|
- 07/02/2010 10:42
|
Details nieuwe show 2010
|
Mezelf14
The Revenge of the Volta!
Registered: 26/12/2008
Loc: Nederland
|
Op Achtbaanvandezaak.nl wordt gevraagd naar het volgende: Voor het dageljikse entertainmentprogramma van Walibi World zoeken wij een talent welke een combinatiefunctie kan vervullen als poppenspeler / stemacteur voor het seizoen van april tot november 2010.
Als poppenspeler speel je twee van de drie papegaaien in de nieuwe straatshow waarin improvisatie en interactie centraal staan. Je speelt deze show samen met live acteur Theo en een andere papegaai. De andere papegaai staat op tape, je moet daarom een goed gevoel voor timing hebben. Je wordt verwerkt in het decor, je bent zelf dus niet zichtbaar Zou dit dan de nieuwe show zijn, die de vervanger van 'Het Toverfestijn van Merlijn' wordt? Hoewel, een straatshow mij meer klinkt, als iets richting Jo's Streetparty. Iemand die weet of Jo's Streetparty weggaat? Of waar deze show komt?
|
|
Ik bin Walibi,ik kom uut de Polder en ik hol van goede attracties. Ik weet het is niet te geleuv`n moar dat is zo. Als ik die attracties heur dat tril ik op mien benen. Dan zegt mien vrouw ach krieg ie weer die rare weeën Zonder goede attracties in mien park kan ik niet lev`n laat ze die andere prut maar aan de Efteling geev`n!
|
|
|
|
|
|
|
- 07/02/2010 13:42
|
Re: Details nieuwe show 2010
[Re: Proest1]
|
René
Varekai
Registered: 15/06/2001
Loc: Magny Le Hongre (FR)
|
Klinkt als de toekanshow van Henk 
|
|
|
|
|
|
- 07/02/2010 15:31
|
[Re: Walibas]
|
Philosopher
Big Dreamer
Registered: 10/12/2002
Loc: Andijk
|
Een poppenshow als vervanger van Merlijn's verdwijn- en terugkomshow.
Ze zullen denk ik niet het niveau halen van Europapark met hun geweldige poppenshow, maar ik zal wel kijken tijdens het 10-jarig Jubileum-weekend van deze site.
|
|
Fantaseren over dingen die nog niet mogelijk zijn, een bezigheid om van te genieten in je eentje als je eventjes de wereld wil vergeten. * Gaan voor die ene droom, spannend en enthousiasmerend tegerlijkertijd. * September 2011: 10 jarig jubilieum Tokio Disney Sea * Zwijgen om een ander personen hun emoties te tonen, een kunst om te doen, een genot om stiekem van te genieten.
|
|
|
|
|
|
|
- 07/02/2010 16:35
|
[Re: Philosopher]
|
WalibOdin
Ben jij er klaar voor?
Registered: 01/05/2009
Loc: Almere
|
Hier meer info. Bron: www.achtbaanvandezaak.nlNaam functie:Acteur - Entertainer / Presentator (m) Naam afdeling:ENTERTAINMENT Omvang functie:Part Time en/of Full Time Uren per week:Seizoen
Functie omschrijving: Voor het dageljikse entertainmentprogramma van Walibi World zoeken wij een talent welke een combinatiefunctie kan vervullen als presentator / acteur-entertainer gedurende het seizoen van april tot november 2010.
Als acteur-entertainer kruip je in de huid van Theo de verkoper en speel je samen met drie goedgebekte papegaaien in de nieuwe straatshow waarin improvisatie en interactie centraal staan. Theo de verkoper is een enthousiaste verkoper die alle dieren uit z’n dierenwinkel kan verkopen behalve zijn papegaaien. De papegaaien worden gespeeld door twee poppenspelers. De poppenspelers zijn niet zichtbaar voor het publiek, je bent de enige live-acteur on stage. Een van de papegaaien staat op tape, je moet daarom een goed gevoel voor timing hebben.
Als presentator verzorg je elke ochtend samen met onze mascotte Walibi de dagelijkse opening van Walibi World waarna je alle gasten welkom heet op het verrijdbare podium bij de hoofdpoort en door het park. Aan het einde van de dag zwaai je als gastheer de gasten ook weer uit.
Je hebt een verzorgd uiterlijk, gevoel voor humor, kan goed improviseren, een goede microfoonstem en weet als geen ander in te spelen op het gevoel van de bezoekers. Je hebt geen overheersend dialect, je spreekt algemeen beschaafd Nederlands maar kunt gemakkelijk dialecten imiteren. Je kunt goed in teamverband werken. Ervaring is zeker een ‘pré’ maar geen ‘must’. Je bent minimaal 20 jaar en ook beschikbaar in de weekenden en op feestdagen. Verder ben je extravert, flexibel, representatief. Ben jij dit talent? Vul het sollicitatieformulier in en voeg een CV met foto toe, wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op! Na een eerste selectieronde vindt er een auditie in Walibi World plaats.
terug naar het overzicht
|
|
|
|
|
|
|
- 07/02/2010 19:10
|
[Re: WalibOdin]
|
Jean-Paul van Hamond
Bingo!!!
Registered: 04/06/2002
Loc: The Netherlands
|
Iemand die weet of Jo's Streetparty weggaat? Of waar deze show komt? Jij was toch altijd de man van de bronnen? Of is dat veranderd. Als ik dan het laatste stukje lees over een straatverkoper, papagaaien en een dierenwinkel dan snap ik serieus niet welke richting het park op wil. Want ook deze persoon gaan ze de opening mee laten doen. Veel lijkt het op het straat entertainment wat al jaren bij EFT te vinden is. Gewoon ergens, korte showtjes door het hele park heen waar mensen 5 tot 10 min bij blijven kijken. Ik ben benieuwd maar had het Walibi thema er meer in terug gestopt. Dit heeft geen enkel raakvlak met het park in mijn ogen.
|
|
|
|
|
|
|
- 07/02/2010 20:57
|
[Re: Jean-Paul van Hamond]
|
walibiricardo
In love with Tech-Trance
Registered: 10/06/2006
Loc: Deventer
|
Dit heeft geen enkel raakvlak met het park in mijn ogen. Dat weet je wel heel snel, zonder de show te hebben gezien! Knap van je.. Ik wacht het af, ik verwacht er nog niets van, kan het alleen maar meevallen.. 
|
|
|
|
|
|
|
- 07/02/2010 22:18
|
[Re: walibiricardo]
|
Jean-Paul van Hamond
Bingo!!!
Registered: 04/06/2002
Loc: The Netherlands
|
Dit heeft geen enkel raakvlak met het park in mijn ogen. Dat weet je wel heel snel, zonder de show te hebben gezien! Knap van je.. Ik wacht het af, ik verwacht er nog niets van, kan het alleen maar meevallen.. Uhh zeg nu zelf een straatverkoper, papagaaien en een dierenwinkel. Als jij ergens de link met iets kan leggen in het park dan vind ik dat heel knap. Ik heb ook niets gezegd over de inhoud of de kwaliteit, alleen dat ik het niet kan linken met het park.
|
|
|
|
|
|
|
- 08/02/2010 22:16
|
[Re: bernie cowboy]
|
Eftelflags
Registered: 05/05/2003
Loc: Unknown
|
Leuk Henk! 
|
|
|
|
|
|
- 09/02/2010 10:11
|
[Re: Vogel_Rok_Master]
|
Chiptwister
Die lust ik!
Registered: 11/02/2001
Loc: Alblasserdam
|
Ik ben benieuwd naar de nieuwe show, heb de show van henk helaas niet mee gemaak maar het filmpje ziet er grappig uit. ik zie het 2 april allemaal wel, ik hoop ook dat er iets in de saloon als vervanging entertainment komt tot christian weer terug is? Ik denk dat de Saloon in April gewoon leeg staat. En ook dat het wel "echte" papegaaien worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
42 registered (Extraxyz, Guido, Brambam, Jojas, Djordje, Jeroen_L, Halloween, Jehanaan, Foirefreak, geistermeister, Daniel1989, geroniemo1, Eftelfan, Ice, Jasper07, Aurelius, blaaskaak, Johnvh, Fun_Freak, 3 invisible),
65
Guests and
67
Spiders online. |
|
7004 Members
28 Forums
12870 Topics
461360 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|