|
- 04/03/2010 21:25
|
Re: Toekomst NYE
[Re: Vogel_Rok_Master]
|
Walibellesvriend
En ook vriend van het rad
Registered: 28/05/2006
Loc: Omg. Arnhem
|
Volgens mij is "Een lange hete zomer" niet zo goed bevallen?
|
|
|
|
|
|
- 04/03/2010 22:40
|
|
Emerald
Junior Member
Registered: 13/11/2009
Loc: Lelystad
|
Ah, leuk topic vind ik dit. Lekker je ideën kwijt.  Ik ben pas 1x naar NYE geweest, dus ik heb alleen betreft voorgaande jaren heb ik alleen van horen zeggen en online filmpjes. Vorig jaar vond ik het Sjon&Sjeffrie gehalte alles meevallen die dag. Ik heb zomerdagen meegemaakt waarop er 3 nummers achter elkaar van hun cd werden gedraaid, dat was op NYE absoluut niet het geval. Wat ik in de loop van de dag wel vervelend begon te vinden waren steeds die nieuwjaarsliedjes. Daar zijn er kennelijk niet zoveel van als kerstliedjes, dus op een gegeven moment ben je The Final Countdown en Happy New Year wel zat. Van mij mogen ze dat best wat meer afwisselen met de gewone themamuziek van de gebieden zelf. Dat kerstmisgedoe, tja, wij hebben onze kerstboom ook altijd tot net na Nieuwjaar in de woonkamer staan. Dat zorgt toch wel voor een beetje sfeer in huis tijdens die donkere dagen, dus waarom niet op NYE? Ergens een paar (nep)kerstbomen met verlichting neerzetten zou niet moeilijk hoeven zijn denk ik, en als het niet van die hele grote zijn, zijn ze buiten NYE makkelijk weg te halen. Wat shows betreft, je hebt 's middags de Christmascarols enzo, met de Walibi vriendjes dat ze in die vet coole auto komen aanrijden, maar ik vond een naar het Nederlands vertaald Dingedong(waar we notabene vroeger het songfestival mee hebben gewonnen) wel een beetje minder, om het zacht uit te drukken. Maar goed, dat ben ik. Het is leuk voor kinderen denk ik dan maar. Wat de DJ bij de Goliath betreft, ik hou totaal niet van die eingeloze mixes, maar goed, er zijn nu eenmaal mensen die daar van houden, dus ok, laat maar staan. Maar het geluidsniveau mag van mij wel een beetje omlaag. Je kan het gedreun al van ver horen, en in de rij staan bij de El Condor is dan ook niet echt een pretje. 's middags zo'n oudejaarsshow in het Walibi theater zou van mij wel mogen terugkomen. Die ken ik alleen van filmpjes, maar die lijken me echt hilarisch!  Voor zowel kindern als volwassenen. Wat cabaret zou ik ook niet verkeerd vinden, een welkome afwisseling van alleen maar muziek en zang. Naast die show van Farla in de Saloon zouden op het hoofdpodium goochelacts en andere toneelvormen zoals dans, jongleren,etc ook best leuk zijn. Vanaf het middaguur non-stop acts van bekende, minder bekende en/of onbekende artiesten. Als het donker begint te worden zou er bijvoorbeeld op het hoofdpodium een show kunnen zijn waarbij de verlichting van het reuzenrad "ontstoken" word zeg maar, naar Chiptwister's idee. Het avondprogramma maakt me niet zo veel uit, zolang het maar gevarieerd is en Sjon&Sjeffrie maar de afsluitact zijn. Dat is toch wel traditie geworden inmiddels. En zoals walibiricardo zegt, of het nou je favoriete manier is of niet. Het is totaal niet mijn muziek wat ze draaien, ik luister bijna nooit Hollandstalige muziek. Maar dan alsnog: Gezellig met de hele menigte meezingen en doen op de meest foute nummers, dat vind ik gewoon het gaafste van de avond, en S&S weten dat echt op een eigen, unieke manier te doen. Ik heb de grootste lol gehad. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 05/03/2010 12:35
|
|
Hjalmar
Member
Registered: 10/01/2006
Loc: Zwolle
|
Jij maakt mij aan het lachen  Een heel park voor S&S omdat ze volgens jou te vaak in het park een optreden geven? Logica van een doperwt, sorry. Walibi kiest er zelf voor om ze in te huren, want ze zijn niet verbonden aan het park. Als walibi het genoeg vind zullen ze hun niet inhuren, heel simpel. Maar het is wel een goeie en makkelijke manier om entertainment te krijgen die iedereen met de voeten van de vloer krijgt, bedoel ze lopen toch wel ergens in het park rond, dus waarom dan geen gebruik maken van hun.
|
|
|
|
|
|
|
- 05/03/2010 13:26
|
|
Chiptwister
Die lust ik!
Registered: 11/02/2001
Loc: Alblasserdam
|
Ik hoop aleen dat de nye echt een keer veranderen, en helaas ben ik minder posetiefer dan begin jaren walibi world, en ik vindt dat sjon en sjeffrie disco show wel mag kappen, Waarom? het is al vanaf 2005 ieder jaar zelfde opvoering en daar mag wel eens stoppen, ik vindt ook zo als je toch zo sjon en sjeffrie rage wil hebben bouw op het evenementen terrein of ergens anders in nederland een sjon en sjeffrie park bouwen zo als voorbeeld samson en gerts plopsaland park en laat ze daar heel de dag de mensen gek maken door heel de dag 500 keer heel de dag overal sjon en sjeffrie muziek te draaien.
En voor de duidelijk heid waarom ik zo op tegen ben is dat hele park in het teken gekoppeld is aan het duo, dat klopt gewoon niet want het duo staat inprinciepe van het park af dat beide heren buiten hun zang carriere in walibi werkt is anders maar de optredens is iets wat hun initiatief is geweest en waar walibi het park zelf een beetje buiten staat. En mensen komen inprinciepe ook voor walibi zelf voor de thrill rides en niet aleen voor sjon en sjeffrie mischien de fans wel.
Aleen ik hoop dat walibi eens wakker wordt en het ook eens ziet van genoeg is genoeg ze hebben de langste tijd wel gehad, of als toch optreden doe dan met speciale evenementen net als de tp meeting en speciale feestjes.
Maar ik ben bang dat walibi er niks aan zal doen met de vele kritiek, maar ik oordeel maar niet te snel, het is aleen te hopen dat er iets tegen gedaan wordt. Ik begrijp ook wel dat walibi niet aan ieder wens kan vervullen maar als er geen kritiek wordt gegefen blijft het maar door gaan en gezien dat iedereen het maar leuk vindt ondanks de mening anders is. Walibi World huurt S&S in voor de evenementen werd verteld op de meeting in 2009. Zodra dat gebeurt staat het duo niet los van het park. Walibi is wakker, en laat ze dat vooral blijven en niet mee gaan dromen met jou. Dat jij klaar bent met S&S zegt meer over het aantal keren dat jij NYE viert in Walibi. Er zijn hier toch genoeg mensen die zeggen dat NYE wel meer entertainment nodig heeft, maar dat S&S vooral het feest af moeten blijven sluiten omdat dat er bij hoort. Dus "de vele kritiek" waar jij het over hebt valt enorm mee. Sh*t.. mijn zout is op.. even nieuwe halen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 05/03/2010 13:51
|
[Re: Hjalmar]
|
Emerald
Junior Member
|
Jij maakt mij aan het lachen  Een heel park voor S&S omdat ze volgens jou te vaak in het park een optreden geven? Logica van een doperwt, sorry. Walibi kiest er zelf voor om ze in te huren, want ze zijn niet verbonden aan het park. Als walibi het genoeg vind zullen ze hun niet inhuren, heel simpel. Maar het is wel een goeie en makkelijke manier om entertainment te krijgen die iedereen met de voeten van de vloer krijgt, bedoel ze lopen toch wel ergens in het park rond, dus waarom dan geen gebruik maken van hun. Precies. Ik heb trouwens wel gemerkt dat het voor sommige mensen wat moeilijk is om S&S lost te zien van Walibi, maar goed, het is wel zo. Walibi bepaald inderdaad zelf wel hoever ze willen gaan met S&S verbinden met het park. Maar het is niet zo dat die Discoshow(die tegenwoordig trouwens de Sjon&Sjeffrie Showww heet) elk jaar hetzelfde is. Ik heb toch echt gemerkt dat er elk jaar nieuwe liedjes bij komen en anderen er uitgehaald worden. Zo houden ze de show actueel met wat er zich afspeelt in muziekland. Natuurlijk zijn er nummers die je er altijd in houd omdat ze gewoon bij iedereen bekend zijn en gewoon bij dit soort feesten altijd een succes zijn. Wie kent nou niet "daar boven op de berg" of "Viva Hollandia?" Zelfs een nederpop en voetbal-leek als ik kent 't en het is altijd leuk als je nummers tegenkomt die je kent, zodat je niet hoeft te lezen op de schermen(die trouwens verrekte handig zijn als je nummers tegenkomt die je niet kent :P) Persoonlijk denk ik niet dat S&S hun langste tijd gehad hebben, en niet alleen betreft NYE. Sterker nog, ik denk dat we nog veel vaker van ze gaan horen. Al dan niet in Walibi  Ik ben ze nog lang niet zat, en een aantal anderen hier kennelijk ook niet Ik vraag me wel eens af wie al die anderen zijn die het met Vogelrokmaster eens zijn, ik heb ze nog niet gehoord. Die zouden hier dan toch ook mooi hun ideën kunnen plaatsen. In plaats van klagen over hoe je het niet wil, zouden er eens suggesties gedaan kunnen worden over hoe je het dan wel wil, daar is dit topic toch de ideale gelegeheid voor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 05/03/2010 15:18
|
|
walibiricardo
In love with Tech-Trance
Registered: 10/06/2006
Loc: Deventer
|
Maar goed we moeten maar bij leggen dat nye minder aantrekkerlijk gaat worden dus reken maar op dat nye in 2030 nog de s en j disco show is Mwah, minder aantrekkelijk worden noem ik het niet.. En wat is er zo erg aan de Discoshowww? Alleen het feit dat S&S het doen, ofniet? Kijk marcel, ik snap je punten en ook heel goed, maar ik vind dat je het teveel naar S&S toewerpt, waar de oplossing binnen handbereik van walibi ligt, het concept zodoende aanpassen dat S&S worden ondersteunt door veel meer andere artiesten, waardoor het een nog groter spectakel kan worden 
|
|
|
|
|
|
|
- 05/03/2010 16:47
|
[Re: walibiricardo]
|
Vogel_Rok_Master
entertainment-freak
Registered: 15/09/2004
Loc: breda
|
Maar goed we moeten maar bij leggen dat nye minder aantrekkerlijk gaat worden dus reken maar op dat nye in 2030 nog de s en j disco show is Mwah, minder aantrekkelijk worden noem ik het niet.. En wat is er zo erg aan de Discoshowww? Alleen het feit dat S&S het doen, ofniet? Nou ricardo allebei wel het feit dat het 5 jaar aan de gang is, sorry 4 jaar wordt 5 de jaar, en er veranderd amper wat aan de discoshow altijd maar orangje jasjes aan, doe een keer een nye stijl apart gala pak of een gala pak met glitters en de nummers zijn altijd het zelfde okey lange hete zomer als enigst uitgezonderd en dat het te veel op muziek wordt ingespeeld de 1st 2 jaar was leuk door iemand uit het publiek te kiezen die op een stoel moest zitten of in dat kippe pak de vogeltjes dans te doen dat was leuk. Maar ik zie graag wel een andere artiest die de nye afsluit, en ik weet het dat zal helaas wel nooit komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 05/03/2010 17:31
|
|
Emerald
Junior Member
|
Maar goed we moeten maar bij leggen dat nye minder aantrekkerlijk gaat worden dus reken maar op dat nye in 2030 nog de s en j disco show is Mwah, minder aantrekkelijk worden noem ik het niet.. En wat is er zo erg aan de Discoshowww? Alleen het feit dat S&S het doen, ofniet? Nou ricardo allebei wel het feit dat het 5 jaar aan de gang is, sorry 4 jaar wordt 5 de jaar, en er veranderd amper wat aan de discoshow altijd maar orangje jasjes aan, doe een keer een nye stijl apart gala pak of een gala pak met glitters en de nummers zijn altijd het zelfde okey lange hete zomer als enigst uitgezonderd en dat het te veel op muziek wordt ingespeeld de 1st 2 jaar was leuk door iemand uit het publiek te kiezen die op een stoel moest zitten of in dat kippe pak de vogeltjes dans te doen dat was leuk. Maar ik zie graag wel een andere artiest die de nye afsluit, en ik weet het dat zal helaas wel nooit komen. Oranje pakken. Ja natuurlijk, dat is toch min of meer het kenmerk van Sjon&Sjeffrie. Kun jij je hun voorstellen zonder oranje? Tuurlijk, ze zouden best oranje pakken kunnen maken met glitters, maar gaat al dat bling bling gedoe dan niet iets teveel op Gordon en Gerard Joling lijken? Persoonlijk zijn dat nou niet artiesten waarmee ik me zou willen associëren. Maar goed, ik weet niet wat S&S daar zelf van vinden. Volgens mij heeft iemand mijn laatst post niet gelezen. Er zijn toch echt over de jaren wel nieuwe nummers gekomen en oude verdwenen hoor. Je zou toch echt eens op Youtube wat NYEfilmpjes moeten gaan kijken. Als je voorgaande jaren met 2009 vergelijkt, merk je toch echt wel dat er een aantal nummers verdwenen en vervangen zijn. Dat nummer Rosanne van Nick en Simon bijvoorbeeld, dat bestaat pas sinds 2008, en wat is er mis met 2 jaar hetzelfde nummer in je show hebben? Het gaat toch om een stukje herkenning, en bij een nummer wat nog niet zo oud is hebben mensen dat sneller, het ligt toch wat verser in het geheugen. Ik weet zeker dat die jongens te slim op de markt inspelen om die show jaar na jaar hetzelfde te houden hoor. Als artiest moet je constant met wat nieuws komen, en dat weten ze heus wel. Je kan dan zeggen dat die show het al jaren hetzelfde is, (ookal is dat echt niet zo) maar we weten toch ook wel dat sommige mensen wel een hele hoge standaard hebben voor wat nieuw of goed entertainment is. Sommige mensen zijn nu eenmaal niet gauw tevreden. En dat een ander einde van NYE "helaas" nooit zal komen. Tja , het blijft een mening. Maar tot nu toe zijn er volgens mij niet zo veel mensen die die mening delen. Je vergeet dat alleen in 2009 het park echt opvallend om het duo gedraaid heeft, omdat Walibi er nu eenmaal voor heeft gekozen om hun single in de reclame te gebruiken. En natuurlijk huurde Dubbelfriss hen in om dat merk in Walibi te promoten. Ik vind dat de overvloed aan S&S in Walibi van vorig jaar een beetje erg geprojecteerd word op voorgaande jaren. Je moet niet gaan generaliseren vind ik. Het ene jaar is het andere niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 05/03/2010 17:36
|
|
Chiptwister
Die lust ik!
Registered: 11/02/2001
Loc: Alblasserdam
|
Alleen Lange Hete Zomer?  Er zat ten eerste al meer van S&S in de show in 2009. En ik vind de oranje pakken die ze aan hebben vallen onder aparte gala pakken, het hoeft niet allemaal toppers-glitterij te zijn. Misschien is het leuk om de show dusdanig aan te passen dat S&S tussen 18:00 en 23:30 een presentatieduo vormen, en diverse artiesten (van muziek tot cabaret, een voorstal dat jij marcel toch wel aan zal moeten moedigen?) aankondigen, om vanaf 23:30 dan de S&S show te doen als afsluiting.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 05/03/2010 22:22
|
[Re: Chiptwister]
|
WalibOdin
Ben jij er klaar voor?
Registered: 01/05/2009
Loc: Almere
|
@vogelrok... Ik betreur het echt dat je s&s graag ziet verdwijnen. Ze doen het echt goed en stampen altijd een leuke show uit de grond. Wat dat betreft ben ik het dus met chiptwisters eens. Ik zeg BLIJVEN! En een s&s park zie ik wel zitten hoor 
|
|
|
|
|
|
|
- 06/03/2010 00:06
|
|
SiR_ScrooB
TP Firefighter
Registered: 16/04/2001
Loc: Utrecht, Holland
|
Maar goed we moeten maar bij leggen dat nye minder aantrekkerlijk gaat worden dus reken maar op dat nye in 2030 nog de s en j disco show is Mwah, minder aantrekkelijk worden noem ik het niet.. En wat is er zo erg aan de Discoshowww? Alleen het feit dat S&S het doen, ofniet? Nou ricardo allebei wel het feit dat het 5 jaar aan de gang is, sorry 4 jaar wordt 5 de jaar, en er veranderd amper wat aan de discoshow altijd maar orangje jasjes aan, doe een keer een nye stijl apart gala pak of een gala pak met glitters en de nummers zijn altijd het zelfde okey lange hete zomer als enigst uitgezonderd en dat het te veel op muziek wordt ingespeeld de 1st 2 jaar was leuk door iemand uit het publiek te kiezen die op een stoel moest zitten of in dat kippe pak de vogeltjes dans te doen dat was leuk. Maar ik zie graag wel een andere artiest die de nye afsluit, en ik weet het dat zal helaas wel nooit komen. Ik zou bijna zeggen dat je geen handtekening van ze hebt gekregen. Of wouden ze niet op de foto . . .
|
|
|
|
|
|
|
- 06/03/2010 12:01
|
|
walibiricardo
In love with Tech-Trance
Registered: 10/06/2006
Loc: Deventer
|
Maar goed we moeten maar bij leggen dat nye minder aantrekkerlijk gaat worden dus reken maar op dat nye in 2030 nog de s en j disco show is Mwah, minder aantrekkelijk worden noem ik het niet.. En wat is er zo erg aan de Discoshowww? Alleen het feit dat S&S het doen, ofniet? Nou ricardo allebei wel het feit dat het 5 jaar aan de gang is, sorry 4 jaar wordt 5 de jaar, en er veranderd amper wat aan de discoshow altijd maar orangje jasjes aan, doe een keer een nye stijl apart gala pak of een gala pak met glitters en de nummers zijn altijd het zelfde okey lange hete zomer als enigst uitgezonderd en dat het te veel op muziek wordt ingespeeld de 1st 2 jaar was leuk door iemand uit het publiek te kiezen die op een stoel moest zitten of in dat kippe pak de vogeltjes dans te doen dat was leuk. Maar ik zie graag wel een andere artiest die de nye afsluit, en ik weet het dat zal helaas wel nooit komen. Ik vind wel dat je het een beetje onrealistisch beredeneert. Je wilt S&S weg hebben, omdat jij het niet echt een leuke show vindt. Maar als zij nu voor het 5e jaar bezig gaan met die show en ze hebben het publiek 4 jaar lang volledig uit hun plaat gekregen, dan zegt dat wel iets over de artiesten Sjon&Sjeffrie..  Het park kan nou eenmaal niet altijd aan haar fans denken en hoeft dat ook helemaal niet.. Het concept slaat aan met het eindfeest van S&S, maar ik hoop op een uitbreiding, dat je net als bij de zomeravonden in de efteling wat artiesten erbij gaat krijgen.. Zou voor mij NYE afmaken 
|
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
76 registered (Extraxyz, distroyer, De_Rickste, casper, efteltje, Disneytom, Dino_amusement, Coasterwiellie, Aeno, droesie, boris, Discotoeter, Bjab, Air-maxx, Ddodo, Bossche_Bol, Daan8baan, dj_nick, 11 invisible),
123
Guests and
41
Spiders online. |
|
7008 Members
28 Forums
12785 Topics
455510 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|