Nou vanmiddag nog maar een poging wagen dan. Dat stuk is mij wel bekend maar in het verleden gebruikte ze altijd het voorste stuk om alle nieuwe spullen neer te leggen. Wel vreemd dat ze ineens bij deze baan kiezen om alles achteraf te leggen waar bezoekers eventueel gewoon bij kunnen.
Maar dat reuzenradje staat toch langs de Zierer? Nu kijk ik even op google maps maar als je daar deze baan neer kunt leggen dan is het zeke rniet de baan die wij denken dat er komt.
Ikzelf zou eerder denken dat hij achter de parkeerplaats zou komen liggen. En dara heb ik gister ook gekeken en daar was ook niets tezien. Het enige waar hij dan nog kan liggen is tussen Dippiedoe en de waterskibaan. Maar op dat stuk kun je volgensmij niet goed kijken.
IK heb me altijd al afgevraagd wara ze die baan willen bouwen. En mij leek de enige juiste plek aan de rechterkant van het entreegebouw. Want op de andere plekken kunnen ze zo`n baan volgensmij helemaal niet bouwen.
Rechterkant van het entree gebouw ?? Dat kan niet, want dat is aquabest terrein. (in ieder geval als je naar de entree kijkt en op de parking staat) Dus dat gaat hem zeker niet worden.
Achter de plaats waar nu dan het radje staat is nog een grasveld wat redelijke maat heeft hoor.
En daar zal hij nu ook wel liggen, bij mijn weten kan je daar gewoon komen als je op de parking door rijd naar de waterski. AL moet je dan wel een uitrij-munt kopen als je weer weg wilt. Dus miss verstandig om de auto te laten en een ander vervoersmiddel te kiezen.
Ik kan geen recente sateliet foto vinden, anders had ik het aan kunnen geven, maar er is ondertussen teveel veranderd om dat fatsoenlijk aan te kunnen geven.