Goed bezich Max !
Stuur eens een mailtje naar Bert, dit is wel wat voor Tilburg!!!!
We zullen zien!

Ziet er erg mooi uit Max, die letters zijn erg mooi.
Danke, vandaag heb ik ze allemaal geteld, binnenkort weerstanden halen en dan hoop ik deze maand en volgende maand toch al een hoop te kunnen solderen
Kort maar krachtig

Dankjewel!
ja die led rail vind ik wel mooi ook het bord overgens
ja je gaad weer maximaal
Ik doe het niet voor minder Peter

Het is een paar weken stil geweest rondom het model, voornamelijk vanwege toetsen op school en , ik acht het haast niet voor mogelijk, een tekort aan stukjes! Gelukkig waren er twee heren die op dit forum een advertentie hadden geplaatst dat ze stukjes kwijt wilden, dus meteen maar eventjes een mailtje gestuurd over een aantal stukjes, nu kon ik weer verder!

Allereerst de volgende 6 stukjes baan vooraf in elkaar gezet, zo meteen is het slechts een bouwpakket; klik erop!
Maar het kan er niet zomaar op, want eerst moet de lat er komen waar deze stukken op rusten, let aub niet op de bochten van de baan erboven, om de latten te plaatsen moest ik elke ondersteuning uit elkaar halen en aanpassen, dit heeft er toe geleid dat sommige stukken wat verzakt zijn en de baan meer wat weg heeft van heuvellandschap dan een mooie vloeiende achtbaan baan. Uiteraard wordt dit allemaal nog netjes bijgewerkt.

(Beetje overbelicht, moet echt wat vaker overdag updaten

)
Het onderste deel gaat iets minder stijl naar beneden bij mij omdat ik anders niet goed uit kom met het laatste stukje baan, het wordt nu een beetje spannend of ik hem rond krijg

Reacties, tips, kritiek, alles mag en alles kan, heel graag zelfs