nu ook weer niet met Disney's parken he? Orlando loopt ivm het zika virus en de aanslagen erg achter. Anaheim heeft dit jaar een dipje. Hong Kong loopt een beetje achter. Shanghai haalt de doelstellingen nog niet....

#2365594 - 10/10/2016 22:14 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: griebels]
DaltonTerror Offline
Member

Origineel bericht van: griebels
Dit is op het corporate Twitter account van de Euro Disney group, niet op de offcieele Disneyland Paris Twitter. Dus dit zal niet het nieuws zijn dat er een nieuwe parade gaat komen of dat er vanaf nu ook vegetarische hotdogs te koop zijn bij Casey's Corner.

Persoonlijk hoop ik dan toch eindelijk op het long-overdue masterplan voor het gehele resort. Disney's bankrekening is goed genoeg gevuld en na een succesvolle zomer zonder grote flops, het Shanghai project nu achter de rug, wordt het eens tijd voor die billion-dollar make-over in Parijs.

De popularisait van Shanghai Disneyland zou al fors teruggedrongen zijn.

Volgens een artikel van CNN is het nieuwe eraf en zijn de bezoekersaantallen nu een pak minder. Ook zouden er nog steeds heel veel klachten zijn van lange rijen en duur eten.

Dus misschien wachten ze toch nog even af. Met ook de forse investeringen in de VS vraag ik me af of ze nu ook nog een miljard in Parijs zouden pompen, ik denk het niet.

#2365599 - 10/10/2016 22:24 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Eftelflags]
griebels Offline
Member

Originally Posted By: Eftelflags
Mwa, zo goed gaat het nu ook weer niet met Disney's parken he? Orlando loopt ivm het zika virus en de aanslagen erg achter. Anaheim heeft dit jaar een dipje. Hong Kong loopt een beetje achter. Shanghai haalt de doelstellingen nog niet....

Het verleden wijst echter uit dat, als je het geld hebt, het slechste is wat je kunt doen gewoon aan de zijlijn blijven toekijken.

Als ze Parijs definitief uit het slop willen trekken, zullen ze er ooit toch eens aan moeten geloven. Pappen en nathouden, dat doen ze nu al bijna 25 jaar zou je kunnen zeggen. Het nadeel van het constante nat houden is dat het een en ander langzamaan begint te rotten.

#2365611 - 10/10/2016 23:04 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: griebels]
Rio Offline
Lighting Rio

Registered: 23/01/2008
Loc: Dordrecht
"Great Announcement", corporate account, foto van het Disneyland Parc erbij... Mmm, dit is inderdaad goede hoop dat er iets groots attractie gerelateerd aangekondigd gaat worden. Maar te veel hoop heb ik ook nog niet. smile

#2365621 - 10/10/2016 23:10 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Rio]
Eftelflags Offline
Het zijn Teacups ja!!!

Originally Posted By: griebels

Het verleden wijst echter uit dat, als je het geld hebt, het slechste is wat je kunt doen gewoon aan de zijlijn blijven toekijken.

Als ze Parijs definitief uit het slop willen trekken, zullen ze er ooit toch eens aan moeten geloven. Pappen en nathouden, dat doen ze nu al bijna 25 jaar zou je kunnen zeggen. Het nadeel van het constante nat houden is dat het een en ander langzamaan begint te rotten.

Maar Disneyland Parijs heeft nooit het gehad en is nog steeds een verliesgevende onderneming. De afgelopen jaren wijst ook uit dat al het budget voor nieuwe rides richting het WDS park gaat, en geef ze ongelijk.

Volgens mij zijn er talloze artikelen te vinden over budget cuts in alle Disney parken. Met de bouw van Avatarland, 2 Star Wars Landen en een Toy Story gebied (wat volgens geruchten veel kleiner wordt gebouwd) verwacht ik verder weinig nieuwe grote gebieden in de Disney parken.

Originally Posted By: Rio
"Great Announcement", corporate account, foto van het Disneyland Parc erbij... Mmm, dit is inderdaad goede hoop dat er iets groots attractie gerelateerd aangekondigd gaat worden. Maar te veel hoop heb ik ook nog niet. smile

Beetje jammer van de vrij oude foto met het oude podium en de betonnen bankjes bij het andere podium wink

#2365653 - 11/10/2016 00:53 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Eftelflags]
griebels Offline
Member

Maar Disneyland Parijs heeft nooit het gehad en is nog steeds een verliesgevende onderneming. De afgelopen jaren wijst ook uit dat al het budget voor nieuwe rides richting het WDS park gaat, en geef ze ongelijk.

Ja... een verlieslatende onderneming. Kuch. Natuurlijk kent Parijs zijn ups and downs, maar zelfs in de absolute topjaren met een hotelbezetting waar ieder hotel maar van kan dromen en parken die zelfs op weekdagen uitpuilen weet dat park nog geen winst te maken. Goh, hoe zou dat komen? Het is en blijft natuurlijk een onderneming uit Hollywood. (Ofja, Burbank... da's net zoveel Hollywood als dat Paradise Las Vegas is toch? :P)

Volgens mij zijn er talloze artikelen te vinden over budget cuts in alle Disney parken. Met de bouw van Avatarland, 2 Star Wars Landen en een Toy Story gebied (wat volgens geruchten veel kleiner wordt gebouwd) verwacht ik verder weinig nieuwe grote gebieden in de Disney parken.

Dat zijn OPEX budget cuts, dat betekent niet dat ze ook van plan zijn om CAPEX budget cuts te doen. Disney heeft inmiddels genoeg geld in zijn on- en off-shore bank accounts, met de rente die ze daarover vangen kunnen ze beter een nieuwe lening uitschrijven met fatsoenlijke rente aan een dochteronderneming, die tot op heden zijn verplichtingen op dat vlak gewoon netjes na lijkt te komen.

Edited by griebels (11/10/2016 00:56)
Edit Reason: Iets met 't kofschip of fokschip enzo...

#2365659 - 11/10/2016 03:13 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: griebels]
DaltonTerror Offline
Member

Misschien toch iets over die grote constructiezone achter Discoveryland tonque biggrin

#2365667 - 11/10/2016 08:11 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: DaltonTerror]
Jailsamer Offline
Junior Member

Registered: 29/08/2016
Loc: Utrecht
Perfect voor Star Wars Land, al zou het beter passen in de studio's

#2365673 - 11/10/2016 08:48 Re: [DLRP] 25e verjaardag Disneyland Paris [Re: Jailsamer]
Disneytom Offline
Rea Extraordinaire

Registered: 28/11/2000
Loc: Maastricht
Origineel bericht van: Jailsamer
Perfect voor Star Wars Land, al zou het beter passen in de studio's

En hoezo zou dat beter passen in de Studios?

Ik vind die plek in Discoveryland perfect daarvoor! Ze kunnen de pizzatent en HISTA showgebouw plat gooien en dan hebben ze naast Star Tours een perfecte locatie voor een grote Star Wars attractie. De plek die DaltonTerror aanwijst ligt overigens te ver van het park volgens mij. Dat is backstage gebied achter IASW en daar ligt nog een heel backstage gebouw tussen.

Dat maakt dat stuk van Discoveryland meteen weer interessant, Disneyland Park heeft eindelijk iets nieuws en het is dan het enige Disney resort, waar Star Tours gewoon netjes "in" het Star Wars gedeelte ligt.

Als dip echt met zijn tijd mee wil gaan en weer een beetje voor wil lopen op andere parken in Europa, dan nemen ze nu deze beslissing.

Al vrees ik dat die aankondiging gewoon iets kleins nieuws over de 25e verjaardag zal zijn! Dlp gaat nu echt niet officieel iets groots voor daarna aankondigen, terwijl ze alle aandacht juist op die 25e verjaardag willen vestigen.

Edited by Disneytom (11/10/2016 08:55)

Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
Legoland Duitsland gaat Pirate Island hotel bouwen voor 2018
by The_Bullgod
Yesterday at 08:35
Knoebels brengt gevoel van klassieke ride terug met nieuwe ride "Over The Top"
by The_Bullgod
19/01/2017 21:05
Ferienzentrum Schloss Dankern 2017: Reise durch das Mittelalter (tube coaster)
by Guy
19/01/2017 15:43
Een B&M Wingcoaster voor Toverland, top of flop?
by Eftelflags
17/01/2017 22:57
Handige jaarkaart om verschillende dierentuinen te bezoeken?
by RRA
17/01/2017 18:57
De laatste kermisclub topics
Temple fair (Wat Krokkrat, Thailand) 2017
by Zolex_Robin_D
19/01/2017 18:28
Dordrecht (17 t/m 25 juni 2017)
by sheep
19/01/2017 12:34
Global Carnival Bangkok (Thailand) 2016
by Zolex_Robin_D
19/01/2017 06:19
De laatste keer opbouw Londen City Coaster
by Mutsel
19/01/2017 06:18
Hangover Tower Ewald Schneider
by geroniemo1
17/01/2017 11:41
Who's Online
3 registered (Pitco, Pretr, Petertjuh), 71 Guests and 6 Spiders online.
Newest Members
TopScanFan, Michiel197, Lev, LordOnip, flamingo
8944 Registered Users
Forum Stats
8944 Members
24 Forums
12385 Topics
332710 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
MagicErik (43), the first pirate (46)

Fotowedstrijd 2016: Win een heel seizoen #HARDGAAN in Walibi Holland of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
40 inzendingen | Het prijzenpakket van 2016 wordt gesponsord door Walibi Holland en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door de IS Group  Houden of weggooien: Pandadroom
Houden of weggooien: Pandadroom