Mark van der VeenMark van der Veen
Busje komt zóóó
Registered: 11/11/2000
Loc: Froombosch, Groningen
BEKENDMAKING 5e EDITIE: UK BUSREIS 21-24 OKTOBER 2010 Per luxe touringcar van Nooteboom Tours Minimum leeftijd: 18 jaar
Beste pretparkfanaten,
Bij deze maak ik bekend dat er ook dit jaar 100% zeker een nieuwe UK Busreis gaat komen. En daarmee is dit alweer de vijfde keer dat de UK Busreis gaat plaatsvinden. Dit bericht is puur informatief, zodat je hier rekening mee kunt houden mocht je mee willen. In dit stadium maak ik alleen het schema en de prijsindicatie bekend, meer info volgt binnen binnen enkele weken en vanaf dan is het ook mogelijk om in te schrijven.
Groepsfoto 2008
Donderdag 21 oktober: 17.30 uur vertrek per luxe touringcar vanuit Vlaardingen (nabij Rotterdam) naar de Europoort, vanwaar we met P&O Ferries naar Engeland (Hull) varen/vertrekken. De boot vertrekt rond 21.00 uur en we komen de volgende ochtend rond 7.00 uur aan. We slapen dus op de boot. >>Website P&O Ferries<<
Vrijdag 22 oktober: Een bezoek aan het pretpark Drayton Manor. Rond 9.00 uur vertrekken we vanaf de boot naar het park dat bekend staat om de staande achtbaan Shockwave. >>Drayton Manor<< is een erg leuk familiepark in het hartje van Engeland.
Zaterdag 23 oktober: Alton Towers staat op het programma met hun nieuwe spectaculaire en geheimzinnige achtbaan "Thirteen". Naast de nieuwe achtbaan telt het park nog 7 andere achtbanen, waaronder Air, Nemesis, Oblivion en Rita Queen of Speed. Het is tevens Halloween in het park, dus het zal een bijzonder mooie dag worden.We blijven tot 19.00 uur. >>Website Alton Towers<<
Zondag 24 oktober: Op de laatste dag bezoeken we Thorpe Park. Het park dat bekend staat om thrillrides als Nemesis Inferno, Stealth, Colossus (10 looper) en SAW The Ride (Nieuw 2009). >>Website Thorpe Park<<
We verlaten het park om 18.00 uur voor de terugvia via de Eurotunnel naar Nederland. Aankomst is tussen 1.00 uur (Breda) en 2.00 uur 's nachts (Rotterdam en Vlaardingen).
Gemaakt tijdens UK Busreis 2008 door Wouter Selen.
Gemaakt tijdens UK Busreis 2008 door Wouter Selen.
Werkelijke prijs per persoon, geen indicatie meer. € 340,00 per persoon op basis van een tweepersoonskamer. De prijs is inclusief: * UK Busreis 2010 reispakket + DVD na afloop * Vervoer per luxe touringcar * Overtocht + één overnachting op de boot (excl. ontbijt) * Entreekaarten voor Drayton Manor, Alton Towers en Thorpe Park * Twee overnachtingen in uitstekende hotels incl. ontbijt (Holiday Inn en Express by Holiday Inn) * Eurotunnel
Mocht je een kamer voor jezelf willen dan zal er een eenpersoonstoeslag zijn van € 110,00.
Meer informatie, foto's en de mogelijkheid tot het boeken van deze reis volgt binnenkort.
Groeten van jullie reisorganisator, Mark van der Veen
Edited by Mark van der Veen (12/01/201017:09)
_________________________ Schrijf je nu in voor de UK Busreis naar Drayton Manor, Alton Towers en Thorpe Park op 21-24 oktober 2010. Zie Meetingpoint voor meer info!
Re: Bekendmaking: UK Busreis 21-24 okt 2010!
[Re: Jogumpie]
Busje komt zóóó
De minimumleeftijd is inderdaad 18 jaar.
_________________________ Schrijf je nu in voor de UK Busreis naar Drayton Manor, Alton Towers en Thorpe Park op 21-24 oktober 2010. Zie Meetingpoint voor meer info!
[Re: Superwoman]
PhilosopherPhilosopher
Big Dreamer
Registered: 10/12/2002
Loc: Andijk
Kijk, dit is een trip waar ik zeker interesse in heb, omdat Drayton Manor en Alton Towers wordt aangedaan. Blackpool heb ik zelf wel gezien, die is er ook gelukkig uit!
Fantaseren over dingen die nog niet mogelijk zijn, een bezigheid om van te genieten in je eentje als je eventjes de wereld wil vergeten. * Gaan voor die ene droom, spannend en enthousiasmerend tegerlijkertijd. * September 2011: 10 jarig jubilieum Tokio Disney Sea * Zwijgen om een ander personen hun emoties te tonen, een kunst om te doen, een genot om stiekem van te genieten.
[Re: Crazydance]
RikkadoRikkado
Ik ben wel gek!
Registered: 31/03/2008
Loc: Waddinxveen, Zuid holland
Lijkt me wel super om deze parken de bezoeken ik (wij) hebben dan ook serieuze interesse. alleen wil ik wel naar deze parken gaan om daar alles uit te halen wat betreft de attracties, Dus van attractie naar attractie lopen en af en toe snel een hamburger meepakken.
Ik zou het leuk vinden al er mensen zijn die met ons mee willen lopen en willen meegaan in een attractie. Maar ik heb geen zin in een soort verplicht programma.
Daarom de vraag? Is het een echte groepsreis of geeft het niet als je ( met een klein groepje ) afsplits en elkaar alleen in de bus ziet?
[Re: Rikkado]
Busje komt zóóó
Originally Posted By: Rikkado
Daarom de vraag? Is het een echte groepsreis of geeft het niet als je ( met een klein groepje ) afsplits en elkaar alleen in de bus ziet?
Iedereen is vrij om te doen wat hij zelf wil. Sommige mensen kiezen er voor in hun eentje door een park te lopen, terwijl anderen zich bij een groepje aan sluiten. Er is geen gezamelijk programma in de parken.
[Re: Rikkado]
The_BullgodThe_Bullgod
Bulls On Parade!!!
Registered: 23/09/2005
Loc: Oldenzaal
Voor mij was in 2008 de UK trip echt 1 van de toppers van het jaar. Helaas kan ik voor 2010 nog niet zeggen of het voor mij weer lukt om mee te gaan met deze trip.
[Re: The_Bullgod]
daffiedaffie
Duck Story
Registered: 25/11/2003
Loc: Hillegom
Hoe weet je dat ie 100% zeker doorgaat??
Heb zeker wel interresse. Met een grote groep en met een echte bus heeft zeker meerwaarde voor mij. Aan de andere kant heb ik AT en Thorpe wel een beetje gezien.
't zal afhangen van andere zaken dit jaar (met een nieuwe keuken en 2x wintersport gaat het budget snel omlaag), maar leuk dat je 'm weer organiseerd.
_________________________ 4 uur après ski, dat zouden meer mensen moeten doen