Het laatste nieuws:

Dare Devil Dive voor SFoG in 2011
Walibi World Fright Nights 2010 Website
Troy Challenge zitjes nog te koop

Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces

Kermis van de week:
kermisvandeweekkermisvandeweekkermisvandeweekkermisvandeweek Den Bosch
Page 3 of 11 < 1 2 3 4 5 ... 10 11 >
Topic Options
#1290658 - 29/01/2010 21:28 Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis [Re: racer]
MFenterprise Online   content
Master Model-Creator

Registered: 24/02/2001
Loc: nijmegen
Originally Posted By: racer

Hahaha ik ook. Wel is Nicole een goed reclame plaatje voor de kermismensen. Het is iemand die er goed uit ziet en dat zonder een uiterlijk te hebben van een met goud behangen kerstboom of met een overkill aan nepmerkkleding. Ze mag er zeker wezen, alhoewel ik denk dat ze een schoenentic heeft?

Ps

Dus de andere ???
Waar gaat dit over man ?

Het onderwerp!
In plaats van de bron aan te pakken halen we de scooter weg?
Ben bang dat er straks helemaal nergens meer iets te beleven valt op deze manier!

Neen de bron aanpakken en korte metten maken met de groep!
Het is een probleem van de gemeente en niet van de exploitant die zelfs al plek had en nu maar moet zien of hij die 2 weekeinden nog gevuld kan krigen!
Oftewel minimaal een schade vergoeding eisen!

Edited by MFenterprise (30/01/2010 11:03)

www.kermisexpo.nl
*********** Oude kermis en transport foto,s online! *************
#1290675 - 29/01/2010 21:46 Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis [Re: MFenterprise]
Knillis Offline
Member

Registered: 22/03/2006
Loc: s-Hertogenbosch
Ja het is inderdaat wel zo dat een kermis zonder autoscooter geen volwaardige kermis is
Maar of dat je de problemen op een kermis oplost om de scooter weg te laten dat zie ik inderdaat ook niet gebeuren.
Het idee om de autoscooter en een andere populaire attractie een flink eind uit elkaar te zetten kan het wel wat overzichtelijker maken wat de problemen betreft, want niet iedereen is fan van dezelfde attracties en zo krijg je wel wat verschillende groepen uit elkaar staand
Wat betreft de kermis in Den Bosch zou het kerkplein wel een mooie neutrale plaats zijn tussen de markt en de parade, want daar kun je geen twee grote zaken kwijt, maar wel wat kleinere familie attracties erbij zetten misschien geen verkeerd idee dus van degene die het idee geplaatst had

#1290735 - 29/01/2010 22:53 Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis [Re: Knillis]
racer Offline
Member

Registered: 06/07/2004
Originally Posted By: Knillis
Ja het is inderdaat wel zo dat een kermis zonder autoscooter geen volwaardige kermis is
Maar of dat je de problemen op een kermis oplost om de scooter weg te laten dat zie ik inderdaat ook niet gebeuren.
Het idee om de autoscooter en een andere populaire attractie een flink eind uit elkaar te zetten kan het wel wat overzichtelijker maken wat de problemen betreft, want niet iedereen is fan van dezelfde attracties en zo krijg je wel wat verschillende groepen uit elkaar staand
Wat betreft de kermis in Den Bosch zou het kerkplein wel een mooie neutrale plaats zijn tussen de markt en de parade, want daar kun je geen twee grote zaken kwijt, maar wel wat kleinere familie attracties erbij zetten misschien geen verkeerd idee dus van degene die het idee geplaatst had

Het idee van het kerkplein is al doorgemailt!

#1290776 - 30/01/2010 00:09 Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis [Re: racer]
Richardje Offline
Member

Registered: 23/08/2001
Loc: Den Bosch
Originally Posted By: racer
Originally Posted By: Knillis

Het idee van het kerkplein is al doorgemailt!

Dat klopt dat heb ik meteen ook als eerste gedaan. Maar de beslissing zal niet meer teruggedraaid worden denk ik. Ik ben erg bang dat de problemen zich zullen verplaatsen naar bv de breakdance waar het vorig jaar soms ook al erg druk was met groepen jongeren! Ik als Bosschenaar vind het heel erg dat door deze groep we het nu moeten stellen zonder autoscooter want de Bossche kermis blijft toch mijn favoriete kermis omdat het mijn eigen kermis is ook en dat geld voor Knilles ook of niet?? frown

Volgende kermis: Moers
#1290778 - 30/01/2010 00:09 Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis [Re: racer]
Move_it Offline
Member

Registered: 27/05/2008
Loc: Oss
Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat 't past op het kerkplein. Vond 't vorig jaar al n heel eindje volstaan met de mini-cars.
En daarnaast; stel dat 't past en je hebt wederom hangjongeren bij de scooter.. dat ze ook op het kerkplein bij de scooter hangen. Hangjongeren op n stuk relatief afgelegen kermisterrein? Mhh, dat weet ik toch ook niet. Lijkt me eerder nogmeer rotzooi in de hand roepen., mocht er dat uberhaupt al zijn.

Ik had vorig jaar namelijk niet de indruk dat t zo'n zooi was rondom de scooter. Tevens heeft de exploitant zich zeer medewerkend opgesteld in mijn optiek. Jammer, erg jammer.

#1290826 - 30/01/2010 09:19 Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis [Re: Move_it]
Backfisch Offline
Blub

Registered: 21/02/2002
Loc: Nederland
Dit is niet de oplossing. Pak nou eens gewoon het probleem aan!! Ik word hier zo moe van yawn

#1292952 - 01/02/2010 20:07 Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis [Re: Richardje]
Knillis Offline
Member

Registered: 22/03/2006
Loc: s-Hertogenbosch
Precies Richard

En wie wil je dat probleem dan aan laten pakken Dizcovery

Edited by Knillis (01/02/2010 20:09)

#1292959 - 01/02/2010 20:10 Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis [Re: Knillis]
Backfisch Offline
Blub

Registered: 21/02/2002
Loc: Nederland
Origineel bericht van: Knillis
Precies Richard

En wie wil je dat probleem dan aan laten pakken Dizcovery

Politiek/politie?

#1292973 - 01/02/2010 20:21 Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis [Re: Move_it]
hamtaro Offline
Member

Registered: 04/11/2003
Loc: -
Originally Posted By: Move_it
Dit is toch buitengewoon treurig. Eerst het bericht uit Helmond, nu geen autoscooters meer in DenBosch!

helmond geen autosooter? heb ik iets gemist?

over den bosch,
jammerlijk zaak zoals al vaker gezegd dit lost het probleem niet op.

#1293027 - 01/02/2010 21:08 Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis [Re: hamtaro]
kermiswachter Offline
ZeelandboveN

Registered: 29/05/2001
Loc: middelburg
Nee , nou gooi je even wat dingen op een hoop die daar niet horen.

Den Bosch moet het misschien zonder scooter doen ,Helmond zonder viskraam.

#1293093 - 01/02/2010 22:34 Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis [Re: kermiswachter]
Kermisfan Offline
Kermisminded

Registered: 19/07/2002
Loc: Oisterwijk
Origineel bericht van: kermiswachter
Nee , nou gooi je even wat dingen op een hoop die daar niet horen.

Den Bosch moet het misschien zonder scooter doen ,Helmond zonder viskraam.

Daarentegen heeft een andere kermis (Roermond) wel weer een Autoscooter, nadat die daar ook verbannen was eigenlijk. Een Autoscooter hoort op een kermis, ook in Den Bosch uiteraard. Probleemjongeren zullen nu een andere plek opzoeken, met andere wooden; het "probleem" verplaatst zich waarschijnlijk.

#1293094 - 01/02/2010 22:35 Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis [Re: kermiswachter]
Move_it Offline
Member

Registered: 27/05/2008
Loc: Oss
Ik doelde inderdaad op het gegeven dat er in Helmond geen viskraam meer mag staan. In zekere zin net zo treurig als het niet plaatsen van een autoscooter., ook al is de achterliggende motivatie verschillend.

#1293241 - 02/02/2010 09:09 Geen autoscooter meer op de Bossche kermis
Fallerkermis Offline
fallerexpert

Registered: 10/07/2009
Loc: Schijndel
Dit bericht ontving ik vandaag. Ik had al geluiden gehoord hierover, maar kon het niet geloven. Dus toch.
Wat vinden jullie ervan?

Den Bosch weert botsauto's.
DEN BOSCH - Om het geweld te keren heeft de gemeente Den Bosch de botsauto in de ban gedaan voor de komende kermis.
"De botsauto's zorgen toch altijd voor een andere sfeer", legt Carlo van der Borg uit namens de gemeente. "De laatste jaren zijn er wat kleine opstootjes geweest met jongelui die zich verzamelen rond deze attractie en daar willen we vanaf." Botsauto-exploitant Karel Eckelboom is zeer teleurgesteld over de beslissing: "Het is pure discriminatie. De botsauto's en de kermis horen bij elkaar. Het is volksvermaak nummer een."
In plaats van de karakteristieke botsauto's komt er een kartbaan op de Bossche kermis, die van 20 tot 29 augustus wordt gehouden.

#1293244 - 02/02/2010 09:18 Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis [Re: Fallerkermis]
Qualified Offline
Think Rides!

Registered: 30/12/2002
Loc: Netherlands

#1293262 - 02/02/2010 09:59 Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis [Re: Qualified]
marcozelf Offline
Member

Registered: 26/12/2007
Loc: Lithoijen
Enkele politieke partijen in Den bosch zijn zich er mee aan het boemoeien omdat men vind dat botsauto's gewoon op de kermis thuis horen. De "hufters" zouden moeten worden gestraft en niet de gehele bevolking.

Page 3 of 11 < 1 2 3 4 5 ... 10 11 >

Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
Movie Park Germany Halloween Castings 2010
by Serge
Gisteren om 21:53
Uit de oude doos - Halloween in Six Flags Holland 2003
by RoelerMF
Gisteren om 19:50
Waarom nog geen Waterride in Disneyland Paris?
by aspers
Gisteren om 12:13
Mooiste Pretpark Logo?
by vivapaps
Gisteren om 10:14
Six Flags Discovery Kingdom krijgt "Something Big" in 2011
by The_Bullgod
Gisteren om 09:22
De laatste kermisclub topics
Buwalda's wagenpark
by 2003
Gisteren om 18:42
Roosendaal, 3 t/m 9 september
by Chuckster
Gisteren om 18:27
Man valt uit achtbaan Zaandam....
by Fango
Gisteren om 17:26
Gratis start kermis Den Haag
by Ingetjuh
Gisteren om 14:00
kermis terneuzen 2010
by LegoFantastics
Gisteren om 00:40
Who's Online
42 registered (Extraxyz, Guido, Brambam, Jojas, Djordje, Jeroen_L, Halloween, Jehanaan, Foirefreak, geistermeister, Daniel1989, geroniemo1, Eftelfan, Ice, Jasper07, Aurelius, blaaskaak, Johnvh, Fun_Freak, 3 invisible), 65 Guests and 67 Spiders online.
Newest Members
frankkerver, San10, Freenocky, Intoxx, Syco
7004 Registered Users
Forum Stats
7004 Members
28 Forums
12870 Topics
461360 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
Hoppe (18), J_W_A (20)

Fotowedstrijd 2009: Win een verrassingsprijs in Walibi World of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
180 inzendingen | Het prijzenpakket van 2009 wordt gesponsord door Walibi World en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door NXS Internet Leukste automatenspel?
Leukste automatenspel?