|
- 06/03/2010 13:43
|
Re: Toekomst NYE
[Re: Vogel_Rok_Master]
|
Chiptwister
Die lust ik!
Registered: 11/02/2001
Loc: Alblasserdam
|
Nou eline ik wil niet rottige reageren, maar je moet echt vanaf 2005 zelf bij geweest te zijn om de jaren te kunnen beoordelen die youtube filmpjes stellen niks voor zijn korte filmpjes en gemonteerd.
En @ ricardo ene kant ben ik met je eens maar over de jaren "succes" wilt niks zeggen op een gegefen moment moet er ook wat nieuwe artiesten op treden.
En @ricardo en eline, afgelopen new years eve was echt vrij weinig veranderd aleen dat er geen gecombineerd werdt met een showtje op te voeren tussen door net als begin jaren walibi world wat ik eerder aan gaf, er werdt aleen enkel op muziek ingespeeld zingen zingen en nog is zingen, en tuurlijk hoord op zo`n avond muziek bij maar doe het op een aparte manier door een showtje te gefen. Ik doe mijn best je reactie zo goed mogelijk te begrijpen, heb je een spellingscontrole? Het zou een stuk makkelijker te lezen zijn na een spellingscontrole. Je zegt dat ze de show nooit aanpassen, maar dat er in 2009 voor het eerst alleen zang was en geen tussen stukjes meer. Is dit niet een grote aanpassing? Misschien vind jij het jammer dat het weg is. Het kan gewoon een test geweest zijn om te kijken hoe het uitpakt. Het is in ieder geval een grote aanpassing
|
[ Achtbaanfanclub.eu ] | [ Ik op hyves ] Forum: Fictief Ouwehoeren, Redetwisten, Uitlokken en Modereren "Door middel van sprookjes en verhalen werden we als kinderen al doordrongen van de oerstrijd tussen "goed en kwaad". Merlijn en Morgana, Sint Joris en de Draak, David en Goliath, Sneeuwwitje en de heks.........."
|
|
|
|
|
|
|
- 06/03/2010 13:56
|
[Re: Chiptwister]
|
Vogel_Rok_Master
entertainment-freak
Registered: 15/09/2004
Loc: breda
|
Het is in ieder geval een grote aanpassing Nou wat een "grote aanpassing"? Ik ben aleen over te spreken maar dan val ik in herhaling dat is over die bingo avond dat deden de heren echt op een leuke manier een feest van maken. Maar de disco show heeft in iedere geval mij ogen niet echt veel toevoeging. Maarja, dat me mening en daar ben ik klaar mee, daar ga ik nou verder niet meer op in het is al duidelijk genoeg, en als je het niet snapt lees de topic eens goed door.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 06/03/2010 14:08
|
|
Chiptwister
Die lust ik!
Registered: 11/02/2001
Loc: Alblasserdam
|
Het is in ieder geval een grote aanpassing Nou wat een "grote aanpassing"? Ik ben aleen over te spreken maar dan val ik in herhaling dat is over die bingo avond dat deden de heren echt op een leuke manier een feest van maken. Maar de disco show heeft in iedere geval mij ogen niet echt veel toevoeging. Maarja, dat me mening en daar ben ik klaar mee, daar ga ik nou verder niet meer op in het is al duidelijk genoeg, en als je het niet snapt lees de topic eens goed door. Er is een verschil tussen een grote en een goede aanpassing. Dat jij het geen goede aanpassing vinden dat ze een bepaald deel uit de show hebben gehaald kan. Misschien is het de heren zelf ook niet bevallen en is het er in 2010 in een andere vorm wel weer terug. Punt is dat je zegt dat ze niet aanpassen, en dan zeg je dat een aanpassing je niet bevallen is. Ik krijg toch het beeld dat er iets voorgevallen is tussen jou en S&S waardoor je zo reageert. Maar goed.. zijn er nog mensen met leuke ideeën?
|
[ Achtbaanfanclub.eu ] | [ Ik op hyves ] Forum: Fictief Ouwehoeren, Redetwisten, Uitlokken en Modereren "Door middel van sprookjes en verhalen werden we als kinderen al doordrongen van de oerstrijd tussen "goed en kwaad". Merlijn en Morgana, Sint Joris en de Draak, David en Goliath, Sneeuwwitje en de heks.........."
|
|
|
|
|
|
|
- 08/03/2010 01:09
|
[Re: Lizzzard]
|
themeparkfan1987
Micha
Registered: 12/01/2004
Loc: Purmerend/Biddinghuizen
|
Ik zou graag 's avonds een hoop meer randactiviteiten zien; ook voor de mensen die de hele dag al in het park aanwezig zijn. Zo slaat niet gauw de verveling toe. Op Sterk Water was een aangename afwisseling o.a. Nu je het zegt. Dat was inderdaad een leuke en goede afwisseling!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 08/03/2010 14:45
|
|
walibiricardo
In love with Tech-Trance
Registered: 10/06/2006
Loc: Deventer
|
Nou eline ik wil niet rottige reageren, maar je moet echt vanaf 2005 zelf bij geweest te zijn om de jaren te kunnen beoordelen die youtube filmpjes stellen niks voor zijn korte filmpjes en gemonteerd.
En @ ricardo ene kant ben ik met je eens maar over de jaren "succes" wilt niks zeggen op een gegefen moment moet er ook wat nieuwe artiesten op treden.
En @ricardo en eline, afgelopen new years eve was echt vrij weinig veranderd aleen dat er geen gecombineerd werdt met een showtje op te voeren tussen door net als begin jaren walibi world wat ik eerder aan gaf, er werdt aleen enkel op muziek ingespeeld zingen zingen en nog is zingen, en tuurlijk hoord op zo`n avond muziek bij maar doe het op een aparte manier door een showtje te gefen. Je kan het ook té op de mannen spelen in plaats van op de bal hè, Marcel.. Ik snap best dat het concept tevaak terugkomend is, wat ik ook met je eens ben.. Maar ik vind dat jij de nadruk té op Sjon&Sjeffrie legt op de avonden..  Nogmaals, het is niet erg dat je het concept verandert wil zien, maar kijk eens uit de ogen van het management van walibi? Ze moeten veel doen, voor een klein budget en dan vind ik het heel knap hoe zij deze avonden en de halloweenavonden presenteren! Tuurlijk zie ik graag nog uitbreidingen aan deze evenementen, maar dat komt wel, daar ben ik van overtuigd! Ik heb het gevoel dat CDA met het jaar vrijgeviger wordt naar de grotere parken binnen hun bereik, waaronder walibi bijvoorbeeld  Meer geld voor onderhoud, la via volta die volgend jaar weer opent, geld om dingen aan te passen, ik zie het wel goed komen! Maar het is een kwestie van geduld en ik zie liever dat ze het geld wát ze dan hebben in het park pompen, dan dat ze het in NYE pompen waarmee ze dan ineens geen S&S meer gebruiken terwijl dat concept geweldig aan slaat 
|
|
|
|
|
|
|
- 08/03/2010 17:31
|
[Re: walibiricardo]
|
VincentB
Member
Registered: 12/11/2004
Loc: Noord Holland Nederland
|
Vrijgevigger nou ik denk dat het budget niet veel groter zal worden met de huidigge groep CDA. Maar onderhoud is nodig en duur en zorgt ervoor dat alles draait en open is dat geeft een park een goede uitstraling. Maar ja NYE ben er veel geweest ook hier zou wat vernieuwing toch wel op zijn plaats zijn, wie weet komt dat er ook ?
Edited by VincentB (08/03/2010 17:32)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 09/03/2010 20:07
|
[Re: walibiricardo]
|
Vogel_Rok_Master
entertainment-freak
Registered: 15/09/2004
Loc: breda
|
En @ricardo en eline, afgelopen new years eve was echt vrij weinig veranderd aleen dat er geen gecombineerd werdt met een showtje op te voeren tussen door net als begin jaren walibi world wat ik eerder aan gaf, er werdt aleen enkel op muziek ingespeeld zingen zingen en nog is zingen, en tuurlijk hoord op zo`n avond muziek bij maar doe het op een aparte manier door een showtje te gefen. Je kan het ook té op de mannen spelen in plaats van op de bal hè, Marcel.. Ik snap best dat het concept tevaak terugkomend is, wat ik ook met je eens ben.. Maar ik vind dat jij de nadruk té op Sjon&Sjeffrie legt op de avonden..  Nogmaals, het is niet erg dat je het concept verandert wil zien, maar kijk eens uit de ogen van het management van walibi? Ze moeten veel doen, voor een klein budget en dan vind ik het heel knap hoe zij deze avonden en de halloweenavonden presenteren! Tuurlijk zie ik graag nog uitbreidingen aan deze evenementen, maar dat komt wel, daar ben ik van overtuigd! Ik heb het gevoel dat CDA met het jaar vrijgeviger wordt naar de grotere parken binnen hun bereik, waaronder walibi bijvoorbeeld  Meer geld voor onderhoud, la via volta die volgend jaar weer opent, geld om dingen aan te passen, ik zie het wel goed komen! Maar het is een kwestie van geduld en ik zie liever dat ze het geld wát ze dan hebben in het park pompen, dan dat ze het in NYE pompen waarmee ze dan ineens geen S&S meer gebruiken terwijl dat concept geweldig aan slaat Ondanks ik klaar ben met het onderwerp wil ik hierop wel effe reageren. Ja Ricardo, dat roepen ze van hun zich zelf wel af door alle promoties en in het park ook met overal in de main street s en j posters op te plakken, dan lijkt het erop dat de avonden aleen in het teken staan van de s en j show. En na jaren bezoeken kijk je ieder jaar wat kritischer tegen de dingen aan op o.a fouten, echter of er wel iets degelijks veranderd is wat bij dit weinig van toepassing is aleen dat er niet gecombineerd werdt met een show zo als 2005 en 2006 etc, verders vindt ik als ze echter geen verandering in de disco show komt dat er andere artiesten moeten op treden hoef niet duur te zijn, een gegefen moment vindt ik al zijn er veel s en j fans een gegefen houdt het een keer op en is er tijd voor vernieuwing, want anders krijgt walibi een naam voor new years eve van heb je weer dat evenement wat aleen elk jaar met s en j disco show komt, en ik neem aan dat walibi het als verrassend feest evenement wil van maken en als ze willen kunnen ze er een gigantische feest van maken dat heb begin jaar walibi world bewezen, aleen jammer genoeg de laatste jaar minder. En niet aleen s en j moeten veranderen of weg gaan maar de wok show is er ook 1 van, dat walibi iets voor de kleintjes wat moeten hebben hebben ze gelijk in maar het lijkt de laatste jaar aleen maar om de kinderen te draaien kwa entertainment het enige wat echt voor de tieners en de gehele familie is de christian farla show, en wat reacties hier gelezen te hebben was op sterk water ook inderdaad met nye een leuke inprovisatie show dat was echt om te lachen dat publiek betrokken wordt bij zo`n show.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 09/03/2010 20:45
|
|
tploeki
Member
Registered: 17/09/2007
Loc: Duiven
|
Ik denk dat ze in Walibi langzaam moeten gaan zoeken naar andere artiesten en activiteiten. Er komt natuurlijk een dag dat Sjon en Sjef zich meer willen gaan richten op hun 'eigen' succes. En geef toe, wat is NYE op dit moment zonder Sjon en Sjef?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 09/03/2010 21:56
|
|
Emerald
Junior Member
Registered: 13/11/2009
Loc: Lelystad
|
En @ricardo en eline, afgelopen new years eve was echt vrij weinig veranderd aleen dat er geen gecombineerd werdt met een showtje op te voeren tussen door net als begin jaren walibi world wat ik eerder aan gaf, er werdt aleen enkel op muziek ingespeeld zingen zingen en nog is zingen, en tuurlijk hoord op zo`n avond muziek bij maar doe het op een aparte manier door een showtje te gefen. Je kan het ook té op de mannen spelen in plaats van op de bal hè, Marcel.. Ik snap best dat het concept tevaak terugkomend is, wat ik ook met je eens ben.. Maar ik vind dat jij de nadruk té op Sjon&Sjeffrie legt op de avonden..  Nogmaals, het is niet erg dat je het concept verandert wil zien, maar kijk eens uit de ogen van het management van walibi? Ze moeten veel doen, voor een klein budget en dan vind ik het heel knap hoe zij deze avonden en de halloweenavonden presenteren! Tuurlijk zie ik graag nog uitbreidingen aan deze evenementen, maar dat komt wel, daar ben ik van overtuigd! Ik heb het gevoel dat CDA met het jaar vrijgeviger wordt naar de grotere parken binnen hun bereik, waaronder walibi bijvoorbeeld  Meer geld voor onderhoud, la via volta die volgend jaar weer opent, geld om dingen aan te passen, ik zie het wel goed komen! Maar het is een kwestie van geduld en ik zie liever dat ze het geld wát ze dan hebben in het park pompen, dan dat ze het in NYE pompen waarmee ze dan ineens geen S&S meer gebruiken terwijl dat concept geweldig aan slaat Ondanks ik klaar ben met het onderwerp wil ik hierop wel effe reageren. Ja Ricardo, dat roepen ze van hun zich zelf wel af door alle promoties en in het park ook met overal in de main street s en j posters op te plakken, dan lijkt het erop dat de avonden aleen in het teken staan van de s en j show. En na jaren bezoeken kijk je ieder jaar wat kritischer tegen de dingen aan op o.a fouten, echter of er wel iets degelijks veranderd is wat bij dit weinig van toepassing is aleen dat er niet gecombineerd werdt met een show zo als 2005 en 2006 etc, verders vindt ik als ze echter geen verandering in de disco show komt dat er andere artiesten moeten op treden hoef niet duur te zijn, een gegefen moment vindt ik al zijn er veel s en j fans een gegefen houdt het een keer op en is er tijd voor vernieuwing, want anders krijgt walibi een naam voor new years eve van heb je weer dat evenement wat aleen elk jaar met s en j disco show komt, en ik neem aan dat walibi het als verrassend feest evenement wil van maken en als ze willen kunnen ze er een gigantische feest van maken dat heb begin jaar walibi world bewezen, aleen jammer genoeg de laatste jaar minder. En niet aleen s en j moeten veranderen of weg gaan maar de wok show is er ook 1 van, dat walibi iets voor de kleintjes wat moeten hebben hebben ze gelijk in maar het lijkt de laatste jaar aleen maar om de kinderen te draaien kwa entertainment het enige wat echt voor de tieners en de gehele familie is de christian farla show, en wat reacties hier gelezen te hebben was op sterk water ook inderdaad met nye een leuke inprovisatie show dat was echt om te lachen dat publiek betrokken wordt bij zo`n show. Klaar zijn met een onderwerp en er toch op terugkomen. Wel heel erg typisch iets voor Vogelrokmaster. Hoe het park ook z'n best doet, het lijkt voor jou nooit genoeg. Kijk, we snappen nu echt wel dat je het niet zo hebt op S&S. Je laat wel erg blijken dat het meer is dan alleen het zat zijn van de flyers, het terugkomen van het duo etc. Er zit iets persooonlijks bij en dat verblindt je toch ook voor de waarheid. Namelijk dat zoals al eerder gezegd is, dat S&S wel elke keer weer heel het publiek weten plat te krijgen met die show van hun(die trouwens best veranderd, dat is al meerdere malen gezegd, alleen voor jou kan blijkbaar geen verandering groot genoeg zijn) Of Walibi S&S als hoofdact willen is aan Walibi alleen. Walibi huurt hen nu eenmaal in, als het park dat willen. Je kan er nog zo over klagen, maar dat helpt verder toch niks. Laten we nu dus alsjeblieft stoppen met elkaars meningen lopen afschieten en on topic blijven ipv klagen over voorgaande jaren: suggesties voor de toekomst van NYE graag. Bedankt tploeki 
Edited by Eline (09/03/2010 21:59)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 10/03/2010 00:07
|
|
Kevin_p
Ben jij er klaar voor?
Registered: 09/05/2004
Loc: Walibi World
|
Verwijderd
Excuses voor de uitval!
Edited by Kevin_p (10/03/2010 00:22)
|
|
|
|
|
|
|
- 10/03/2010 06:31
|
|
Jeroen
No Fear
Registered: 07/01/2001
Loc: NL - Gelderland: Epe
|
@ Vogelrokmaster (Op de man) Volgens mij is je punt duidelijk en je geeft zelf aan dat je er klaar mee bent. Kan je het ook loslaten dan? Dan hoef ik dit soort posts niet te lezen Nee wel zitten klagen over theme park en wel posten en niet tegen kritiek kennen over het pretpark wereld, he eline? On-topic: Je geeft aan dat je de Wok show op kinderen gericht vindt. Persoonlijk ben ik van mening dat de "afzeik"grappen in die show meer gericht zijn op tieners en oudere bezoekers en te ver gaan voor de jongere bezoekers.
|
|
|
|
|
|
|
- 10/03/2010 12:24
|
[Re: Jeroen]
|
WalibOdin
Ben jij er klaar voor?
Registered: 01/05/2009
Loc: Almere
|
Jha dat is inderdaad zo. Sommige grappen begrijpen die kies niet eens en dan zie je de ouders echt helemaal stuk gaan af en toe xD Klaar zijn met een onderwerp en er toch op terugkomen. Wel heel erg typisch iets voor Vogelrokmaster. Hoe het park ook z'n best doet, het lijkt voor jou nooit genoeg. Kijk, we snappen nu echt wel dat je het niet zo hebt op S&S. Je laat wel erg blijken dat het meer is dan alleen het zat zijn van de flyers, het terugkomen van het duo etc. Er zit iets persooonlijks bij en dat verblindt je toch ook voor de waarheid. Namelijk dat zoals al eerder gezegd is, dat S&S wel elke keer weer heel het publiek weten plat te krijgen met die show van hun(die trouwens best veranderd, dat is al meerdere malen gezegd, alleen voor jou kan blijkbaar geen verandering groot genoeg zijn) Of Walibi S&S als hoofdact willen is aan Walibi alleen. Walibi huurt hen nu eenmaal in, als het park dat willen. Je kan er nog zo over klagen, maar dat helpt verder toch niks. Laten we nu dus alsjeblieft stoppen met elkaars meningen lopen afschieten en on topic blijven ipv klagen over voorgaande jaren: suggesties voor de toekomst van NYE graag. Bedankt tploeki AMEN
Edited by WalibiHalloween (10/03/2010 12:40) Edit Reason: foutje
|
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
44 registered (Drommels, Edie, Greenstock, Barbarella, Irene, Friso, Jeroen, Lizzzard, hurkie, edtje, Adrenalin, Ice, BattleRoyale, mad_doctah, jeroen_twee, 9 invisible),
58
Guests and
63
Spiders online. |
|
6965 Members
31 Forums
12980 Topics
466214 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|