Beste Denemarken busreis gangers, en de rest natuurlijk ook,
Na een kleine vertraging zijn we dan eindelijk klaar!
Afgelopen juli hebben wij een fantastische trip gehad in Denemarken en Duitsland. Die reis is op een prachtige manier vastgelegd door forummers Barry_S en Niek. Het was dan ook een logische stap om te kiezen om de montages van beide heren te laten vastleggen op een DVD als een eeuwige herinnering voor later!
Na wat tegenslagen te hebben gehad met het omzetten van de beelden kan ik nu met trots zeggen dat die DVD ook echt klaar is! Met de hulp van Vincent_Keuchen is er een schitterende hoes ontworpen die voor iedere deelnemer totaal persoonlijk is geworden. En zonder de hulp van Blaaskaak was de DVD nooit voor iedereen beschikbaar geworden!
De DVD bevat alle filmpjes van Niek en Barry_S en als toegift zit er nog wat bonusmateriaal op!
De kosten van deze DVD gaat jullie niet onberoerd laten denk ik, want iedere deelnemer van de trip krijgt de DVD
gratis thuisgestuurd.
Een trip als Denemarken wordt op voorhand helemaal kapot gebudgetteerd om zo goedkoop mogelijk uit te komen en toch kostendekkend te zijn. Dankzij enkele meevallers die we pas later konden verwerken was de entree voor Tivoli Friheden al inbegrepen in de prijs, maar na terugkomst bleken we nog meer centjes over te houden op de reis.
Daarom stopt het niet bij de gratis DVD, maar zal elke deelnemers tevens
€ 10 euro terug krijgen op zijn rekening!
Wat moet je doen om de DVD te krijgen?Stuur je adres gegevens via een
PM naar mij. Ik zal zorgen voor een vertrouwelijke afhandeling.
Wat moet je doen om het geld terug te krijgen?Helemaal niets. Iedereen die geld heeft overgemaakt zal 10 euro gestort krijgen op de rekening die is gebruikt bij het betalen. Indien dit afwijkt dat graag laten weten
via de PM. Ook als je hebt betaald voor meer deelnemers dan 1 zal dit worden verwerkt.
Wij waren met een stel of gezin, krijgen we dan 1 DVD?Iedere deelnemer krijgt een gepersonaliseerde DVD toegestuurd. Als je geen prijs stelt op meerdere DVD's dan heeft dat geen invloed op de eventuele teruggave van het geld.
Wat tof zeg, wie moet ik bedanken?Niek voor trailer, montage filmpjes en maken DVD
Barry_S voor montage filmpjes en bonusmateriaal
Vincent_Keuchen voor het ontwerp van hoes en DVD
Blaaskaak voor het drukken en versturen van de DVD
Ik was niet mee, kan ik toch een DVD ontvangen?Stuur een
PM naar mij. Ik zal zorgen voor een vertrouwelijke afhandeling.
Indien jullie nog andere vragen hebben dan kan je ze in dit topic stellen.