Het laatste nieuws:

Tweede Rocky Mountain Coaster in SF Fiesta Texas?

Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Page 2 of 2 < 1 2
Topic Options
#2046854 - 20/09/2013 08:00 Re: Frightnights - Eddie de Clown, top of flop? [Re: Remco82]
SiR_ScrooB Offline
TP Firefighter

Registered: 16/04/2001
Loc: Utrecht.
Originally Posted By: Remmie82
Eigenlijk waardeloos en zo zlecht dat je er dood aan dood kan ergeren, het is allemaal zo goedkoop neergezet slecht geacteerd en de teksten slaan ook nergens op. En echt orgineel is het ook allemaal niet jammer genoeg.

Toen ik vorig jaar in het park was dachten een hoop mensen daar toch anders over smile

#2046937 - 20/09/2013 16:33 Re: Frightnights - Eddie de Clown, top of flop? [Re: SiR_ScrooB]
Nelson Offline
EP Stammgast

Registered: 17/10/2000
Loc: Gouda
Het park en daarmee ook Halloween staat al jaren niet meer op mijn kalender, maar toen ik Eddie nog bewust meemaakte vond ik het echt een achtsterangs cabaretier, en niet een enge figuur in de horrormanier (dit met alle respect voor zijn dagelijkse werkzaamheden overigens). Ik krijg niet de indruk dat er sindsdien veel is veranderd rond Eddie.

#2047947 - 24/09/2013 16:46 Re: Frightnights - Eddie de Clown, top of flop? [Re: Nelson]
Lowbass Offline
Member

Registered: 30/05/2009
Loc: Tegelen, Noord-limburg, Nederl...
Ik ben geen fan van Eddie de clown maar dat neemt niet weg dat ik respect heb voor de acteur. Het is een leuk bedacht character maar zijn rol is me in de afgelopen jaren onduidelijk gebleven. Ik weet dat hij de hoofdpersoon is tijdens de Fright Nights maar om eerlijk te zijn kan ik hem niet zo zien. Ik hoop elke keer weer dat er een grotere stap komt, hoewel ik uit eigen ervaring weet dat een nieuw personage bedenken en tot hoofdact maken gewoon ontzettend moeilijk is, want wees nou eens eerlijk. Hoe creŽer je iets wat iedereen tevreden stelt en dat ook nog eens de hoofdact voor de fright nights wordt? Dat is gewoon ontzettend moeiijk.

Eddie als horrorclown werkt voorlopig nog blijkbaar, maar als ik de verhalen zo zie en hoe ik hem zelf heb ervaren tijdens de fright nights is gewoon dat zijn tijd voorbij is. Dat was al toen hij met enkele c-acteurs uit Goede Tijden een waardeloze film maakte die eigenlijks niks voorstelde.
De bedenker en acteur probeert het wel en daar geef ik hem de credits voor. Dat hij het al zo lang volhoudt is al mijn respect waardig. Toch zou het fijn zijn als ze eens een nieuwe hoofdact bedenken. Ze hebben nu een jaar de tijd en er zijn genoeg goeie acteurs in Nederland die erop wachten dit soort dingen te doen. Eddie de clown mag rustig blijven, maar het is tijd voor een nieuwe hoofdact. Misschien zelfs leuk om ze volgend jaar eerst te laten strijden tegen elkaar over wie het engste is en dat Eddie dan verslagen wordt.

Mijn conclusie. Als hoofdact is Eddie de clown gedegradeerd tot flop helaas (sorry Walibi World en acteur die Eddie speelt) maar als walking act tussen de mensen is hij Top

#2049624 - 30/09/2013 13:09 Re: Frightnights - Eddie de Clown, top of flop? [Re: Lowbass]
ViolaZ Offline
Member

Registered: 10/10/2008
Loc: Kranenburg
Ik heb werkelijk niks met Eddie. Ik had hem liever vorig jaar al zien gaan, maar het is meer zijn (geacteerde) persoonlijkheid wat mij irriteert. Ik vind namelijk zijn grime echt super! Hij ziet er wel echt "eng" uit.
Maar goed, het werkt wel voor heel veel bezoekers van de HFN, (jongere generatie? tonque ), maar niet voor mij.
Wat mij betreft wordt het tijd voor een ander character.

#2050084 - 01/10/2013 17:27 Re: Frightnights - Eddie de Clown, top of flop? [Re: ViolaZ]
marlies85 Offline
Junior Member

Registered: 28/06/2010
Loc: noord brabant
Eddie moet een horrorclown zijn....Kleding en grime zijn oke, maar horror neuh, dacht het niet. Eddie is tegenwoordig niets meer daar een naast de schoenen lopende schminckbom met een mond zo groot als een nijlpaard waar enkel schunnige praat uit komt.
Erg jammer, het idee was leuk, maar de plank is inmiddels aardig misgeslagen als je het mij vraagt.

#2050297 - 02/10/2013 01:34 Re: Frightnights - Eddie de Clown, top of flop? [Re: blaaskaak]
MisterMicha Offline
Member

Registered: 12/01/2004
Loc: Het is er rustig...
Origineel bericht van: blaaskaak
Eddie is gedegradeerd tot een leuk voor mee op de foto te gaan figuur. En dat is ook prima, want die heb je ook nodig.

En uiteraard gewoon een zeer goed werken marketingcommunicatie-middel wink

Ik vind Eddie verre van eng, maar voor Walibi werkt het. Waarom zou je een melkkoe weggooien als je nog geen nieuwe hebt wink

#2051467 - 06/10/2013 03:44 Re: Frightnights - Eddie de Clown, top of flop? [Re: ViolaZ]
pampie Offline
Cars & Coaster Crazy

Registered: 30/01/2009
Loc: Eindhoven
Origineel bericht van: ViolaZ
Ik heb werkelijk niks met Eddie. Ik had hem liever vorig jaar al zien gaan, maar het is meer zijn (geacteerde) persoonlijkheid wat mij irriteert. Ik vind namelijk zijn grime echt super! Hij ziet er wel echt "eng" uit.
Maar goed, het werkt wel voor heel veel bezoekers van de HFN, (jongere generatie? tonque ), maar niet voor mij.

Nederlands kun je bijna niet 'eng' laten klinken en dat is wat mij er ook bij irriteert. De Nederlandse taal dus die de clown spreekt. De grime is idd fantastisch maar eigenlijk is Eddie zelf maar een sukkeltje met zijn taalgebruik en spraak. wink

#2051835 - 07/10/2013 12:46 Re: Frightnights - Eddie de Clown, top of flop? [Re: pampie]
ViolaZ Offline
Member

Registered: 10/10/2008
Loc: Kranenburg
Origineel bericht van: pampie
Origineel bericht van: ViolaZ

Nederlands kun je bijna niet 'eng' laten klinken en dat is wat mij er ook bij irriteert. De Nederlandse taal dus die de clown spreekt. De grime is idd fantastisch maar eigenlijk is Eddie zelf maar een sukkeltje met zijn taalgebruik en spraak. wink

Ik bedoel ook qua grime. Nee, het lijkt mij ook beter voor iedereen als hij gewoon zn mond houdt tonque

Page 2 of 2 < 1 2

Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
28-07-14 Wateroverlast in de Efteling
by Raoel
30/07/2014 22:59
[TR] Disney's Aa-Kaa (april 2014)
by Glenneke
30/07/2014 22:11
[TR] Animal Kingdom (mei 2014)
by MrNickert
30/07/2014 22:01
[TR] Disneyland Anaheim
by SoCal
30/07/2014 13:26
Dronken eigenaar Julianatoren heeft bezoekers bedreigd
by markie81
30/07/2014 06:37
De laatste kermisclub topics
Kermis Emmen?
by Daan13
31/07/2014 00:35
Vraagje over grijpkraan
by Diceman
30/07/2014 19:49
Angeren 2014 - 1,2,3,4,5 Augustus.
by janyangeren
30/07/2014 00:45
Opbouw dinsdag 29 juli
by Eric
29/07/2014 20:50
"2015 Mogelijk laatste jaar voor Olympia Looping?"
by RoelerMF
29/07/2014 06:56
Who's Online
14 registered (Mmchambers, Jeffrey, martinvd, madmill, Star_World, NDK, davernl, happyman, IamSimon, JooordiW, Jannniekske, tommy02, 2 invisible), 64 Guests and 4 Spiders online.
Newest Members
slimno1, David_Vlot, cyabbott, barryHap, Pietjedepeterpuk
8338 Registered Users
Forum Stats
8338 Members
30 Forums
12857 Topics
385197 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
Gertjan_G (25)

Fotowedstrijd 2013: Win prijzen van Walibi Holland of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
102 inzendingen | Het prijzenpakket van 2013 wordt gesponsord door Walibi Holland en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door de IS Group  Parade of Show?
Parade of Show?