|
- 29/01/2010 21:28
|
Re: Geen autoscooter meer op de Bossche kermis
[Re: racer]
|
MFenterprise
Master Model-Creator
Registered: 24/02/2001
Loc: nijmegen
|
Hahaha ik ook. Wel is Nicole een goed reclame plaatje voor de kermismensen. Het is iemand die er goed uit ziet en dat zonder een uiterlijk te hebben van een met goud behangen kerstboom of met een overkill aan nepmerkkleding. Ze mag er zeker wezen, alhoewel ik denk dat ze een schoenentic heeft?
Ps
Dus de andere ??? Waar gaat dit over man ? Het onderwerp! In plaats van de bron aan te pakken halen we de scooter weg? Ben bang dat er straks helemaal nergens meer iets te beleven valt op deze manier! Neen de bron aanpakken en korte metten maken met de groep! Het is een probleem van de gemeente en niet van de exploitant die zelfs al plek had en nu maar moet zien of hij die 2 weekeinden nog gevuld kan krigen! Oftewel minimaal een schade vergoeding eisen!
Edited by MFenterprise (30/01/2010 11:03)
|
Oud kermis transport, veel verse foto,s online!> Het kermis Forum ! Klik hier voor mij miniatuurkermis! Wilt u een expo op uw evenement; www.kermisexpo.nl*********** Oude kermis en transport foto,s online! *************
|
|
|
|
|
|
|
- 29/01/2010 22:53
|
[Re: Knillis]
|
racer
Member
Registered: 06/07/2004
|
Ja het is inderdaat wel zo dat een kermis zonder autoscooter geen volwaardige kermis is Maar of dat je de problemen op een kermis oplost om de scooter weg te laten dat zie ik inderdaat ook niet gebeuren. Het idee om de autoscooter en een andere populaire attractie een flink eind uit elkaar te zetten kan het wel wat overzichtelijker maken wat de problemen betreft, want niet iedereen is fan van dezelfde attracties en zo krijg je wel wat verschillende groepen uit elkaar staand Wat betreft de kermis in Den Bosch zou het kerkplein wel een mooie neutrale plaats zijn tussen de markt en de parade, want daar kun je geen twee grote zaken kwijt, maar wel wat kleinere familie attracties erbij zetten misschien geen verkeerd idee dus van degene die het idee geplaatst had Het idee van het kerkplein is al doorgemailt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 30/01/2010 00:09
|
|
Richardje
Member
Registered: 23/08/2001
Loc: Den Bosch
|
Ja het is inderdaat wel zo dat een kermis zonder autoscooter geen volwaardige kermis is Maar of dat je de problemen op een kermis oplost om de scooter weg te laten dat zie ik inderdaat ook niet gebeuren. Het idee om de autoscooter en een andere populaire attractie een flink eind uit elkaar te zetten kan het wel wat overzichtelijker maken wat de problemen betreft, want niet iedereen is fan van dezelfde attracties en zo krijg je wel wat verschillende groepen uit elkaar staand Wat betreft de kermis in Den Bosch zou het kerkplein wel een mooie neutrale plaats zijn tussen de markt en de parade, want daar kun je geen twee grote zaken kwijt, maar wel wat kleinere familie attracties erbij zetten misschien geen verkeerd idee dus van degene die het idee geplaatst had Het idee van het kerkplein is al doorgemailt! Dat klopt dat heb ik meteen ook als eerste gedaan. Maar de beslissing zal niet meer teruggedraaid worden denk ik. Ik ben erg bang dat de problemen zich zullen verplaatsen naar bv de breakdance waar het vorig jaar soms ook al erg druk was met groepen jongeren! Ik als Bosschenaar vind het heel erg dat door deze groep we het nu moeten stellen zonder autoscooter want de Bossche kermis blijft toch mijn favoriete kermis omdat het mijn eigen kermis is ook en dat geld voor Knilles ook of niet?? 
|
|
|
|
|
|
- 30/01/2010 00:09
|
|
Move_it
Member
Registered: 27/05/2008
Loc: Oss
|
Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat 't past op het kerkplein. Vond 't vorig jaar al n heel eindje volstaan met de mini-cars. En daarnaast; stel dat 't past en je hebt wederom hangjongeren bij de scooter.. dat ze ook op het kerkplein bij de scooter hangen. Hangjongeren op n stuk relatief afgelegen kermisterrein? Mhh, dat weet ik toch ook niet. Lijkt me eerder nogmeer rotzooi in de hand roepen., mocht er dat uberhaupt al zijn.
Ik had vorig jaar namelijk niet de indruk dat t zo'n zooi was rondom de scooter. Tevens heeft de exploitant zich zeer medewerkend opgesteld in mijn optiek. Jammer, erg jammer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 01/02/2010 20:10
|
[Re: Knillis]
|
Backfisch
Blub
Registered: 21/02/2002
Loc: Nederland
|
Precies Richard
En wie wil je dat probleem dan aan laten pakken Dizcovery Politiek/politie?
|
|
|
|
|
|
|
- 01/02/2010 20:21
|
[Re: Move_it]
|
hamtaro
Member
Registered: 04/11/2003
Loc: -
|
Dit is toch buitengewoon treurig. Eerst het bericht uit Helmond, nu geen autoscooters meer in DenBosch! helmond geen autosooter? heb ik iets gemist? over den bosch, jammerlijk zaak zoals al vaker gezegd dit lost het probleem niet op.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 01/02/2010 22:34
|
[Re: kermiswachter]
|
Kermisfan
Kermisminded
Registered: 19/07/2002
Loc: Oisterwijk
|
Nee , nou gooi je even wat dingen op een hoop die daar niet horen.
Den Bosch moet het misschien zonder scooter doen ,Helmond zonder viskraam. Daarentegen heeft een andere kermis (Roermond) wel weer een Autoscooter, nadat die daar ook verbannen was eigenlijk. Een Autoscooter hoort op een kermis, ook in Den Bosch uiteraard. Probleemjongeren zullen nu een andere plek opzoeken, met andere wooden; het "probleem" verplaatst zich waarschijnlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 01/02/2010 22:35
|
[Re: kermiswachter]
|
Move_it
Member
Registered: 27/05/2008
Loc: Oss
|
Ik doelde inderdaad op het gegeven dat er in Helmond geen viskraam meer mag staan. In zekere zin net zo treurig als het niet plaatsen van een autoscooter., ook al is de achterliggende motivatie verschillend.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 02/02/2010 09:59
|
[Re: Qualified]
|
marcozelf
Member
Registered: 26/12/2007
Loc: Lithoijen
|
Enkele politieke partijen in Den bosch zijn zich er mee aan het boemoeien omdat men vind dat botsauto's gewoon op de kermis thuis horen. De "hufters" zouden moeten worden gestraft en niet de gehele bevolking.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
42 registered (Extraxyz, Guido, Brambam, Jojas, Djordje, Jeroen_L, Halloween, Jehanaan, Foirefreak, geistermeister, Daniel1989, geroniemo1, Eftelfan, Ice, Jasper07, Aurelius, blaaskaak, Johnvh, Fun_Freak, 3 invisible),
65
Guests and
67
Spiders online. |
|
7004 Members
28 Forums
12870 Topics
461360 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|