Het laatste nieuws:

Dare Devil Dive voor SFoG in 2011
Walibi World Fright Nights 2010 Website
Troy Challenge zitjes nog te koop

Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Page 40 of 79 < 1 2 ... 38 39 40 41 42 ... 78 79 >
Topic Options
#1295656 - 05/02/2010 00:09 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Phantasie]
Coastergirl Offline
Happy girl

Registered: 05/01/2001
Loc: .
iemand weleens tickets geboekt via Orbitz? Is dit veilig?

#1297896 - 08/02/2010 13:52 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Coastergirl]
Koenzie Offline
Coaster Brabo

Registered: 01/08/2007
Loc: Son en Breugel, Nederland
Origineel bericht van: Coastergirl

1x gedaan en geen problemen mee gehad

Bezoek ook een keertje koenzie.com of ons USA blog (Florida Update!)
#1297932 - 08/02/2010 15:54 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Phantasie]
Ups Offline
The Lighting Guy

Registered: 28/03/2002
Loc: Somewhere between......
Origineel bericht van: Phantasie
Origineel bericht van: hyyyper
Origineel bericht van: DJMartin
Wij zitten in April 2 dagen in LA en wilden eigen 1 dag naar een park gaan maar wat raden jullie aan? Disney of Universal Studios?

Ben er nog niet helemaal uit...

Als je van achtbanen houdt zou ik naar Six Flags Magic Mountain gaan, het ligt ff buiten LA, maar met 16 banen zeker de moeite waard.

Dat hebben wij ook gedaan. Het park ligt zo'n half uurtje rijden van LA (als je het meteen vindt, natuurlijk blush ). Niet gaan voor sfeer of thematisatie, maar wat een achtbanen staan er smile .

Ook een aanrader van mijn kant! biggrin

Wij zijn naar Hawaii geweest en op de terugweg nog een paar dagen vlakbij het vliegveld (LAX) in een hotel (Westin) gezeten voor Disney en SFMM. Autootje huren (DOLLAR CAR RENT), en op je tom tom de kaart USA West Region installeren. Binnen een half uur, 3 kwartier zit je in Disney of SFMM. Het was het echt waard! cool

Don't forget the creditcard!! Zonder dat stukje plastic ben je nergens in Amerika!

#1297983 - 08/02/2010 16:56 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Ups]
The_Bullgod Offline
Bulls On Parade!!!

Registered: 23/09/2005
Loc: Oldenzaal
Originally Posted By: Ups
Don't forget the creditcard!! Zonder dat stukje plastic ben je nergens in Amerika!

Die heb je inderdaad al nodig wil je een auto huren of een hotelkamer.
Maar ook voor alle andere zaken waarvoor je moet betalen is een CC erg handig.

PRRRR BOMBA............De website voor alle Kontrust fans: www.kontrustfans.com
New Kontrust video: On The Run => http://www.youtube.com/watch?v=viYcU7GSfGY
#1298365 - 08/02/2010 23:23 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Koenzie]
Coastergirl Offline
Happy girl

Origineel bericht van: Koenzie
Origineel bericht van: Coastergirl

1x gedaan en geen problemen mee gehad

Ik had inmiddels al geboekt! smile Tot nu toe gaat het ok!

#1299492 - 10/02/2010 13:34 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Coastergirl]
YcProductions Offline
YcProductions

Registered: 21/07/2001
Loc: Roermond
Orbitz is prima! Is eigenlijk meer een verzamelsite voor de goedkoopste tickets, zoiets als kayak.com smile

Ik ga op 11 mei trouwens 2 weken naar Orlando. Heb nu tickets gevonden voor 420 euro. Ben aan het twijfelen wat de prijs gaat doen komende tijd ...

#1299519 - 10/02/2010 14:23 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: YcProductions]
Coastergirl Offline
Happy girl

420 E is een nette prijs! Met welke airline vlieg je dan? Ik heb niet de allergoedkoopste gepakt, maar wel 1 met goede vertrek en aankomsttijden. Het scheelde niet heel veel +- 50 E denk ik... Het viel mij op dat American Arlines en US Airways heel goedkoop zijn in die periode!

Edited by Coastergirl (10/02/2010 14:23)

#1299539 - 10/02/2010 14:45 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Coastergirl]
Yftie84 Offline
Member

Registered: 08/08/2008
Loc: Zulte (België)
Als ik in het midden van de zomer ga naar de parken in Orlando (van 20 juli tot 10 augustus) met welke wachttijden moet ik dan rekening houden? Ik weet dat het niet rustig zal zijn maar kan dan ook niet goed inschatten hoe druk het dan echt is. Als je kijkt naar de topattracties (zoals Tower of terror, Expedition Everest, Spiderman, Hulk, Sheikra...) gaat dat dan eerder over een uurtje wachten of toch meer naar de drie uren wachten?

2010: Toverland, Heidepark, Plopsaland, Phantasialand, Walibi World, Magic Kingdom, Animal kingdom, Disney's Hollywood Studio's, Epcot, Universal Studio's, Islands of Adventure, Seaworld, Bush Gardens Tampa, Walibi Belgium
#1299546 - 10/02/2010 14:52 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: YcProductions]
Serge Offline
Imaginary Friend

Registered: 21/05/2000
Loc: Pripyat
Originally Posted By: YcProductions
Orbitz is prima! Is eigenlijk meer een verzamelsite voor de goedkoopste tickets, zoiets als kayak.com smile

Dit is onjuist.
Orbitz is een opzich staand bedrijf en is verre van een verzamelsite voor goedkoopste tickets.
Kayak.com is een bedrijf wat zoekt bij verschillende leveranciers.

Orbitz kan je meer vergelijken met budgetair.nl hier in Nederland.

Neem ook eens een kijkje op pretparkforum.nl en coasterplace.nl.
#1299653 - 10/02/2010 16:54 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Yftie84]
RB Offline
krijg ik een cola?

Registered: 01/11/2009
Loc: Nederland
Originally Posted By: Yftie84
Als ik in het midden van de zomer ga naar de parken in Orlando (van 20 juli tot 10 augustus) met welke wachttijden moet ik dan rekening houden? Ik weet dat het niet rustig zal zijn maar kan dan ook niet goed inschatten hoe druk het dan echt is. Als je kijkt naar de topattracties (zoals Tower of terror, Expedition Everest, Spiderman, Hulk, Sheikra...) gaat dat dan eerder over een uurtje wachten of toch meer naar de drie uren wachten?
Ik denk dat je in die periode uit mag gaan van een gemiddelde wachttijd van 1 tot 2 uur met misschien wel uitschieters naar boven bij de nieuwe attracties.

Het vervelende is dat Amerikanen het er wel voor over hebben om ergens 3 uur+ aan te schuiven.

Zeker als iets nieuw is is het drama denk hierbij aan Toy Story en ook Soarin.

Ik ben zelf een paar keer in mei geweest dat is een beetje tussen de twee vakanties in en de langste wachtrijen die ik toen heb gezien waren tussen de 1 en 2 uur bij Toy Story en Soarin in Disney waar verder de wachttijd niet boven de 10 minuten uit kwam.

Ik denk dat de waterparken in die periode verschrikkelijk zullen zijn aangezien met name de capaciteit bij de glijbanen nu niet echt denderend groot is.

De toppers qua wachttijden op de drukste dag in Universal die ik gezien heb waren bij Hulk, Spiderman, waterattracties, Jaws en the Simpsons. Toch zullen daar de toppers qua wachttijd de nieuwe Harry Potter attractie worden en misschien dat dat ook invloed heeft op de Dragons na de rehab en in de studio's heb je HRRRR nog als nieuwe attractie.

Busch Gardens met traag personeel zal voor de grootste wachtrijen zorgen bij SheiKra, Montu en ook bij de Rhino Ralley was de rij langer dan gemiddeld. Wat me toen opviel was dat veel mensen Kumba links lieten liggen.

Bij Seaworld zal het lang aanschuiven zijn bij de coasters en je moet ruim op tijd komen bij Believe en de dolfijnenshow.

Behalve dat het trouwens druk is, is dit ook een periode waar je nog meer rekening moet houden met nog hogere temperaturen, hoge luchtvochtigheid en regen.

#1299673 - 10/02/2010 17:10 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: RB]
Yftie84 Offline
Member

ok, bedankt voor het antwoord. Het klinkt natuurlijk niet echt hoopgevend maar als je op voorhand weet wat je kan verwachten is het toch al iets minder erg.

2010: Toverland, Heidepark, Plopsaland, Phantasialand, Walibi World, Magic Kingdom, Animal kingdom, Disney's Hollywood Studio's, Epcot, Universal Studio's, Islands of Adventure, Seaworld, Bush Gardens Tampa, Walibi Belgium
#1299687 - 10/02/2010 17:20 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Yftie84]
RB Offline
krijg ik een cola?

Registered: 01/11/2009
Loc: Nederland
Er zijn natuurlijk altijd mogelijkheden om enige drukte te ontlopen, maar tenzij je geen andere keus hebt, was ik zelf nooit in die periode gegaan.

Bij mogelijkheden bedoel ik dan dingen als.

-Fastpasses of een soortgelijk systeem dan wel niet betaald
-Single Riders
-Drukste attracties bij opening
-Crowdcalendars

#1299717 - 10/02/2010 17:53 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: RB]
Yftie84 Offline
Member

Origineel bericht van: RB
Er zijn natuurlijk altijd mogelijkheden om enige drukte te ontlopen, maar tenzij je geen andere keus hebt, was ik zelf nooit in die periode gegaan.

Bij mogelijkheden bedoel ik dan dingen als.

-Fastpasses of een soortgelijk systeem dan wel niet betaald
-Single Riders
-Drukste attracties bij opening
-Crowdcalendars

Tja, geen andere keuze. Werken in het onderwijs hé wink
Ik ga inderdaad goede strategieën bedenken om de wachttijden toch een beetje te beperken.

#1299737 - 10/02/2010 18:16 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Yftie84]
Kev Offline
Member

Registered: 15/03/2001
Loc: R'dam
Weet iemand of het normaal gezien druk is in SFMM doordeweeks eind april-begin mei? Of is het dan echt nodig om een Flashpass te kopen?

#1299760 - 10/02/2010 18:35 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Kev]
The_Bullgod Offline
Bulls On Parade!!!

Registered: 23/09/2005
Loc: Oldenzaal
Originally Posted By: Kev
Weet iemand of het normaal gezien druk is in SFMM doordeweeks eind april-begin mei? Of is het dan echt nodig om een Flashpass te kopen?
Ik denk dat het dan wel mee zal vallen met de drukte. Je moet gewoon zorgen dat je al voor openingstijd bij de ingang staat.

PRRRR BOMBA............De website voor alle Kontrust fans: www.kontrustfans.com
New Kontrust video: On The Run => http://www.youtube.com/watch?v=viYcU7GSfGY
Page 40 of 79 < 1 2 ... 38 39 40 41 42 ... 78 79 >

Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
Movie Park Germany Halloween Castings 2010
by Serge
Yesterday at 21:53
Uit de oude doos - Halloween in Six Flags Holland 2003
by RoelerMF
Yesterday at 19:50
Waarom nog geen Waterride in Disneyland Paris?
by aspers
Yesterday at 12:13
Mooiste Pretpark Logo?
by vivapaps
Yesterday at 10:14
Six Flags Discovery Kingdom krijgt "Something Big" in 2011
by The_Bullgod
Yesterday at 09:22
De laatste kermisclub topics
Buwalda's wagenpark
by 2003
Yesterday at 18:42
Roosendaal, 3 t/m 9 september
by Chuckster
Yesterday at 18:27
Man valt uit achtbaan Zaandam....
by Fango
Yesterday at 17:26
Gratis start kermis Den Haag
by Ingetjuh
Yesterday at 14:00
kermis terneuzen 2010
by LegoFantastics
Yesterday at 00:40
Who's Online
42 registered (Extraxyz, Guido, Brambam, Jojas, Djordje, Jeroen_L, Halloween, Jehanaan, Foirefreak, geistermeister, Daniel1989, geroniemo1, Eftelfan, Ice, Jasper07, Aurelius, blaaskaak, Johnvh, Fun_Freak, 3 invisible), 65 Guests and 67 Spiders online.
Newest Members
frankkerver, San10, Freenocky, Intoxx, Syco
7004 Registered Users
Forum Stats
7004 Members
28 Forums
12870 Topics
461360 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
Hoppe (18), J_W_A (20)

Fotowedstrijd 2009: Win een verrassingsprijs in Walibi World of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
180 inzendingen | Het prijzenpakket van 2009 wordt gesponsord door Walibi World en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door NXS Internet Leukste automatenspel?
Leukste automatenspel?