|
- 22/01/2012 13:14
|
Interessant interview met directeur Bobbejaanland
|
Bimsbergen
JAWEL!
Registered: 15/06/2007
Loc: Efteling
|
Looopings.nl heeft de directeur van Bobbejaanland geinterviewd. Het gaat oa over omgang met fans, het achterstallig onderhoud en het personeelsbeleid waar commentaar op was vorig seizoen. Hij vertelt ook dat de ingang helemaal wordt veranderd en wat de plannen zijn met Kinderland. Vertel. Wat gaat er in 2012 gebeuren? "Mijn focus ligt op onderhoud, entertainment en de entree. Ik heb geleerd dat je maar één keer een eerste indruk kunt maken. En de laatste indruk die je krijgt, mag een leuke dag niet verpesten. De ingang wordt dus helemaal aangepast. Wat betreft onderhoud: het gaat mij vooral om de uitstraling van de gebouwen."
Wij hebben vorig jaar nog wel een paar gebreken gezien. "Precies, dat bedoel ik nou. Want wat jullie zien, dat ziet de bezoeker ook. En ik zie het zeker. Roestplekken, verrot hout, een gammel gebouwtje... We hebben zelf een lange lijst met verbeterpunten en daar kunnen we steeds iets op doorstrepen."
Noems eens iets. "Deze winter hebben we gesleuteld aan de remmen van Dizz. Vorige maand zijn de in- en uitgang van de Dreamcatcher aangepast. Het gammele gebouwtje dat ik noemde is tegen de vlakte. We zijn bezig met de waterspuwers bij de El Rio. Misschien dat we dit jaar ook toekomen aan het verwijderen van de resten van de Bobby Drop."
Lees verder op looopings.nl.
Edited by Bimsbergen (22/01/2012 13:19)
|
|
|
|
|
|
|
- 22/01/2012 14:32
|
Re: Interessant interview met directeur Bobbejaanland
[Re: Bimsbergen]
|
Loekie
Member
Registered: 03/03/2008
Loc: Turnhout
|
Mooi nieuws. Themamuziek, een nieuwe entree en opknapwerken waren in Bobbejaanland dan ook zeer welkom!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 24/01/2012 16:04
|
[Re: Markske]
|
vandemolengraaf
Themepark freak
Registered: 30/08/2007
Loc: Helmond, Nederland
|
nou nou we hopen dit jaar nog toe tekomen aan het verwijderen van de resten van de bobbydrop. hopen? Oja sloop dat niet werkende rad ook maar eens weg bij El rio. Ik vind eerlijk het lijstje wel heel erg sober. Dit zijn allemaal dingen die je allemaal in het winter seizoen makelijk voorelkaar moeten kunnen hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 25/01/2012 18:27
|
|
roodkopvoske
Lollelcoastel lidel
Registered: 20/09/2009
Loc: Antwerpen, België
|
De remmen van Dizz aangepast, dat klinkt als goed nieuws. Die leverde nog de grootste g-krachten in de hele rit, die nog het meeste weg had van een wiebelende sofa. Hopelijk wordt hij nu het aanschuiven waard. Verder komt de heer Kleve wel enthousiast over, nu nog wachten op de uitvoering. Maar stiekem heb ik daar wel een beetje vertrouwen in.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 27/01/2012 08:57
|
[Re: Bart_van_Ham]
|
markie81
Spoorlegger
Registered: 24/01/2005
Loc: Naast het spoor
|
Dat gaat de ingang worden? Ik vind het een prachtige ingang namelijk. Het gebruik van natuurlijke materialen en 'boomtakken' die het ingangsdak ondersteunen vind ik erg mooie elementen.  Of was het al veranderd in dat outback gebeuren. Schiet me ineens te binnen?
Edited by markie81 (27/01/2012 08:58) Edit Reason: vraag toegevoegd
|
|
|
|
|
|
|
|
- 27/01/2012 22:55
|
|
Jurnan
Mr. Engineer
Registered: 15/07/2006
Loc: Universiteit Twente
|
Heb het idee dat in de afgelopen 4 jaar dat ingangsgebied al 4 keer is verbouwd. Wordt elke keer weer een andere stijl.
|
Voor recensies en verslagen over de beste Europese achtbanen en parken kijk je op RideReview.nl en volg je RideReview op Twitter! Voor mensen met interesse voor achtergrondinformatie is het zeker de moeite om RideReview eens te bezoeken! Ik zeg ook verstandige dingen op Twitter!
|
|
|
|
|
|
|
- 28/01/2012 08:57
|
[Re: Jurnan]
|
partyplane
Junior Member
Registered: 09/05/2007
Loc: West-Vlaanderen
|
Heb het idee dat in de afgelopen 4 jaar dat ingangsgebied al 4 keer is verbouwd. Wordt elke keer weer een andere stijl. Dat gevoel had ik ook. * een nieuw logo boven de inkompoort * de boom * de verbouwing tot 'General store' * eventuele aanpak dit jaar Hopelijk krijgen we een lijn tussen al deze werken, ofwel alles opnieuw doen (en niet nadenken hoeveel dat nu ook weer vorig jaar gekost heeft) of de stijl doortrekken. Niet aanmodderen  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 31/01/2012 19:23
|
[Re: Hanskuh]
|
Loekie
Member
Registered: 03/03/2008
Loc: Turnhout
|
Een mooie maquette dat wel. Maar ik zie niet meteen een link met Cowboys, het wilde westen,... iets waar BJL toch bekend om staat (of zou moeten staan). Misschien omdat dit niet de nieuwe ingang is? Er verschijnt een foto van een ingang die iemand heeft gemaakt voor een opdracht voor school en plots neemt iedereen maar aan dat dit de nieuwe ingang wordt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
34 registered (Drommels, BreakerFreaky, hurkie, Jasper, Jasper07, edwint, Infomuis, dj_dennis, MaartenMaris, markie81, JeffMuz, marcozelf, geroniemo1, Hjalmar, coaster Joker 23, Luckycranes, fox, 7 invisible),
98
Guests and
66
Spiders online. |
|
7665 Members
27 Forums
13534 Topics
462770 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|