Double_MDouble_M
Enjoy the ride!
Registered: 21/09/2007
Loc: Ommen
Origineel bericht van: Dijkkie
Die kermis op de Boelelaan wordt georganiseerd door Kabalt en dat is vlakbij de RAI. Voor degen die met de trein komen dan kun je het beste op station RAI uitstappen dan is het nog 5 minuten lopen. Jaren terug waren er trouwens ook kermissen die niet echt liepen, maar goed het duurt nu 2 weken en het is te hopen dat het gaat lopen...
Er bestaat toch ook nog zoiets als Station Amsterdam Zuid?
Registered: 09/04/2001
Loc: Capelle aan den IJssel
Originally Posted By: Chuckster
Amsterdam buikslotermeerplein en Amsterdam boelelaan zijn toch 2 verschillende kermissen?
Dat klopt en daarom zou ik het in graag in dit topic weer alleen over de kermis op het Buikslotermeerplein laten gaan.
Member
Registered: 01/06/2004
Loc: Wervershoof
is dat van houten polyp die ook in tilburg stond? dacht dat deze verkocht zou worden? of ik heb het ergens verkeerd gelezen hoor. Vanmiddag dan maar ff een kijkie nemen.
Registered: 22/01/2006
Loc: Limmen
Origineel bericht van: marceld
is dat van houten polyp die ook in tilburg stond? dacht dat deze verkocht zou worden? of ik heb het ergens verkeerd gelezen hoor. Vanmiddag dan maar ff een kijkie nemen.
Ja dat is die polyp. Hun monster zou hier verschijnen maar om een of andere reden is dat niet gelukt. Ik denk omdat hij nog niet klaar is. Had ergens gelezen dat deze polyp naar een park verkocht zou worden maar weet niet wat daar van waar is.
_________________________ 2010 kermis bezocht: 4______________________Kermis counter: 22 verschillende 2010 (pret/dieren/water)park bezocht: 0________Pretpark counter: 10 verschillende 2009 kermis bezocht: 21______________________Coaster counter: 45 verschillende 2009 (pret/dieren/water)park bezocht: 3_____Kermis attracties 2010: 6 verschillende
Ja dat is die polyp. Hun monster zou hier verschijnen maar om een of andere reden is dat niet gelukt. Ik denk omdat hij nog niet klaar is. Had ergens gelezen dat deze polyp naar een park verkocht zou worden maar weet niet wat daar van waar is.
Zou wel heel jammer zijn, ik zie liever deze mooie spider gewoon weer op de kermis verschijnen.
Edited by KERMISAALTEN (07/03/201017:15) Edit Reason: Typ fout
Zou wel heel jammer zijn, ik zie liever deze mooie spider gewoon weer op de kermis verschijnen.
Hij zou inderdaad naar een park gaan, maar dat is niet doorgegaan. Daardoor duurt het ook langer voordat de monster klaar is, er moet immers ook geld binnenkomen.