|
- 23/11/2009 20:16
|
Re: Wat gebeurt er in het Disneyland Park?!
[Re: FRANK]
|
kristof
Non omnis moriar
Registered: 28/08/2001
Loc: Antwerpen
|
maar weer wel een pak entrees
wel raar dat ze hun rendabiliteit nog meer onder druk aan het zetten zijn, en hun product tegen spotprijzen aanbieden
|
|
|
|
|
|
|
- 24/11/2009 13:23
|
[Re: Yzma]
|
imagination75
Member
Registered: 17/06/2009
Loc: Assen, Drenthe, The Netherland...
|
Edited by imagination75 (24/11/2009 13:40)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 24/11/2009 15:08
|
[Re: imagination75]
|
kurtv
Member
Registered: 24/10/2007
Loc: belgie
|
Nog klein nieuwtje uit het Disneyland Park, en dat is de aankondiging tot het sluiten van het park. Helaas hebben ze nog steeds een dame gebruikt voor het inspreken die geen goed Nederlands kan haha, ach heeft wel iets:D http://www.youtube.com/watch?v=0E7xjN3eGok dat is gewoon een computerstem denk ik mijn gps praat ook op die manier
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 24/11/2009 17:53
|
[Re: kurtv]
|
DisneyDoc
a.k.a. Jorn
Registered: 20/01/2004
Loc: H-I-Ambacht
|
Nog klein nieuwtje uit het Disneyland Park, en dat is de aankondiging tot het sluiten van het park. Helaas hebben ze nog steeds een dame gebruikt voor het inspreken die geen goed Nederlands kan haha, ach heeft wel iets:D http://www.youtube.com/watch?v=0E7xjN3eGok dat is gewoon een computerstem denk ik mijn gps praat ook op die manier Hmm, dubbelgevoel bij deze vernieuwing; ten eerste super dat ze ein-de-lijk de tekst hebben aangepast. "Het Disneyland Park sluit binnenkort zijn poorten" klink toch echt niet hetzelfde als "Het Disneyland Park gaat nu sluiten". Daarnaast ook leuk dat Nederlands qua plaatsing nu eerder komt; hiervoor waren wij steeds als laatste terwijl we wel een groot bezoekersaantal hadden. Denk dat ze hier nu naar gekeken hebben. Maar ten tweede, de stem is nog steeds niet perfect. Waarom gebruiken ze toch een gebrekkig sprekende Italiaanse of Française in plaats van een Nederlander zelf? Als reden werd ooit genoemd dat ze de zes talen het liefste door twee dezelfde stemmen wilde laten doen, maar je hoort nu ook al duidelijk verschil tussen de vrouwelijke stemmen. Bij de mannelijke stemmen precies hetzelfde. Het zijn maar kleinigheidjes, en ik kan me er ook niet echt heel druk over maken, maar voor een groot concern als Disney moet er toch wel een geboren en getogen Nederlander te vinden zijn die dit kan doen?!?
|
|
|
|
|
|
|
- 24/11/2009 18:47
|
|
Jorien
Member
Registered: 08/10/2003
Loc: Arnhem
|
haha, deze aankondiging hoorde ik vorige week inderdaad ook voorbij komen. Het viel me direct op dat ze 'em eindelijk aangepast hadden. Klonk iets minder dramatisch. In de studios was ik trouwens wel blij dat ze bij de aankondiging het woordje 'vandaag' erbij vermelden. Want daar zeggen ze dus dat het doek valt voor de disney studios.... Schoot weer spontaan in de lach toen ik daar door studio 1 liep.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 25/11/2009 00:38
|
[Re: ThaMartin]
|
imagination75
Member
Registered: 17/06/2009
Loc: Assen, Drenthe, The Netherland...
|
Je hoort duidelijk een Frans accent in die stem... Is het nou werkelijk zo moeilijk om gewoon alle talen door een "native speaker" te laten inspreken? Ik vind het wel wat hebben;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 01/12/2009 14:03
|
|
MrIngenieur
Member
Registered: 05/07/2006
Loc: Nederland, zuid holland
|
Afgelopen weekend in Disneyland geweest, waar er veel aandacht werd besteed aan interviews met de gasten. Zo werd ik ook ondervraagd door een vriendelijke belg  Hij vertelde me dat er volgend jaar tegen de zomervakantie veel gaat veranderen in Disneyland, nu kennen we het hele verhaal van de drie nieuwe attracties. Maar hij had het ook over het gebied van eten en drinken. Hij kondigde het aan van 'ér gaat iets spectaculairs gebeuren in het disneyland park op het gebied van eten en drinken. Het begint voor de zomervakantie in discoveryland, dit zal Buzz pizza planet zijn? Meer wilde die er niet over kwijt, hij zei wacht maar af. Nu zet ik mijn hulplijn in en vraag of er iemand is die hier iets van af weet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 01/12/2009 14:35
|
[Re: MrIngenieur]
|
BWitchy
Princess of Darkness
Registered: 17/07/2005
Loc: Brabant
|
Ikweet van niks. Maar wat ik wel weet, is dat je aan Buzz Pizza Planet EN het hyperion iig weinig kan verkloten....
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
43 registered (Ice, BattleRoyale, Greenstock, edtje, hurkie, Drommels, Irene, mad_doctah, Adrenalin, Jeroen, jeroen_twee, Alee, Friso, Crazydance, Coastercrazy, bertje1105, 8 invisible),
60
Guests and
57
Spiders online. |
|
6965 Members
31 Forums
12980 Topics
466214 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|