|
- 31/01/2010 23:12
|
TR PortAventura, Meivakantie
|
MaxK
Ik heb er zin in!
Registered: 29/11/2007
Loc: Maarssen
|
In de Meivakantie ben ik 7 dagen naar portaventura geweest, ik was vergeten deze foto's online te zetten dus bij deze nu in ieder geval een deel van de foto's. de rest komt ook nog een keertje deze week  Dat dus  Grote fontijn voor de ingang  Wat is er uniek in de wereld, en wordt gelanceerd met 135 kilometer per uur over 3.5 seconde, Furius Baco, Een hele toffe ahtbaan!  Bij deze achtbaan zit je dus niet op of onder de baan, maar naast de baan, en dat geeft met die vloerloze treinen een heel erg tof effect, alleen een beetje jammer van die beugels(als ie heupbeugels had gekregen had ik hem beter gevonden als blue fire)  Dit zie je dus ook niet zo vaak, ik noem het maar een trackline roll, je gaat vlak over de grond met een enorme snelheid en dan nog over de kop ook!  Je gaat ook nog een stukje over het water, een aantal mensen vonden het jammer van dat meer maar ik vind het juist wel tof, zon achtbaan over het meer heen.  Dit is het wachthok van baco, dit is nog niet eens de helft van de wachtrij maar als dit volstaat heb je ongeveer 45 minuten, ik heb een keer gezien dat dit volstond, deze foto is aan het einde van de dag gemaakt  Hij gaat dus vrij laag over het pad heen  De bocht over het water, deze foto is genomen vanuit de rondvaartboot  de bekende intamin tri-track van furius baco, met van die typisch Spaanse netten eronder, voor als mensen hun schoenen verliezen  Portaventura heeft al een aardige tijd een B&M staan, vroeger zag ik deze achtbaan altijd vanuit de snelweg, Dragon Khan is ook een hele toffe baan die wel een klein beetje rammelt, maar vergeleken met de meeste vekoma's nog heel erg soepel is, alleen die zero G roll geeft een redelijke klap weg  Dragon khan is een hele fotogenieke baan, met zijn 8 inversies, waar hij vrij hard doorheen gaat, duurt een ritje ook best wel lang, en dat is wat deze baan heel tof maakt! Ik heb flink wat foto's van Dragon kahn gemaakt, hieronder een aantal zonder commentaar       nog eventjes niet posten aub, ik heb nu nog meer foto's;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 31/01/2010 23:13
|
Re: TR PortAventura, Meivakantie
[Re: MaxK]
|
MaxK
Ik heb er zin in!
Registered: 29/11/2007
Loc: Maarssen
|
De paarse trein stond vrij vaak in de storage track, vreemd want deze had volgens mij de beste wielen van de 3, hij ging iig het soepels    Huracan condor vond ik zelf wel gaaf, hoewel de eerste keer in die standup-floorless gondel wat minder confortabel was  Ze hadden ook nog een minetrain, het bijzondere hieraan was dat deze gebouwd is door Arrow dynamics, dat zie je niet zo vaak terug in europa. deze ahtbaan heeft 3 lifthills en dat is dan ook het grootste gedeelte van de rit, de baanhad best wel wat knikken. Ondanks dit vond ik hem tog wel een beetje leuk   De track van dat ding ziet er trouwens niet zo stevig uit  Ik heb volgens mij geluk gehad dat ik deze open heb gezien, want er schijnen wat problemen mee te zijn. maar dit is echt de gaafste show ooit in een park, met dat vuur enzo. zeker doen als die open is  Wachtrijtheming Templo del fuego  In deze ruimte werden 150 mensen geleid, als deze er waren ging de deur open naar de preshow, binnen mochten geen foto's gemaakt worden  Ze hadden ook voor de kinderen een achtbaan, een standaard vekoma rollerskater, Opzich wel leuk altijd om een keertje te doen voor de (dag)bingo. alleen waarom heeft dat ding in godsnaam een fastpass rij?  Hier nog wat foto's van z'on bandje wat van die bekende county liedjes speelde, gaf wel sfeer      verwacht komende week nog meer foto's. ik heb toch niet zoveel te doen aankomende week 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 31/01/2010 23:45
|
|
Eftelflags
Registered: 05/05/2003
Loc: Unknown
|
Ach leuk! Hoewel Port Aventura her en der haar glans wat heeft verloren is het een prima park met een prima sfeer.  Thanks!
|
|
|
|
|
|
- 01/02/2010 07:05
|
|
coaster Joker 23
remember the joker...
Registered: 18/03/2003
Loc: abbenbroek Z-H
|
templo is echt een goeie show ja...
snap niet dat je dat niet vaker ziet,thema is zoooo vet!
gr
|
|
|
|
|
|
- 01/02/2010 07:15
|
[Re: coaster Joker 23]
|
painter
geen kunst
Registered: 24/11/2002
Loc: waalwijk
|
Flink wat foto's van een mooi park. Helaas heb in Templo niet kunnen doen, in 2008 was ie dicht. 
|
|
|
|
|
|
|
- 01/02/2010 11:45
|
[Re: coaster Joker 23]
|
Eftelflags
Registered: 05/05/2003
Loc: Unknown
|
templo is echt een goeie show ja...
snap niet dat je dat niet vaker ziet,thema is zoooo vet!
gr $$$$$ of €€€€€€€ 
|
|
|
|
|
|
- 01/02/2010 21:10
|
[Re: Eftelflags]
|
Philosopher
Big Dreamer
Registered: 10/12/2002
Loc: Andijk
|
Wat een mooi zonnige TR op een koude winterse avond.
|
|
Fantaseren over dingen die nog niet mogelijk zijn, een bezigheid om van te genieten in je eentje als je eventjes de wereld wil vergeten. * Gaan voor die ene droom, spannend en enthousiasmerend tegerlijkertijd. * September 2011: 10 jarig jubilieum Tokio Disney Sea * Zwijgen om een ander personen hun emoties te tonen, een kunst om te doen, een genot om stiekem van te genieten.
|
|
|
|
|
|
|
- 01/02/2010 21:29
|
[Re: Eftelflags]
|
Tjardo
Member
Registered: 22/03/2008
Loc: Nederland
|
Ik zou gewoon ervanuit gaan dat de Templo in het absolute topseizoen geopend is met een show om het half uur. Ergens hebben ze ook wel gelijk, soms heb ik shows met 15 man gedaan, dat is echt dan ook weer geldverspilling
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 08/02/2010 16:39
|
[Re: Tjardo]
|
YouriK
Jongste Club van 100 lid?
Registered: 23/06/2008
Loc: Helmond
|
Leuk TR, en hele mooie foto's! Templo del Fuego weer open is zeer goed nieuws  !
|
www.COASTERLIMIT.NL en http://www.youtube.com/user/chehzaPrevious : Disneyland Paris & Walt Disney Studios, Fort Fun Abenteuerland, Europapark, Walibi Belgium, Pre-opening Joris en de Draak, Opa 65 @ Efteling, Mirabilandia, Zoomarine, Gardaland, Movieland Studios, EuropaparkNext : Heidepark
|
|
|
|
|
|
|
- 09/02/2010 09:37
|
[Re: pampie]
|
Jedi
Party Animal
Registered: 24/08/2000
Loc: Brugge (be)
|
Ah, leuk zo'n TR-etje in de winter van een zomers park. Ik ben er nog nooit geweest maar Port Aventura lijkt me een leuk park.
Is dat waterpark wat er bijzit nog een beetje te doen? Of is het niet zo spectaculair? Ik vond het een aantal jaar geleden best vermakelijk. De nachtelijke feestjes toen waren ook wel leuk. Met een cocktail en een peuk in het bubbelbad! Alles mocht  Iets in mij zegt dat deze feestjes niet meer gehouden worden....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
42 registered (Harland, geroniemo1, Aurelius, blaaskaak, Ice, Extraxyz, Halloween, geistermeister, Karel, Guido, Blubblub, BBT, efteltje, Brambam, Jojas, Djordje, Jeroen_L, Jehanaan, Foirefreak, Daniel1989, 3 invisible),
66
Guests and
67
Spiders online. |
|
7004 Members
28 Forums
12870 Topics
461360 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|