Het laatste nieuws:

Chef kermisclub getrouwd

Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Page 3 of 4 < 1 2 3 4 >
Topic Options
#1317653 - 06/03/2010 13:33 Re: Toekomst NYE [Re: Emerald]
Vogel_Rok_Master Offline
entertainment-freak

Registered: 15/09/2004
Loc: breda
Nou eline ik wil niet rottige reageren, maar je moet echt vanaf 2005 zelf bij geweest te zijn om de jaren te kunnen beoordelen die youtube filmpjes stellen niks voor zijn korte filmpjes en gemonteerd.

En @ ricardo ene kant ben ik met je eens maar over de jaren "succes" wilt niks zeggen op een gegefen moment moet er ook wat nieuwe artiesten op treden.

En @ricardo en eline, afgelopen new years eve was echt vrij weinig veranderd aleen dat er geen gecombineerd werdt met een showtje op te voeren tussen door net als begin jaren walibi world wat ik eerder aan gaf, er werdt aleen enkel op muziek ingespeeld zingen zingen en nog is zingen, en tuurlijk hoord op zo`n avond muziek bij maar doe het op een aparte manier door een showtje te gefen.

#1317660 - 06/03/2010 13:43 Re: Toekomst NYE [Re: Vogel_Rok_Master]
Chiptwister Offline
Die lust ik!

Registered: 11/02/2001
Loc: Alblasserdam
Origineel bericht van: Vogel_Rok_Master
Nou eline ik wil niet rottige reageren, maar je moet echt vanaf 2005 zelf bij geweest te zijn om de jaren te kunnen beoordelen die youtube filmpjes stellen niks voor zijn korte filmpjes en gemonteerd.

En @ ricardo ene kant ben ik met je eens maar over de jaren "succes" wilt niks zeggen op een gegefen moment moet er ook wat nieuwe artiesten op treden.

En @ricardo en eline, afgelopen new years eve was echt vrij weinig veranderd aleen dat er geen gecombineerd werdt met een showtje op te voeren tussen door net als begin jaren walibi world wat ik eerder aan gaf, er werdt aleen enkel op muziek ingespeeld zingen zingen en nog is zingen, en tuurlijk hoord op zo`n avond muziek bij maar doe het op een aparte manier door een showtje te gefen.

Ik doe mijn best je reactie zo goed mogelijk te begrijpen, heb je een spellingscontrole? Het zou een stuk makkelijker te lezen zijn na een spellingscontrole.

Je zegt dat ze de show nooit aanpassen, maar dat er in 2009 voor het eerst alleen zang was en geen tussen stukjes meer. Is dit niet een grote aanpassing? Misschien vind jij het jammer dat het weg is. Het kan gewoon een test geweest zijn om te kijken hoe het uitpakt. Het is in ieder geval een grote aanpassing

"Door middel van sprookjes en verhalen werden we als kinderen al doordrongen van de oerstrijd tussen "goed en kwaad". Merlijn en Morgana, Sint Joris en de Draak, David en Goliath, Sneeuwwitje en de heks.........."
#1317669 - 06/03/2010 13:56 Re: Toekomst NYE [Re: Chiptwister]
Vogel_Rok_Master Offline
entertainment-freak

Origineel bericht van: Chiptwister

Het is in ieder geval een grote aanpassing

Nou wat een "grote aanpassing"?

Ik ben aleen over te spreken maar dan val ik in herhaling dat is over die bingo avond dat deden de heren echt op een leuke manier een feest van maken.

Maar de disco show heeft in iedere geval mij ogen niet echt veel toevoeging.

Maarja, dat me mening en daar ben ik klaar mee, daar ga ik nou verder niet meer op in het is al duidelijk genoeg, en als je het niet snapt lees de topic eens goed door.

#1317683 - 06/03/2010 14:08 Re: Toekomst NYE [Re: Vogel_Rok_Master]
Chiptwister Offline
Die lust ik!

Registered: 11/02/2001
Loc: Alblasserdam
Origineel bericht van: Chiptwister

Het is in ieder geval een grote aanpassing

Nou wat een "grote aanpassing"?

Ik ben aleen over te spreken maar dan val ik in herhaling dat is over die bingo avond dat deden de heren echt op een leuke manier een feest van maken.

Maar de disco show heeft in iedere geval mij ogen niet echt veel toevoeging.

Maarja, dat me mening en daar ben ik klaar mee, daar ga ik nou verder niet meer op in het is al duidelijk genoeg, en als je het niet snapt lees de topic eens goed door.

Er is een verschil tussen een grote en een goede aanpassing. Dat jij het geen goede aanpassing vinden dat ze een bepaald deel uit de show hebben gehaald kan. Misschien is het de heren zelf ook niet bevallen en is het er in 2010 in een andere vorm wel weer terug. Punt is dat je zegt dat ze niet aanpassen, en dan zeg je dat een aanpassing je niet bevallen is. Ik krijg toch het beeld dat er iets voorgevallen is tussen jou en S&S waardoor je zo reageert.

Maar goed.. zijn er nog mensen met leuke ideeën?

"Door middel van sprookjes en verhalen werden we als kinderen al doordrongen van de oerstrijd tussen "goed en kwaad". Merlijn en Morgana, Sint Joris en de Draak, David en Goliath, Sneeuwwitje en de heks.........."
#1318566 - 07/03/2010 18:54 Re: Toekomst NYE [Re: Chiptwister]
Lizzzard Online   tongue
Elite Member

Registered: 05/06/2001
Loc: Quahog, Rhode Island
Ik zou graag 's avonds een hoop meer randactiviteiten zien; ook voor de mensen die de hele dag al in het park aanwezig zijn. Zo slaat niet gauw de verveling toe.
Op Sterk Water was een aangename afwisseling o.a.

#1318889 - 08/03/2010 01:09 Re: Toekomst NYE [Re: Lizzzard]
themeparkfan1987 Offline
Micha

Registered: 12/01/2004
Loc: Purmerend/Biddinghuizen
Origineel bericht van: Lizzzard
Ik zou graag 's avonds een hoop meer randactiviteiten zien; ook voor de mensen die de hele dag al in het park aanwezig zijn. Zo slaat niet gauw de verveling toe.
Op Sterk Water was een aangename afwisseling o.a.

Nu je het zegt. Dat was inderdaad een leuke en goede afwisseling!

#1319132 - 08/03/2010 14:45 Re: Toekomst NYE [Re: Vogel_Rok_Master]
walibiricardo Offline
In love with Tech-Trance

Registered: 10/06/2006
Loc: Deventer

Je kan het ook té op de mannen spelen in plaats van op de bal hè, Marcel.. wink

Ik snap best dat het concept tevaak terugkomend is, wat ik ook met je eens ben.. Maar ik vind dat jij de nadruk té op Sjon&Sjeffrie legt op de avonden.. smile

Nogmaals, het is niet erg dat je het concept verandert wil zien, maar kijk eens uit de ogen van het management van walibi? Ze moeten veel doen, voor een klein budget en dan vind ik het heel knap hoe zij deze avonden en de halloweenavonden presenteren! Tuurlijk zie ik graag nog uitbreidingen aan deze evenementen, maar dat komt wel, daar ben ik van overtuigd! Ik heb het gevoel dat CDA met het jaar vrijgeviger wordt naar de grotere parken binnen hun bereik, waaronder walibi bijvoorbeeld smile Meer geld voor onderhoud, la via volta die volgend jaar weer opent, geld om dingen aan te passen, ik zie het wel goed komen! Maar het is een kwestie van geduld en ik zie liever dat ze het geld wát ze dan hebben in het park pompen, dan dat ze het in NYE pompen waarmee ze dan ineens geen S&S meer gebruiken terwijl dat concept geweldig aan slaat smile

#1319261 - 08/03/2010 17:31 Re: Toekomst NYE [Re: walibiricardo]
VincentB Offline
Member

Registered: 12/11/2004
Loc: Noord Holland Nederland
Vrijgevigger nou ik denk dat het budget niet veel groter zal worden met de huidigge groep CDA.
Maar onderhoud is nodig en duur en zorgt ervoor dat alles draait en open is dat geeft een park een goede uitstraling.
Maar ja NYE ben er veel geweest ook hier zou wat vernieuwing toch wel op zijn plaats zijn, wie weet komt dat er ook ?

Edited by VincentB (08/03/2010 17:32)

#1320241 - 09/03/2010 20:07 Re: Toekomst NYE [Re: walibiricardo]
Vogel_Rok_Master Offline
entertainment-freak

Origineel bericht van: walibiricardo

Ik snap best dat het concept tevaak terugkomend is, wat ik ook met je eens ben.. Maar ik vind dat jij de nadruk té op Sjon&Sjeffrie legt op de avonden.. smile

Nogmaals, het is niet erg dat je het concept verandert wil zien, maar kijk eens uit de ogen van het management van walibi? Ze moeten veel doen, voor een klein budget en dan vind ik het heel knap hoe zij deze avonden en de halloweenavonden presenteren! Tuurlijk zie ik graag nog uitbreidingen aan deze evenementen, maar dat komt wel, daar ben ik van overtuigd! Ik heb het gevoel dat CDA met het jaar vrijgeviger wordt naar de grotere parken binnen hun bereik, waaronder walibi bijvoorbeeld smile Meer geld voor onderhoud, la via volta die volgend jaar weer opent, geld om dingen aan te passen, ik zie het wel goed komen! Maar het is een kwestie van geduld en ik zie liever dat ze het geld wát ze dan hebben in het park pompen, dan dat ze het in NYE pompen waarmee ze dan ineens geen S&S meer gebruiken terwijl dat concept geweldig aan slaat smile

Ondanks ik klaar ben met het onderwerp wil ik hierop wel effe reageren.

Ja Ricardo, dat roepen ze van hun zich zelf wel af door alle promoties en in het park ook met overal in de main street s en j posters op te plakken, dan lijkt het erop dat de avonden aleen in het teken staan van de s en j show. En na jaren bezoeken kijk je ieder jaar wat kritischer tegen de dingen aan op o.a fouten, echter of er wel iets degelijks veranderd is wat bij dit weinig van toepassing is aleen dat er niet gecombineerd werdt met een show zo als 2005 en 2006 etc, verders vindt ik als ze echter geen verandering in de disco show komt dat er andere artiesten moeten op treden hoef niet duur te zijn, een gegefen moment vindt ik al zijn er veel s en j fans een gegefen houdt het een keer op en is er tijd voor vernieuwing, want anders krijgt walibi een naam voor new years eve van heb je weer dat evenement wat aleen elk jaar met s en j disco show komt, en ik neem aan dat walibi het als verrassend feest evenement wil van maken en als ze willen kunnen ze er een gigantische feest van maken dat heb begin jaar walibi world bewezen, aleen jammer genoeg de laatste jaar minder.

En niet aleen s en j moeten veranderen of weg gaan maar de wok show is er ook 1 van, dat walibi iets voor de kleintjes wat moeten hebben hebben ze gelijk in maar het lijkt de laatste jaar aleen maar om de kinderen te draaien kwa entertainment het enige wat echt voor de tieners en de gehele familie is de christian farla show, en wat reacties hier gelezen te hebben was op sterk water ook inderdaad met nye een leuke inprovisatie show dat was echt om te lachen dat publiek betrokken wordt bij zo`n show.

#1320295 - 09/03/2010 20:45 Re: Toekomst NYE [Re: Vogel_Rok_Master]
tploeki Offline
Member

Registered: 17/09/2007
Loc: Duiven
Ik denk dat ze in Walibi langzaam moeten gaan zoeken naar andere artiesten en activiteiten.
Er komt natuurlijk een dag dat Sjon en Sjef zich meer willen gaan richten op hun 'eigen' succes. En geef toe, wat is NYE op dit moment zonder Sjon en Sjef?

http://walibiworldskydive.hyves.nl
#1320373 - 09/03/2010 21:56 Re: Toekomst NYE [Re: Vogel_Rok_Master]
Emerald Offline
Junior Member

Registered: 13/11/2009
Loc: Lelystad
Origineel bericht van: walibiricardo

Ondanks ik klaar ben met het onderwerp wil ik hierop wel effe reageren.

Ja Ricardo, dat roepen ze van hun zich zelf wel af door alle promoties en in het park ook met overal in de main street s en j posters op te plakken, dan lijkt het erop dat de avonden aleen in het teken staan van de s en j show. En na jaren bezoeken kijk je ieder jaar wat kritischer tegen de dingen aan op o.a fouten, echter of er wel iets degelijks veranderd is wat bij dit weinig van toepassing is aleen dat er niet gecombineerd werdt met een show zo als 2005 en 2006 etc, verders vindt ik als ze echter geen verandering in de disco show komt dat er andere artiesten moeten op treden hoef niet duur te zijn, een gegefen moment vindt ik al zijn er veel s en j fans een gegefen houdt het een keer op en is er tijd voor vernieuwing, want anders krijgt walibi een naam voor new years eve van heb je weer dat evenement wat aleen elk jaar met s en j disco show komt, en ik neem aan dat walibi het als verrassend feest evenement wil van maken en als ze willen kunnen ze er een gigantische feest van maken dat heb begin jaar walibi world bewezen, aleen jammer genoeg de laatste jaar minder.

En niet aleen s en j moeten veranderen of weg gaan maar de wok show is er ook 1 van, dat walibi iets voor de kleintjes wat moeten hebben hebben ze gelijk in maar het lijkt de laatste jaar aleen maar om de kinderen te draaien kwa entertainment het enige wat echt voor de tieners en de gehele familie is de christian farla show, en wat reacties hier gelezen te hebben was op sterk water ook inderdaad met nye een leuke inprovisatie show dat was echt om te lachen dat publiek betrokken wordt bij zo`n show.

Klaar zijn met een onderwerp en er toch op terugkomen. Wel heel erg typisch iets voor Vogelrokmaster.
Hoe het park ook z'n best doet, het lijkt voor jou nooit genoeg.

Kijk, we snappen nu echt wel dat je het niet zo hebt op S&S. Je laat wel erg blijken dat het meer is dan alleen het zat zijn van de flyers, het terugkomen van het duo etc. Er zit iets persooonlijks bij en dat verblindt je toch ook voor de waarheid. Namelijk dat zoals al eerder gezegd is, dat S&S wel elke keer weer heel het publiek weten plat te krijgen met die show van hun(die trouwens best veranderd, dat is al meerdere malen gezegd, alleen voor jou kan blijkbaar geen verandering groot genoeg zijn) Of Walibi S&S als hoofdact willen is aan Walibi alleen. Walibi huurt hen nu eenmaal in, als het park dat willen.
Je kan er nog zo over klagen, maar dat helpt verder toch niks.

Laten we nu dus alsjeblieft stoppen met elkaars meningen lopen afschieten en on topic blijven ipv klagen over voorgaande jaren: suggesties voor de toekomst van NYE graag.
Bedankt tploeki smile

Edited by Eline (09/03/2010 21:59)

"For some people thinking is so hard, that they prefer to judge." De stuurlui aan wal hebben eerst ervaring opgedaan op zee.
#1320480 - 09/03/2010 23:57 Re: Toekomst NYE [Re: Emerald]
Vogel_Rok_Master Offline
entertainment-freak

Nee wel zitten klagen over theme park en wel posten en niet tegen kritiek kennen over het pretpark wereld, he eline?

#1320485 - 10/03/2010 00:07 Re: Toekomst NYE [Re: Vogel_Rok_Master]
Kevin_p Offline
Ben jij er klaar voor?

Registered: 09/05/2004
Loc: Walibi World
Verwijderd

Excuses voor de uitval!

Edited by Kevin_p (10/03/2010 00:22)

#1320515 - 10/03/2010 06:31 Re: Toekomst NYE [Re: Vogel_Rok_Master]
Jeroen Online   content
No Fear

Registered: 07/01/2001
Loc: NL - Gelderland: Epe
@ Vogelrokmaster (Op de man)
Volgens mij is je punt duidelijk en je geeft zelf aan dat je er klaar mee bent. Kan je het ook loslaten dan?

Dan hoef ik dit soort posts niet te lezen
Originally Posted By: Vogel_Rok_Master
Nee wel zitten klagen over theme park en wel posten en niet tegen kritiek kennen over het pretpark wereld, he eline?

On-topic: Je geeft aan dat je de Wok show op kinderen gericht vindt. Persoonlijk ben ik van mening dat de "afzeik"grappen in die show meer gericht zijn op tieners en oudere bezoekers en te ver gaan voor de jongere bezoekers.

#1320662 - 10/03/2010 12:24 Re: Toekomst NYE [Re: Jeroen]
WalibOdin Offline
Ben jij er klaar voor?

Registered: 01/05/2009
Loc: Almere
Jha dat is inderdaad zo. Sommige grappen begrijpen die kies niet eens en dan zie je de ouders echt helemaal stuk gaan af en toe xD
Origineel bericht van: Eline

Klaar zijn met een onderwerp en er toch op terugkomen. Wel heel erg typisch iets voor Vogelrokmaster.
Hoe het park ook z'n best doet, het lijkt voor jou nooit genoeg.

Kijk, we snappen nu echt wel dat je het niet zo hebt op S&S. Je laat wel erg blijken dat het meer is dan alleen het zat zijn van de flyers, het terugkomen van het duo etc. Er zit iets persooonlijks bij en dat verblindt je toch ook voor de waarheid. Namelijk dat zoals al eerder gezegd is, dat S&S wel elke keer weer heel het publiek weten plat te krijgen met die show van hun(die trouwens best veranderd, dat is al meerdere malen gezegd, alleen voor jou kan blijkbaar geen verandering groot genoeg zijn) Of Walibi S&S als hoofdact willen is aan Walibi alleen. Walibi huurt hen nu eenmaal in, als het park dat willen.
Je kan er nog zo over klagen, maar dat helpt verder toch niks.

Laten we nu dus alsjeblieft stoppen met elkaars meningen lopen afschieten en on topic blijven ipv klagen over voorgaande jaren: suggesties voor de toekomst van NYE graag.
Bedankt tploeki smile

AMEN

Edited by WalibiHalloween (10/03/2010 12:40)
Edit Reason: foutje

Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
Verveel je je? Speel een suf achtbaanspel
by Jeroen
31/07/2010 01:24
[APH] Ridderspektakel gouden idee
by Martin_A
30/07/2010 21:33
New Years Eve 28-07-2010
by RobinSw
30/07/2010 20:35
[TR] Remko en Susanne in the USA 2010: Dag 19 Knoebels
by Remko_Voets
30/07/2010 20:01
[Foto's] Diergaarde Blijdorp 30/07/2010
by Frangster
30/07/2010 19:47
De laatste kermisclub topics
Borghorst 30-07 t/m 02-07-2010 (D)
by Crazypolyp
30/07/2010 20:51
Oldenburg 01-10 t/m 10-10-2010 (D)
by Crazypolyp
30/07/2010 19:51
Mulhouse 24-07 t/m 15-08-2010 (F)
by Crazypolyp
30/07/2010 16:50
boxmeer 13 t/m 17-08-2010
by hamtaro
30/07/2010 00:37
Molenschot 2010
by Kermisfan
29/07/2010 22:42
Who's Online
44 registered (Drommels, Edie, Greenstock, Barbarella, Irene, Friso, Jeroen, Lizzzard, hurkie, edtje, Adrenalin, Ice, BattleRoyale, mad_doctah, jeroen_twee, 9 invisible), 58 Guests and 63 Spiders online.
Newest Members
Neogen, Spacekonijn, Pukkie, rusher, xolus
6965 Registered Users
Forum Stats
6965 Members
31 Forums
12980 Topics
466214 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
Gertjan_G (21), Walibist (17)

Fotowedstrijd 2009: Win een verrassingsprijs in Walibi World of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
180 inzendingen | Het prijzenpakket van 2009 wordt gesponsord door Walibi World en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door NXS Internet Welke achtbaanbouwer?
Welke achtbaanbouwer?