Het laatste nieuws:

B&M Dive Coaster voor Heide Park in 2011
Meeting evaluatie 2010

Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Page 37 of 80 < 1 2 ... 35 36 37 38 39 ... 79 80 >
Topic Options
#1281591 - 18/01/2010 20:12 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: PaleisAria]
Ton Offline
Dare Devil

Registered: 24/06/2000
Loc: Groningen
Momenteel zit ik ook even te kijken naar een lang weekend NYC, NY in April/Mei dit jaar.

Enige tijd geleden heb ik dit topic al eens bekeken, uit nieuwsgierigheid, toen las ik dat (vrij unaniem) 1 Amerikaanse vliegmaatschappij niet zo goed werd bevonden.
Maar ik kan niet terug vinden welke dat was...

Help!

#1281888 - 19/01/2010 02:01 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Ton]
Jules Offline
Lone Ranger

Registered: 23/11/2000
Loc: Madison Square
Mark, op welk circuit ga je naar die NASCAR race kijken?

#1281898 - 19/01/2010 07:04 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Ton]
Serge Offline
Imaginary Friend

Registered: 21/05/2000
Loc: Pripyat
Originally Posted By: Ton
Momenteel zit ik ook even te kijken naar een lang weekend NYC, NY in April/Mei dit jaar.

Enige tijd geleden heb ik dit topic al eens bekeken, uit nieuwsgierigheid, toen las ik dat (vrij unaniem) 1 Amerikaanse vliegmaatschappij niet zo goed werd bevonden.

Help!

Volgens mij is Delta de minste van de USA airlines maar evengoed is dat goed te doen hoor.
Zeker voor dat stukje naar New York maakt het werkelijk niks uit waar je mee vliegt.

Neem ook eens een kijkje op pretparkforum.nl en coasterplace.nl.
#1281901 - 19/01/2010 07:18 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Jules]
The_Bullgod Online   content
Bulls On Parade!!!

Registered: 23/09/2005
Loc: Oldenzaal
Originally Posted By: Jules

Ik dacht dat Mark een Nascar race ging bezoeken/bekijken op het circuit in Richmond, Virginia.

PRRRR BOMBA............De website voor alle Kontrust fans: www.kontrustfans.com
New Kontrust video: On The Run => http://www.youtube.com/watch?v=viYcU7GSfGY
#1282081 - 19/01/2010 14:18 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Serge]
Ton Offline
Dare Devil

Registered: 24/06/2000
Loc: Groningen
Originally Posted By: Serge
Originally Posted By: Ton

Help!

Volgens mij is Delta de minste van de USA airlines maar evengoed is dat goed te doen hoor.
Zeker voor dat stukje naar New York maakt het werkelijk niks uit waar je mee vliegt.

Thanks,
het punt is ook een beetje dat (wil je een beetje keus hebben qua tijdstip en prijs) dat je vaak met een tussenstop te maken hebt. Dan is de reisduur rond de 10 uur.
Maar dan nog, is het natuurlijk best uit te houden.

#1282087 - 19/01/2010 14:32 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Maik]
bernie cowboy Offline
Entertainer

Registered: 20/04/2001
Loc: nunspeet
Origineel bericht van: Maik
Maar die afstanden verschillen weer niet zo heel erg veel. En er zijn nog meer plaatsjes dan die ik noemde. Celebration (klinkt al gezellig!) bijvoorbeeld. Dat ligt nog dichter bij de parken.

En als ik kijk wat de 3*-hotels kosten, zit ik voor iets meer geld in een villa met prive-zwembad. smile
En als ik dan toch in een villa zit en een auto huur, dan liever iets van de International Drive af. Lijkt me een vrij grote weg met veel verkeer dus.

lijk eens op: http://www.floridaorlandodisneyvilla.com/

Wij hebben hier voor €800,- 17 dagen geboekt. De man komt uit Ierland en heeft daar zijn vakantiehuis.
Dit alles is incl taxes etc.
$165,- deposit komt er nog bij maar die krijg je bij normaal gebruik terug smile

Ik heb tevens een auto gehuurd want de parken liggen 15 min. van het huisje vandaag en openbaar vervoer brrrr praat me er niet van zo slecht

#1282179 - 19/01/2010 16:50 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Jules]
Mark van der Veen Online   content
Busje komt zóóó

Registered: 11/11/2000
Loc: Froombosch, Groningen

Richmond International Raceway. Een 3/4 Mile 'Short track' oval. smile

Op de foto zit ik straks links onderin

#1282192 - 19/01/2010 17:12 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Mark van der Veen]
StayFun Offline
Florida Fanatic

Registered: 14/04/2002
Loc: World
Quote:
Maar die afstanden verschillen weer niet zo heel erg veel. En er zijn nog meer plaatsjes dan die ik noemde. Celebration (klinkt al gezellig!) bijvoorbeeld. Dat ligt nog dichter bij de parken.

En als ik kijk wat de 3*-hotels kosten, zit ik voor iets meer geld in een villa met prive-zwembad.
En als ik dan toch in een villa zit en een auto huur, dan liever iets van de International Drive af. Lijkt me een vrij grote weg met veel verkeer dus.

International Drive zul je in principe geen villa’s vinden, omdat hier enkel hotels en winkels staan. Hooguit vind je apartementen langs International Drive zuid, maar die zijn het overwegen niet waard.

De wijken die dicht bij International drive Noord liggen zijn Williamsburg (soort vinex wijk) en Bay Hill (Erg luxe wijk) Deze wijken liggen lekker dicht bij Seaworld en Universal en Malls, Disney is een half uurtje.

Celebration is een zeer rustig stadje, waar de huur relatief hoog zal liggen, niet alleen om de ligging, maar ook omdat de hypotheek en met name vaste lasten (service kosten) van deze huizen hoog zijn. Maar wellicht tref je hier een mooie deal. Zou qua lokatie wel ideaal zijn.

Originally Posted By: Mark van der Veen

http://a.espncdn.com/photo/2008/0227/travel_20060506GTP-0015_590.jpg

Nice! Veel plezier, echt een mooie belevenis.

Ga zelf kijken bij de Daytona 500 over vier weekjes. Ben geen Mega Nascar fan, maar vorige keer is het zo goed bevallen... Touren over het infield. B52 bomber die tijdens het volkslied over het stadion dendert. De eerste ronde waarbij 180.000 man letterlijk op de banken staat als de wagens voorbij rollen, klaar voor hun start. Net zo veel fototoestellen die flitsen. De avond die langzaam invalt. De wagens die op enkele meters van het hek voorbij stuiven…….

Enige verschil; het ontbreken van de parade lap die we maakten over het track, voorafgaand aan de race. Oude doos Alert

Edited by StayFun (19/01/2010 17:22)

#1282217 - 19/01/2010 17:38 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: StayFun]
Bulls On Parade!!!

Originally Posted By: StayFun
Originally Posted By: Mark van der Veen

http://a.espncdn.com/photo/2008/0227/travel_20060506GTP-0015_590.jpg

Nice! Veel plezier, echt een mooie belevenis.

Ga zelf kijken bij de Daytona 500 over vier weekjes. Ben geen Mega Nascar fan, maar vorige keer is het zo goed bevallen... Touren over het infield. B52 bomber die tijdens het volkslied over het stadion dendert. De eerste ronde waarbij 180.000 man letterlijk op de banken staat als de wagens voorbij rollen, klaar voor hun start. Net zo veel fototoestellen die flitsen. De avond die langzaam invalt. De wagens die op enkele meters van het hek voorbij stuiven…….

Enige verschil; het ontbreken van de parade lap die we maakten over het track, voorafgaand aan de race. Oude doos Alert

http://i225.photobucket.com/albums/dd201/nedbal/Daytonaonthetrack.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd201/nedbal/DAYTONA_PEPSI_400_2001.jpg

Daytona ben ik zelf ook geweest, maar als er geen wedstrijd is is er ook nauwelijk sfeer.
Ik heb dan wel een ritje mee mogen maken in een Nascar auto, maar een wedstrijd hier kunnen volgen is toch anders.

Trouwens kunnen die kevertjes nog een beetje die Nascar auto's voorblijven??

#1282367 - 19/01/2010 19:51 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: The_Bullgod]
coasterbuzz Offline
Pasta Lover

Registered: 13/03/2002
Loc: -
Hallo!!
Ik ben op zoek naar goedkope vliegtickets richting de oostkust!
Dus richting Los Angeles, San Fransisco of wellicht Las Vegas..

Iemand tips?

#1282371 - 19/01/2010 19:53 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: The_Bullgod]
Mark van der Veen Online   content
Busje komt zóóó

Registered: 11/11/2000
Loc: Froombosch, Groningen
@ StayFun: Gaaf zeg. smile Ik was bij de Pepsi 400, de NASCAR night race op Daytona in juli 2007. Daytona is inderdaad een gekkenhuis met 165.000 zitplaatsen, wat een sfeer. Als je nog eens mag meerijden, moet je maar bellen. wink

Zijn er nog mensen met vakantie vragen?

#1282377 - 19/01/2010 20:00 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: coasterbuzz]
Bulls On Parade!!!

Originally Posted By: coasterbuzz
Hallo!!

Iemand tips?

Volgens mij ben je nog niet helemaal wakker wink
LA, San Fransisco en Las Vegas is WESTKUST.
OOSTKUST is o.a. New York en Washington DC, maar ook Florida kun je tot de oostkust rekenen.

#1282392 - 19/01/2010 20:12 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: coasterbuzz]
Serge Offline
Imaginary Friend

Registered: 21/05/2000
Loc: Pripyat
Hallo!!

Iemand tips?

Westkust ook goed? smile

www.orbitz.com
www.kayak.com
www.budgetair.nl

Dag eerder/later of een ander vliegveld kan al snel een paar 100 euro schelen.
Van de week heb ik het goedkoopst geboekt bij budgetair.nl (tot eind januari ook nog 20 euro korting per ticket)

Neem ook eens een kijkje op pretparkforum.nl en coasterplace.nl.
#1282502 - 19/01/2010 21:27 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: Serge]
StayFun Offline
Florida Fanatic

Registered: 14/04/2002
Loc: World
Originally Posted By: Serge
Hallo!!

Iemand tips?

Westkust ook goed? smile

www.orbitz.com
www.kayak.com
www.budgetair.nl

Dag eerder/later of een ander vliegveld kan al snel een paar 100 euro schelen.
Van de week heb ik het goedkoopst geboekt bij budgetair.nl (tot eind januari ook nog 20 euro korting per ticket)

En vervolgens ook nog even direct bij de luchtvaartmaatschappijen die bovenstaande sites aangeven kijken voor acties. Kan af en toe stiekem toch nog goedkoper uitvallen (niet altijd).

#1282773 - 20/01/2010 11:17 Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II [Re: StayFun]
Miesje Offline
Funnel Cake Lover

Registered: 03/10/2006
Loc: Tilburg
Originally Posted By: StayFun
Quote:

En als ik kijk wat de 3*-hotels kosten, zit ik voor iets meer geld in een villa met prive-zwembad.

International Drive zul je in principe geen villa’s vinden, omdat hier enkel hotels en winkels staan. Hooguit vind je apartementen langs International Drive zuid, maar die zijn het overwegen niet waard.

De wijken die dicht bij International drive Noord liggen zijn Williamsburg (soort vinex wijk) en Bay Hill (Erg luxe wijk) Deze wijken liggen lekker dicht bij Seaworld en Universal en Malls, Disney is een half uurtje.

Celebration is een zeer rustig stadje, waar de huur relatief hoog zal liggen, niet alleen om de ligging, maar ook omdat de hypotheek en met name vaste lasten (service kosten) van deze huizen hoog zijn. Maar wellicht tref je hier een mooie deal. Zou qua lokatie wel ideaal zijn.

Thanks voor de tips! We hebben ondertussen een mooie villa geboekt in Chatham Park.
Half uurtje rijden naar Universal, de rest ongeveer 20 minuten. Best te doen denken we!
Ik heb er in ieder geval al heel veel zin in! biggrin

2010: Fort Fun; Efteling 4x; Bellewaerde Park; Magic Kingdom FL 3x; Hollywood Studios FL; Epcot 2x; Animal Kingdom; Busch Gardens FL; Universal's Islands of Adventure; Universal Studios; Sea World 2x; Typhoon Lagoon; Blizzard Beach; Wet 'n Wild; Aquatica; Discovery Cove; Walibi World; Kermis Best; Hansa-Park; Heide Park; Tilburgse Kermis 5x; Cranger Kirmes 2x; Europa Park 3x
Page 37 of 80 < 1 2 ... 35 36 37 38 39 ... 79 80 >

Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
Troy Challenge... Alles op een rijtje...
by blaaskaak
09/09/2010 11:15
Troychallenge live
by blaaskaak
09/09/2010 09:04
Dollywood 4 september 2010
by Guy
09/09/2010 00:22
Disney met oud en nieuw
by bonhoeffer
09/09/2010 00:03
[TR] Erlebnispark Strasswalchen 04-09-2010
by Midas
08/09/2010 23:42
De laatste kermisclub topics
Zwolle werkt kleine wijkkermis tegen
by Scooterbob
09/09/2010 14:39
Najaarsmarkt en Pleinfestijn Bodegraven 9,10 en 11 september
by rijfe003
09/09/2010 14:25
Beneden Leeuwen
by Castor
09/09/2010 09:38
Voorlopig geen kermis meer in Leusden
by PowerPolyp
09/09/2010 09:33
Kermis Oldenmarkt 9 September t/m 11 September
by House_Party_Crew
08/09/2010 22:45
Who's Online
66 registered (Broodschotel, Draaimolen, Da_Cool, Audrey, Coasterwiellie, DeDuitseKermis, CrazyCranes, Daniel1989, Erik89, dutchdisneycollector, breaker, distroyer, AlbertJan, DJPolyp, DJ Tommy, 12 invisible), 112 Guests and 38 Spiders online.
Newest Members
nander, mario1987, Castor, Adrian, Scorpio
7010 Registered Users
Forum Stats
7010 Members
28 Forums
12776 Topics
455014 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
BigWave (16), Corne (19), DennisR (30), KermisFreaky (18), tomw (16), _Samantha_ (24)

Fotowedstrijd 2009: Win een verrassingsprijs in Walibi World of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
180 inzendingen | Het prijzenpakket van 2009 wordt gesponsord door Walibi World en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door NXS Internet Leukste automatenspel?
Leukste automatenspel?