Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Page 1 of 3 1 2 3 >
Topic Options
#1638069 - 19/05/2011 03:03 [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011
pampie Offline
Cars & Coaster Crazy

Registered: 30/01/2009
Loc: Eindhoven
Na ons bezoekje aan Schwaben Park en Sommerrodelbahn Kaisersbach konden we onze trip gaan vervolgen richting Legoland.
Ik wilde dit park altijd al eens zien maar het is er nooit van gekomen en de prijs zat nogal tegen. Zeker als je weet dat ze er maar 3 coasters hebben staan die nog niet eens zo heel spectaculair zijn.
2 weken voordat onze trip begon kwam ik erachter dat het eigenlijk beter is om een Merlin jahreskarte te nemen. We hebben dan namelijk toegang tot Legoland natuurlijk maar ook Gardaland en Heide Park wat nog op de planning stond en nog staat. Een toegangskaartje voor Legoland aan de deur kost 37,- euro. De Merlin Jahreskarte kostte ons 75,- pp dus je hebt er zeker voordeel mee.

Tegen 14:00 kwamen we in het park aan en het zou die dag tot 19:00u open zijn. Aangezien het me niet zo'n heel groot park leek was het dus voldoende tijd om het eens allemaal te gaan bekijken en meemaken. Als eerste direct naar de balie om pasjes te laten maken. Dit verliep allemaal vrij snel ens soepel. Het was (gelukkig) ookn niet druk. in het park was het wel gezellig druk maar dat had ik ook wel een beetje verwacht.

Tijd voor de foto's.

Toch wel een mooie entree zo.

En maar meteen naar de eerste achtbaan dan, Project X Teststrecke met een voor ons doen vrij lange wachtrij. Maar uiteraard wachten we want ik wil toch graag de bingo natuurlijk. En wilde muizen zijn gewoon leuk. biggrin

Theming in de wachtrij.

Onride's maken is in dit park uit den boze dus heb er alleen een van de Aussichtsturn helaas. Mijn gevoel zei al dat dit park er moeilijk over zou gaan doen. Ze zijn natuurlijk bang dat je thuis alles na gaat maken met je legoblokjes. cool

We gaan weer wat verder.

Waarschuwingen in de fontein zijn ook echt nodig ja.

Zierer!!!

2 Zierer Jetski's naast elkaar met een hoog fungehalte. Vanf de kant kun je mensen proberen nat te maken. Vrij populaire attractie leek het hier wel. Wij hebben m niet gedaan.

Deze hebben we later op de dag nog gedaan. Dat bleek niet zo'n slimme zet want het was toen namelijk drukker. Maar goed we komen voornamelijk voor ''echte'' attractie's en coaster's dus sloegen we m bij deze even over.

Hé het zal weer eens niet. Een splashbattle, maar wel een hele mooie hoor vinden wij.

Splashbattle.

Mooi gemaakt hoor.

En dat is waar Legoland het natuurlijk van moet hebben. De thematisering en dat alles van lego gemaakt is. Er valt gewoon genoeg moois te zien. Ik heb mijn ogen uitgekeken en vond het echt schitterend om te zien allemaal.

De Log Flume ziet er ook netjes uit en ligt er mooi bij.
Deze heb ik later nog gedaan tijdens een fikse bui. Het was wel een leuke rit maar had meer verwacht van het indoorgedeelte.

''Rit in een karretje'' ligt er ook mooi bij.

De Heege hijs torens staan er ook mooi bij.

De 2e achtbaan de we doen in het park. Niet veel bijzonders en een erg korte rit maar wederom ligt ie er toch wel mooi bij.

En hier zie je op de achtergrond de ingang van de 3e achtbaan via het kasteel.

Dit vond ik nog best en verassend leuke en goede achtbaan. Mede door het best wel lange darkride gedeelte waar je eerst doorheen komt. Toch wel maf eerst een heel stuk vlak en aangedreven gedeelte en dan een keertje de lifthill op.

Er komt meer...

#1638070 - 19/05/2011 03:36 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: pampie]
pampie Offline
Cars & Coaster Crazy

Legofabrik ook even bezocht.

Waar je uiteraard Lego in alle soorten,kleuren en maten kunt kopen.

Naast de Lego Fabrik bevind zich een bizarre attractie. Toen ik de laatste keer op de site was had ik niks meegekregen van de HERO Factory dus dat was een leuke verassing voor me. Ik kende de KUKA robotarmen al van het werk bij ons ens wist dat het ook als attractiedoeleind wordt gebruikt. Nu zelf eens meegemaakt dus en weet nu ook hoe een produkt zich voelt als hij in de machine wordt gezet. biggrin

Het was er erg rustig en was vrijwel meteen aan de beurt. Jacqueline durfde het niet echt aan maar ik had wel zin in een ''ritje'' De operator vertelde dat je kunt kiezen tussen programmasnelheden tussen 1 en 5 waarbij 5 het extreemste is. Doe maar fünf zei ik dus maar meteen. cool
Op zich erg saai maar het ziet er wel spectaculair uit zo'n hal vol met robotarmen en lichteffecten.

Legoland bestaat voor een groot deel uit miatuur en dat hebben we in 2 etappe's bezocht. Hier wil ik alvast een selectie plaatsen van de eerste ronde. Ik moet zeggen dat we het erg boeiend vonden en het ziet er erg goed en zeer gedetaileerd uit. Alles werkt ook en er is veel beweging wat voor urenlang kijkplezier zorgt.

Slot Neuschwanstein. Dit kasteel zien we de dag erop in het echt.

De ICE heeft een ongelukje gehad.

Het stadion was erg imposant om te zien.

Meneer, gewoon blijven zitten a.u.b.

En zoals ik al zei hebben we de onderwater avonturen van de lego poppetjes nog meegemaakt.

Er komt meer..

#1638073 - 19/05/2011 04:02 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: pampie]
pampie Offline
Cars & Coaster Crazy

De Flume nog even gedaan die niet onaardig is maar ook niet heel spectaculair. Bijkomend probleem was dat het best wel hard regende. Ach ik was iig nat geworden daardoor en dat is toch de bedoeling van het instappen in een wildwaterbaan?

Theming in de wachtrij.

Het Duitse Elftal in lego.

Miniatuur alert!!! Nu volgt er nog een selectie van de miniatuurtjes die daar gemaakt zijn. Houd je daar dus niet van kijk dan vooral niet verder. wink

Nederland!!!!!!

Ze moesten natuurlijk aan de wietplantage's denken. biggrin

Ik vind dat het miniatuurgedeelte van Legoland met gemak Madurodam verslaat. Daar komt nog eens bij dat het allemaal van Lego is, dat heeft wel iets vind ik. Het park zelf is verder op attractiegebied niet heel erg bijzonder en er staan wat dat betreft ook niet erg veel attractie's helaas. Het park moet het vooral hebben van het bekijken van de Legobouwwerken/thematisering en het miniatuurgedeelte. Nu snap ik denk ik die hoge entreeprijs van 37,- euro ook wel beter. Madurodam kost vandaag de dag 14,50. Verder een gezellige dag gehad daar en we kwamen zeker geen tijd te kort. Ook nog een lekkere Wiener Schnitzel gegeten met friet en natuurlijk een biertje. Zo konden we er weer tegenaan om ons eerste hotel te gaan zoeken voor de nacht.

Dankjewel voor het lezen van dit TR.

#1638076 - 19/05/2011 06:50 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: pampie]
Jeroen Offline
No Fear

Registered: 07/01/2001
Loc: NL - Gelderland: Epe
Tof report Martijn, jammer dat je ook regen hebt gehad. Met zon is miniland nog mooier.

Edited by Jeroen (19/05/2011 06:51)

#1638079 - 19/05/2011 07:05 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Jeroen]
painter Offline
geen kunst

Registered: 24/11/2002
Loc: waalwijk
Mooi verslag en dito foto's.
Legoland Duitsland is een mooi parkje.
En miniland is mijn favoriet.

#1638095 - 19/05/2011 08:55 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: painter]
Koenzie Offline
Coaster Brabo

Registered: 01/08/2007
Loc: Son en Breugel, Nederland
Heel mooi report! dank je wel. Ziet er allemaal weer goed uit in Lego

Feestje vieren? Kijk op hoogsterang.nl
#1638099 - 19/05/2011 09:08 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: painter]
Philosopher Offline
Big Dreamer

Registered: 10/12/2002
Loc: Andijk
Mooie foto's van deze Legoland. Ik vind dit een van de betere Legoland-parken die ik heb gezien.

Jammer van de regen dat je heb gehad.

* Binnen enkele jaren nog enkele wingcoasters erbij in de Six Flagsketen. Eentje voor SFGAdv. SFStl, SFoT. Goed idee, maar eerst CP!
#1638109 - 19/05/2011 09:22 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Philosopher]
TakeOff_Ferry Offline
Member

Registered: 25/07/2008
Zit er goed uit dit park, mooie dingen zijn er gemaakt van Lego en nog een paar leuke achtbaantjes + wildwaterbaan! Bedankt voor de foto's smile

WORD VOOR DE 2E KEER PAPA!
#1638173 - 19/05/2011 11:45 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: TakeOff_Ferry]
Guy Offline
Modder-eter D&B

Registered: 05/06/2001
Loc: Hilversum
Het attractie-aanbod in Legoland Deutschland is inderdaad beter dan in de andere Legoland parken (Florida nog niet meegerekend. Ik kan me er altijd wel vermaken en miniland blijft gewoon leuk.

#1638619 - 19/05/2011 22:29 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Guy]
Orangedevil Offline
Member

Registered: 04/01/2006
Loc: -
Ziet er mooi en leuk uit. Nog nooit in een Legoland geweest. Dit jaar gaan we wel naar die in Californie en volgend jaar die in Florida dus ben benieuwd.

Dit park in Duitsland lijkt me wel klein tegenover zijn broertjes.

Edited by Orangedevil (19/05/2011 22:29)

Laatste nieuwe coaster: 01-05-2012 Pott's Blitz/ Pott's park.
#1638658 - 19/05/2011 23:31 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Orangedevil]
spoetnik Offline
Fryslân boppe

Registered: 31/08/2001
Loc: Drachten
Leuk verslag, wat ziet alles er lekker fris uit.

Vooral die zierer jetski springt er uit op de foto's, zo op het eerste gezicht mooier dan zijn broertjes in Billund.

#1638659 - 19/05/2011 23:31 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Orangedevil]
ArcovandenBroek Offline
Kappen ukkie's

Registered: 24/09/2000
Loc: Rotterdam
Na Billund zeker het tofste Legoland-park. Bedankt voor je uitgebreide verslag Martijn. smile

#1638662 - 19/05/2011 23:34 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: ArcovandenBroek]
steven Offline
Member

Registered: 28/08/2002
Loc: BE
Mooie foto's!

Klein offtopic vraagje:

Is dit park een dagvullende bestemming?

#1638665 - 19/05/2011 23:35 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: steven]
spoetnik Offline
Fryslân boppe

Registered: 31/08/2001
Loc: Drachten
Originally Posted By: steven
Klein offtopic vraagje:

Is dit park een dagvullende bestemming?

Als je van legosteentjes houdt zeker.

#1638669 - 19/05/2011 23:38 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: spoetnik]
Halloween Offline
Geisterschloss fanatic

Registered: 02/04/2008
Loc: Halle
Het parkje spreekt me totaal niet aan omwille van de prijzen, regeltjes en flauwe lego blokjes. Niet ver van Legoland is Skyline park, dat is wat goedkoper met meer attracties. Maar toch wel een mooi verslag hoor van een park die ik waarschijnlijk nooit ga bezoeken. wink

#1638685 - 20/05/2011 00:33 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Halloween]
nander Offline
Goudurix-fanaat

Registered: 08/09/2010
Loc: Eanske
Nooit met lego gespeeld? Ik kan alleen van billund spreken, maar dat park staat er prachtig bij. Minder een attractiepark, maar een heel sterk themapark.
Legoland is het traditionele voorbeeld van een park met een sterk merk, een goed uitgewerkt thema en mindere attracties. Een ander voorbeeld hiervan is de Efteling wat mij betreft, hoewel die nu Joris hebben.

Edited by nander (20/05/2011 00:34)

Political language is designed to make lies sound truthful and murder respectable, and to give the appearance of solidity to pure wind - Orwell
#1638688 - 20/05/2011 00:40 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: nander]
Halloween Offline
Geisterschloss fanatic

Registered: 02/04/2008
Loc: Halle
Efteling heeft volgens mij toch wel wat meer te bieden tegen een kleinere prijs. Op Duits niveau is dit volgens mij een heel klein parkje en een waanzinnige hoge ingangsprijs. Je moet al echt van Lego houden om dit park te appreciëren. 37 euro met als top attractie een wild mouse van Mack zegt voor mij al genoeg. 3 pull up towers of een handvol zierers... De robot arm zegt me wel wat maar niet genoeg. Voor die prijs verwacht ik een zwaar gethematiseerd park met veel attracties.

Edited by Halloween (20/05/2011 00:41)

#1638697 - 20/05/2011 01:05 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Halloween]
Orangedevil Offline
Member

Registered: 04/01/2006
Loc: -
Overigens is de prijs in Californie $69 wat ongeveer 50 Euro is. Flink duurder hoewel ik wel denk dat er in Californie meer te doen is.

Laatste nieuwe coaster: 01-05-2012 Pott's Blitz/ Pott's park.
#1638698 - 20/05/2011 01:33 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Orangedevil]
RB Offline
Let's go Celtics

Registered: 01/11/2009
Loc: Nederland
In de VS zijn de entreeprijzen over het algemeen een stuk duurder dan Europa en behalve het waterpark zal er denk ik niet meer te doen zijn dan hier in Europa.

Moet wel zeggen dat ik €37,- ook een forse prijs vind, maar aan de andere kant was ik wel een enorme Lego fan en staat het toch op de lijst om een keer een Legolandpark te bezoeken. De hoofdreden om naar een Legolandpark te gaan, zou trouwens Miniland zijn en niet de attracties.

Maar goed het gaat om een tripreport. Wederom een goed report en foto's zoals we gewend zijn.

#1638717 - 20/05/2011 08:16 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: RB]
Jeroen Offline
No Fear

Attractie gerichte mensen moeten dit park zeker links laten liggen. Maar mensen die miniland leuk vinden zullen zich zeker hier vermaken. Daarnaast is het onze mening (Pjotr en zijn mama en ik) dat Legoland Deutschland net wat leuker is dan Legoland Billund. Die conclusie is dan wel weer attractieafhankelijk. wink

Skyline park noemen als vervanger als je geïnteresseerd bent in thematisatie is wat mij betreft een verkeerd advies. Het niveau van thematisatie in Legoland ligt vele malen hoger dan in Skyline Park. Al timmeren die wel aan de weg met hun nieuwe gedeeltes.

#1638740 - 20/05/2011 09:10 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Jeroen]
markie81 Online   happy
Spoorlegger

Registered: 24/01/2005
Loc: Naast het spoor
Billund blijft het origineel en wat mij betreft het beste legopark, maar Duitsland is een hele goede tweede.

Leuk verslag!

"Ik kom hier pas terug als ze een B&M hebben!"
#1638755 - 20/05/2011 10:05 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: markie81]
OlivierH Offline
Troy! De Sensatie!

Registered: 04/10/2009
Mooi verslag Martijn!! Schitterende foto's heb je gemaakt van dit park cool
Ik denk dat ik dit park volgend jaar eens ga bezoeken, want park ziet er echt heel mooi uit!

#1639236 - 21/05/2011 00:47 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: OlivierH]
pampie Offline
Cars & Coaster Crazy

Dankjewel voor de reactie's mensen.

Legoland is een heel leuk park(je) hoor. Het is het eerste Legoland park dat wij gezien hebben maar het is ons zeker goed bevallen. Wij houden namelijk wel van miniatuur dus dan zit je daar goed.

De (Lego) Thematisatie vind ik ook wel van een vrij hoog niveau en als we het over toppers hebben zou ik onder de coasters nog eerder de Drachenfeuer zetten (Zierer Force Five) met een verassend indoor gedeelte wat mij betreft.

Leuk parkje en zeker geschikt voor een dag vermaak.

#1639700 - 21/05/2011 23:09 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: pampie]
Jdonos Offline
Cogito ergo sum

Registered: 03/06/2006
Loc: Tilburg, Nederland
Mooi TR.

Op een of andere manier blijven de legoland parken me trekken. Wellicht omdat ik vroeger zeer lego verslaafd was. Helaas nog nooit een bezocht, maar wie weet.
Dit TR is in ieder geval reden om eens te gaan

De waarheid zit in humor, niet in het serieuze. Dat meen ik niet serieus, dat was een grapje, want anders zou het niet waar zijn. Als ik zeg dat de waarheid in het niet-serieuze zit, is dat alleen waar als ik het niet meen - maar wel waar. Maar neem dit niet te serieus op, want ik meen het wel degelijk
#1641575 - 25/05/2011 09:31 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Halloween]
Spiegelbeeld Offline
vertel eens even:

Registered: 17/11/2009
Leuk verlag dank je wel.

Met je stelling dat Legoland Madurodam met gemak verlaat ben ik het niet eens.
Lego ziet er leuk uit en heeft een unieke uitstraling door het tehnische karakter van de bouwwijze met blokjes. Het voetbalstadion is hie reen prachtig voorbeeld van, een beetje techneut vindt dit (terecht) een prachtig bouwwerk. De bouwwijze met Lego veroorzaakt ook de beperking, details zijn nogal grof en ontbreken, Lego is mooi zolang de schaal groot is.

Madurodam is uniek door zijn manier van bouwen met details die het een geheel eigen charme geeft. Die detaillering is met Lego niet te bereiken. Voorbeeld is Amsterdam.

Verschil in prijs wordt mijn inziens veroorzaakt door de combi met een pretpark en de leeftijd van het park.
Madurodam bestaat al heel lang en de investeringen liggen veel lager dan een vrij recent uit de grond gestampt park. Madurodam hoeft alleen "maar" onderhoud te plegen en af en toe iets toe te voegen.

#1642513 - 26/05/2011 20:10 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Spiegelbeeld]
SanneW Offline
Meep Meep!

Registered: 19/05/2007
Loc: Maarssen
Wat ziet dat er leuk uit! Dit jaar mag ik ook mijn eerste Legoland park gaan beleven! Ik wil nu al zolang naar een Legoland park! Dus heb al voor plezier gehad!

Bedankt voor je TR!

#1642514 - 26/05/2011 20:12 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: SanneW]
pampie Offline
Cars & Coaster Crazy

Origineel bericht van: SanneW
Wat ziet dat er leuk uit! Dit jaar mag ik ook mijn eerste Legoland park gaan beleven! Ik wil nu al zolang naar een Legoland park! Dus heb al voor plezier gehad!

Bedankt voor je TR!

Dankjewel voor je reactie en het voorplezier, graag gedaan hoor. smile

#1642553 - 26/05/2011 21:31 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: pampie]
Jos1986 Offline
02 x 06 = 12

Registered: 10/08/2005
Loc: Dordrecht
Hoe leuk zijn die Power Builders nou eigenlijk? Hoe intensief is het programma 5?

Troy, de marathon, een prestatie ;)
#1642595 - 26/05/2011 22:25 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Jos1986]
Rio Offline
Lightning Rio

Registered: 23/01/2008
De Power Builders zijn harstikke leuk! Heb toen mijn eigen programma gemaakt (Ik weet niet of dat nogsteeds kan) en die was vrij intensief.

#1642621 - 26/05/2011 23:04 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Rio]
pampie Offline
Cars & Coaster Crazy

WTF zijn de powerbuilders. eek

Bedoelen jullie die KUKA robotarmen die in de Hero Factory staan? Die kunnen tenminste ingesteld worden op een intensiteit van 1 t/m 5. Zelf maken kon denk ik niet, ik kreeg iig niet die keuze. Ik koos voor programma 5 maar vond het niet zo heel erg bijzonder eerlijk gezegd. Speed Flip is extremer. biggrin

#1642627 - 26/05/2011 23:09 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: pampie]
Rio Offline
Lightning Rio

Registered: 23/01/2008
Ja, de KUKA robotarmen. In 2006 kon je ze volledig zelf programmeren.

Je ging halverwege de rij bij een beeldscherm staan, selecteerde rustig of hard, dan de bewegingen die je wilde.
Je kreeg een kaart uit het apparaat, gaf het aan de medewerker en die stopte het in een kaartlezer naast de opstapplaats.

#1642688 - 27/05/2011 07:36 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Jos1986]
Jeroen Offline
No Fear

Originally Posted By: Jos1986
Hoe leuk zijn die Power Builders nou eigenlijk? Hoe intensief is het programma 5?
Ik vind er niet zoveel aan. Je wordt een beetje door elkaar geschud, maar zonder "reden". Wat bedoel ik daarmee? De meeste attracties hebben wat aankleding, thema, misschien zelfs een verhaal. Toegegeven bij veel flatrides, pukers en spinners is dat tot een minimum beperkt. Maar bij de power builders staat er wel een tof gebouw en er is leuke verlichting, maar de arm zelf blijft voor mij een beetje door elkaar schudden.

De bedenkers van het concept zelf brachten de arm op hun eerste EAS ook als een middel waar je wat aan toe moest voegen. Bij voorbeeld water of laserguns, zet de arm op een coastertrack of op de rand van een hoog gebouw. Met name die laatste zit ik op te wachten. Zo wijzen je voeten nog naar het beton op de bovenkant van een flatgebouw en hup Je hangt ondersteboven met je hoofd boven veertien verdiepingen boven de stoep. (Minder mag ook hoor.)

#1642697 - 27/05/2011 08:22 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Jeroen]
Jasper96 Offline
Soundwave

Registered: 25/12/2010
Loc: Amsterdam
Toen ik voor het laatst in Legoland was vond ik die powerbuilders echt te gek, toen kon je nog je hele eigen programma samenstellen!! (ik weet niet of dat nu ook nog is?) Jammer dat hij van thema is veranderd, ik vond bionicle veel leuker!

#1642932 - 27/05/2011 18:44 Re: [TR] Legoland Deutschland 30 april 2011 [Re: Jasper96]
Jos1986 Offline
02 x 06 = 12

Registered: 10/08/2005
Origineel bericht van: Jasper96
Toen ik voor het laatst in Legoland was vond ik die powerbuilders echt te gek, toen kon je nog je hele eigen programma samenstellen!! (ik weet niet of dat nu ook nog is?) Jammer dat hij van thema is veranderd, ik vond bionicle veel leuker!
Oh pardon, ik ga geloof ik zelf de fout in. De Bionicle Power Builder bestaat nog altijd, maar alleen in Denemarken. Deze attractie heet Hero Factory wink

Troy, de marathon, een prestatie ;)
Page 1 of 3 1 2 3 >

Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
universal studio's korea
by dennisdisney
17/05/2012 09:06
Circus Heman Renz Mierlo
by spikemen
16/05/2012 21:38
Oceade of Aqualibi
by Mivo88
16/05/2012 20:14
**TR** Hellendoorn Avonturenpark
by G__DESIGN__OWN
16/05/2012 16:21
Bijna zesduizend ritjes in de Vogelrok!
by Spiegelbeeld
16/05/2012 15:32
De laatste kermisclub topics
Zutphen - De Hoven
by marcozelf
17/05/2012 08:42
ARM "Cyclone" lifting Twist (new ride in UK)
by Martin_FairPix
16/05/2012 23:39
TV Tip : kermis vijfhuizen
by DennisRfl
16/05/2012 22:13
Albanifest Winterthur te Zwitserland 2012 (29 juni - 01 juli)
by DISCOVERY-spinner
16/05/2012 19:38
septemberfeesten beuningen 2012
by Remy
16/05/2012 19:25
Who's Online
19 registered (RikV, fox, Traumboot, Hjalmar, Eetjen, Svenson, dennisdisney, markie81, Luckycranes, cappa chris, Infomuis, cooldriver, yatsemata, Jasper, RaymondL, 4 invisible), 75 Guests and 53 Spiders online.
Newest Members
jarnotl_, twister1977, cherry, Dylan21, TORI_Amusement
7665 Registered Users
Forum Stats
7665 Members
27 Forums
13533 Topics
462769 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
Lupus (44)

Fotowedstrijd 2011: Win prijzen van Walibi Holland of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
140 inzendingen | Het prijzenpakket van 2011 wordt gesponsord door Walibi Holland en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door NXS Internet  Welke nieuwe achtbaan ga jij dit jaar doen?
Welke nieuwe achtbaan ga jij dit jaar doen?