Wij waren er op 11 juli, hebben we dan de aangepaste versie al gezien?
Dan ben ik namelijk voor nog wat meer aanpassingen. Toegegeven voor Hellendoorn is het in zijn huidige vorm al een prima show hoor. Maar er is aan het acteerwerk van de acteurs nog wel wat teverbeteren. Met name de jongedame en heer zeggen hier en daar hun teksten op ipv dat het "brengen". Daarnaast heb ik de volgende opmerkingen:
Lady of the lake: hijst zich kennelijk helmaal in een pak en is amper drie seceonden in beeld.
Draak: Het is ons nog steeds een raadsel wat die kwam doen aan het eind. Wel een mooi ding, maar "brei" hem dan ook in het verhaal. En nou niet zeggen dat kinderen het wel best vinden, want mijn eigen 8 jarige zoontje kwam hier mee.

Zwaard: verder is het ook onduidelijk waarom onze Twentse jongeman eerst het zwaard niet uit de steen krijgt en later wel.
Ridder: De jongeman wordt aan het eind tot ridder geslagen, maar onze jonkvrouw blijft met lege handen achter. Dit ondanks dat ze haar vriendje van de beul redde. (Met een zwaard een neerhakkende bijl tegenhoudend, tikje onrealistisch vond ik. Steek die gozer dan overhoop.

)
Nogmaals de show is prima, maar zou met wat aandacht voor kleine details, in mijn ogen ineens veel beter kunen zijn. Voor mij de belangrijkste: schrijf die draak in het verhaal.