|
- 24/02/2010 15:13
|
Re: Universal Studios Singapore
[Re: Coastergirl]
|
Serge
Imaginary Friend
Registered: 21/05/2000
Loc: Pripyat
|
Ik vind het niet erg om geld te verbranden aan super mini tripjes maar dit is ook mij te gortig. Ook omdat er naast Universal Studios geen bal te doen is in Singapore. Voor zo'n beetje hetzelfde geld zit je 10 dagen in Tokyo. Ik wil er wel graag naar toe maar ik wacht op toch liever op Universal Studios in Zuid Korea want daar zijn wel veel interessant genoeg parkjes om naast Universal te doen.  Veel plezier mocht je toch nog gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 25/02/2010 09:35
|
[Re: SanneW]
|
markie81
Spoorlegger
Registered: 24/01/2005
Loc: R'dam / Vianen
|
Verwijs meer zoiets als Orlando b.v. via zo'n organisatie. Zoals verblijf, vlucht, huurauto en eventueel die parkenpas, kom je zeker wel rond dat bedrag uit voor onderhand 3 weken. Dat is dan nog exclusief eten+drinken+benzine en souveniers. Tja, maar zonder eten+drinken is je vakantie niet compleet natuurlijk, dus dan is het wel een scheve vergelijking. Maar 1600 uitgeven voor een paar dagen Singapore is wel erg gortig. Op zich is er best wat te doen in de stad. 1 dag shoppen, 1 dag Universal en 1 dag de stad bekijken heb je zeker wel nodig. Maar mocht ik die kant weer eens opgaan, dan zou ik Singapore combineren met andere highlights in Azië: Hong Kong /(in de toekomst) Zuid Korea / Japan, of een doorreis naar Australië. Helaas zijn vluchten richting het oosten duurder als richting de States en zeker een rondreis door Azië veel prijziger. 
Edited by markie81 (25/02/2010 09:36)
|
|
|
|
|
|
|
|
- 28/02/2010 23:11
|
[Re: Coastergirl]
|
spoetnik
Fryslân boppe
Registered: 31/08/2001
Loc: Drachten
|
Je weet dat het er in de zomer héél warm (35gr) benauwd en vochtig is? Het is het hele jaar door warm in Singapore, het ligt zo'n beetje op de evenaar. Verschil tussen zomer en winter is er dus nauwelijks. En als je dan toch moet kiezen, kun je misschien maar beter in "onze" zomer gaan. Tijdens de moesonperiode, die duurt van november tot en met februari, kan er veel regen vallen en kan het erg benauwd zijn. Als je trouwens een beetje goed zoekt kun je volgens mij met cathay pacific nog net onder de € 700,- retour, dat is dan wel met 1 tussenstop in Hong Kong. En daar kun je toch ook leuke dingen doen...
Edited by spoetnik (28/02/2010 23:14)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
38 registered (Crazydance, KERMISAALTEN, hurkie, Frangster, Oki, bertje1105, marceld, cooldriver, JohanR, Irene, PowerPolyp, MartijnH, Jeroen, jaytaph, matti, Davey86, Mr_Jonsen, markie81, 5 invisible),
63
Guests and
62
Spiders online. |
|
6965 Members
32 Forums
12981 Topics
466230 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|