|
- 21/02/2010 15:48
|
Re: [RCT]Rollercoaster Tycoon - Problemen & Vragen
[Re: Rollertoaster]
|
Hjalmar
Member
Registered: 10/01/2006
Loc: Zwolle
|
Klopt het dat als je RCT+ installeerd hij de eerste opgeslagen games verwijderd?
|
|
|
|
|
|
|
- 21/02/2010 18:07
|
[Re: Rollertoaster]
|
robinw
Member
Registered: 29/01/2006
Loc: nederland enschede
|
Eigen schuld dikke bult, een van de vele handicaps van een mac is dat je 8 van je 10 games vaarwel mag zeggen. Nja over het algemeen is het geen eigen schuld want voor games heb ik een xbox 360. En mijn macs zijn puur voor de muziek bussines. Maar ik had dus op youtube gezien dat mensen rollercoaster tycoon 2 hadden geinstalleerd op max osx.
Edited by robinw (21/02/2010 18:08)
|
|
|
|
|
|
|
- 21/02/2010 21:44
|
[Re: robinw]
|
Johnvh
Johnie de Snurker
Registered: 04/11/2001
Loc: Breda
|
Hee, Kan een van jullie mij helpen. Naar jaren lang hardcore rct gamer te zijn geweest is dit voor mij afgelopen. Niet zo zeer omdat ik geen zin meer heb maar omdat ik een apple heb gekocht, Kan iemand mij vertellen waar ik rct2 voor de mac kan halen? Groetjes RCT2 voor de Mac is er helaas niet. Ik heb VMWare Fusion geïnstalleerd, hiermee kun je Windows draaien naast je Apple. Via Windows XP op VMWare Fusion speel ik RCT op mijn Apple. Heel simpel! 
|
|
|
|
|
|
|
- 24/02/2010 19:44
|
[Re: Spinnetje]
|
Senia
it's on the Rocks
Registered: 16/07/2008
Loc: Omgeving Leiden
|
^ik heb daar gewoon 2 thema's gekozen... en achterlijk veel dingen neergezet. Je kan dan de VIP evt ook nog specifiek naar de verschillende dingen laten kijken.
Ik had inderdaad ook ruimte thema.. en een avonturen thema ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
- 28/02/2010 11:19
|
[Re: Senia]
|
gast
Junior Member
Registered: 25/02/2010
Loc: Haarlem
|
Ik zie veel mensen in RCT3 bouwen met grote Rots-delen, en Stenen. Mijn vraag is of deze Objecten te downloaden zijn, of dat ze bij een standaard Uitbreiding zitten van RCT3. Voor de duidelijkheid, het gaat op deze Stenen:  Dit is een foto die ik vond op Google. Als dit een download Object is, kan iemand me dan vertellen waar dit te downloaden is? GR gast.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 02/03/2010 17:21
|
[Re: gast]
|
Phantas
Member
Registered: 28/02/2010
Loc: Rotterdam, Nederland
|
Hoi  Het zijn idd custom sets, genaamd o.a. ShyRock's set en Rocks YT. Ik dacht dat ik ze laatst had gezien op www.rct-net.de ... zeer goede site voor custom sets. Probeer het daar eens zou ik zeggen! 
Edited by Phantas (02/03/2010 17:24)
|
|
|
|
|
|
|
- 08/03/2010 16:32
|
[Re: Dj_Dirk]
|
Phantas
Member
|
even een vraag over RCT3... ik heb een tijdje terug een set gedownload met bewegende deuren erin. Maar ik begrijp niet zo goed hoe ik deze moet gebruiken in het spel? Werkt het juist heel simpel en plaats ik gewoon hier een muurtje, daar de deur, of zit hier meer achter? Ook had ik het een keer geprobeerd maar toen zei RCT3 van doe het zelf maar en nam de benen (dat was minder). Iemand anders hetzelfde probleem gehad? Oh ja, nog een ding - ik heb houten supports gedownload maar deze vind ik niet terug als ik het spel speel. Moeten deze in een andere folder dan RCT3/Style/Themed ? antwoorden liefst per PM  dan kan ik ze makkelijk terugvinden. bij voorbaat dank groetjes, Phantas
|
|
|
|
|
|
|
- 08/03/2010 17:23
|
[Re: Phantas]
|
jeroen_twee
Inmiddels 23!
Registered: 14/07/2003
Loc: Noord Brabant
|
Antwoord van mij via forum, want dan kunnen anderen ze makkelijker terugvinden...  Als het de deuren zijn die ik vermoed, dan werken ze hetzelfde als dee haai, de rotswand, de catastrofe canyon en andere showobjecten.
|
|
Algemene voorwaarden: Het is niet toegestaan deze post of delen van deze post te herproduceren en (her)publiceren via welk medium dan ook zonder voorafgaande toestemming van de rechthebbende. Hieronder vallen ook de getoonde foto's waarvan de rechten bij de auteur van deze post liggen. Indien u de informatie uit deze post wilt gebruiken dient u een PM te sturen.
|
|
|
|
|
|
|
- 08/03/2010 18:41
|
[Re: jeroen_twee]
|
Phantas
Member
|
Antwoord van mij via forum, want dan kunnen anderen ze makkelijker terugvinden...  Als het de deuren zijn die ik vermoed, dan werken ze hetzelfde als dee haai, de rotswand, de catastrofe canyon en andere showobjecten. Ah, gelukkig, dat dacht ik al. Ik moest dit echt even weten want ik ben met een nieuw project bezig "Port Mystica" ... waarvan later foto's zullen volgen  Dank! Misschien heb je ook een idee over die houten supports di niet op willen duiken?
|
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
38 registered (Adrenalin, edtje, BattleRoyale, mad_doctah, hurkie, MartijnH, Alee, Oki, Irene, Friso, Crazydance, Ice, markie81, Coastercrazy, bertje1105, KERMISAALTEN, Frangster, 6 invisible),
58
Guests and
58
Spiders online. |
|
6965 Members
32 Forums
12981 Topics
466238 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|