Dat is de Matterhorn blitz uit de Europapark add-on, voor de download zou je eventjes op google moeten zoeken. Er is ook een verticale lift voor te downloaden.
Nog 2 andere vragen: - Bestaat er een cheat om zoveel mogelijk geld te krijgen? - Ik ontwerp me eigen scenario, maar je kan niet attracties en winkels en dergelijken selecteren, is dit ook te omzeilen om toch alles aan te vinken.
1. Ja dat kan. Dan moet je 8-cars downloaden (versie 1.302 is het meest aanbevolen voor de simpelere hacks, deze is vrij moeilijk te vinden en zal ik zo even voor je uploaden). Dat is een programma waarmee je zo'n beetje heel RCT kunt hacken, behalve... 2. Behalve dit dus. Dit zit in het systeem van RCT gecodeerd en kun je dus niet veranderen. Je kunt eventueel met ParkDat wel objecten switchen.
Na een hele lange tijd ben ik wat oude rct2 parkjes van mezelf tegengekomen. Het enige probleem is dat het grootste deel RCTModified parken zijn. Heeft iemand de installer van RCTModified 1.3 nog ergens? Hij is namelijk nergens meer te vinden.