|
- 10/03/2010 19:48
|
Re: Nieuw Trollenkoning masker !
[Re: Heraut]
|
Remcootju
Junior Member
Registered: 17/02/2008
Loc: Tilburg, Nederland
|
Dan is het toch te duur voor de efteling?! Ik bedoel als ze het geld teveel hadden, dan deden ze het alle twee.. maar ze hebben het geld er niet voor over omdat hun het te duur vinden. Of dacht je dat ze het niet deden omdat het te goedkoop is Opvallend dat de Efteling er eerst wel budget voor over had en de maskers dus nu blijkbaar een lagere prioriteit hebben. Het is gewoon jammer, dat je weet dat er nog veel meer uit de Trollenkoning te halen valt, maar dat dat op deze manier gewoon niet gebeurt. HELEMAAL MEE EENS!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 10/03/2010 19:57
|
|
vivapaps
Beroeps Optimist
Registered: 05/04/2001
Loc: Haarlem
|
Dan is het toch te duur voor de efteling?! Ik bedoel als ze het geld teveel hadden, dan deden ze het alle twee.. maar ze hebben het geld er niet voor over omdat hun het te duur vinden. Of dacht je dat ze het niet deden omdat het te goedkoop is Opvallend dat de Efteling er eerst wel budget voor over had en de maskers dus nu blijkbaar een lagere prioriteit hebben. Het is gewoon jammer, dat je weet dat er nog veel meer uit de Trollenkoning te halen valt, maar dat dat op deze manier gewoon niet gebeurt. Hier ben ik meej eens.. Ik zou liever ook zien dat ze dat oude masker terug brengen.!! Maar was het in die tijd ook niet zo dat de efteling geen winst mocht draaien? Dus het geld wel uit moest geven 
|
|
|
|
|
|
- 10/03/2010 21:02
|
[Re: Gijs]
|
_Arie_
Papa-razzi
Registered: 10/08/2002
Loc: home
|
Voordat we het weer vergeten zijn.. DIT is pas beweging: filmpje uit 1989 Het spreekt voor zich dat daar slechts een fractie van over is... Je vergeet erbij te vertellen dat de trollenkoning toen de helft van de tijd plat lag ivm storingen, omdat door de motoren teveel warmte werd opgewekt, die niet goed kon worden afgevoerd. In de loop van 89 is dat opgelost samen met TNO De bewegingen zijn toen wel iets verminderd
|
|
|
|
|
|
|
- 10/03/2010 21:30
|
[Re: _Arie_]
|
Japio
Ik ben het echt!
Registered: 01/07/2008
Loc: Prinsenbeek, noord brabant
|
Ach, zelfs toen was hij nog velen malen beter. Ik snap niet waarom ze het oude masker(het 1e dus zegmaar) niet doen, nu staat iedereen er maar voor de trilplaat, terwijl het dan echt een prachtding om te zien is.
|
|
|
|
|
|
|
- 10/03/2010 21:42
|
[Re: Japio]
|
_Arie_
Papa-razzi
Registered: 10/08/2002
Loc: home
|
Ach, zelfs toen was hij nog velen malen beter. Ik snap niet waarom ze het oude masker(het 1e dus zegmaar) niet doen, nu staat iedereen er maar voor de trilplaat, terwijl het dan echt een prachtding om te zien is. Als je heel klein bent lijkt alles groter en heftiger 
|
|
|
|
|
|
|
- 10/03/2010 22:07
|
[Re: _Arie_]
|
Nickjuuh
Lid
Registered: 08/05/2006
Loc: Rijen, Holland
|
Ik hoop echt niet dat ze al die gekke ideeën hier geen uitvoeren, over super animatronics in Fata morgana enzo. Laat ze het geld investeren in attracties, daar heb je veel meer aan.
|
|
|
|
|
|
|
- 11/03/2010 00:00
|
[Re: Nickjuuh]
|
Heraut
Member
Registered: 26/02/2008
Loc: Huizen, Noord-Holland, Nederla...
|
Ik hoop echt niet dat ze al die gekke ideeën hier geen uitvoeren, over super animatronics in Fata morgana enzo. Laat ze het geld investeren in attracties, daar heb je veel meer aan. Op die manier investeer je juist in attracties. Daarnaast: liever weer attracties die perfect werken, dan om de zoveel jaar een nieuww 'aanwinst', terwijl de rest van de attracties veel gebreken laten zien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 11/03/2010 00:50
|
|
RangerRick
Member
Registered: 24/12/2007
Loc: Den Bosch, Nederland
|
Ik hoop echt niet dat ze al die gekke ideeën hier geen uitvoeren, over super animatronics in Fata morgana enzo. Laat ze het geld investeren in attracties, daar heb je veel meer aan. Op die manier investeer je juist in attracties. Daarnaast: liever weer attracties die perfect werken, dan om de zoveel jaar een nieuww 'aanwinst', terwijl de rest van de attracties veel gebreken laten zien. Daar ben ik het dus weer mee eens, doe je goed Heraut 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 11/03/2010 21:43
|
|
Jotjuh
Pinguïn
Registered: 25/11/2009
Loc: Evergem (Gent), België
|
Hij doelt niet specifiek op dit masker; hij heeft het over hoe de Trollenkoning wel niet is achteruitgegaan de afgelopen tien jaar, en daar kun je gewoon niet naast kijken. Sommigen deden alsof de Trollenkoning uit eind jaren 80 weer terug was, maar er is overduidelijk nog héél veel werk aan de winkel bij onze vrienden in Kaatsheuvel, willen ze 'm terugbrengen in de staat van 1988. Ik begrijp heel goed wat Gijs bedoelt. Het masker uit 1988 was ook veruit het best. Alleen vind ik dit nieuwe masker wel een verbetering ten opzichte van de afgelopen jaren. Voor hetzelfde geld, kregen we weer een lelijk glimmend masker voorgeschoteld, hoewel ik het idee heb dat het park hier van af is gestapt. Ik ben heel benieuwd wat we in april bij Hugo te zien krijgen. En dat het park hier geen geld zou hebben voor een uitmuntend masker: dat lijkt me sterk. Eerder dat het park er gewoon geen geld voor over heeft en dat is een kwalijke zaak. Nou, ik weet niet of ik dit een verbetering vind of niet; ik denk dat ik het noch een verslechtering noch een verbetering vind, aangezien er haast geen verschil te zien is (afgaande van de foto's). Maar ik moet je wel gelijk geven omtrent de uitspraak dat het park geen geld zou hebben voor een beter masker, want ik ben ervan overtuigd dat ze wél degelijk het geld hebben. Als je ziet dat ze kunnen investeren in een Bosrijk, een Joris en de Draak, een Station De Oost en een Raveleijn in een tijdspanne van pakweg 2 jaar, dan moet dit zeker kunnen. Oké, het is een technisch ingewikkeld ding, maar een beter masker - dus een masker gelijkaardig aan dat uit z'n gloriejaren - zou al veel goed maken in m'n ogen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 12/03/2010 15:51
|
[Re: Jotjuh]
|
Heraut
Member
Registered: 26/02/2008
Loc: Huizen, Noord-Holland, Nederla...
|
Nou, ik weet niet of ik dit een verbetering vind of niet; ik denk dat ik het noch een verslechtering noch een verbetering vind, aangezien er haast geen verschil te zien is (afgaande van de foto's). Als er nu meer beweging in het gezicht van de Trollenkoning zit, zou dat een hele verbetering zijn, vergeleken met het vorige masker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 12/03/2010 22:02
|
|
Spito
Dj
Registered: 26/05/2006
Loc: Hoofddorp
|
De beste stuurlui staat altijd aan wal hè.. Wel knap dat mensen altijd alles zo goed weten zonder echt op de hoogte te zijn wat er in de Efteling speelt.
|
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
38 registered (Crazydance, KERMISAALTEN, hurkie, Frangster, Oki, bertje1105, marceld, cooldriver, JohanR, Irene, PowerPolyp, MartijnH, Jeroen, jaytaph, matti, Davey86, Mr_Jonsen, markie81, 5 invisible),
63
Guests and
62
Spiders online. |
|
6965 Members
32 Forums
12981 Topics
466230 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|