|
- 29/11/2009 15:43
|
De Wachtrij : De Wapenkerker
|
GV
"Sprookjes Bestaan !"
Registered: 01/08/2006
Loc: Hoeselt , België
|
Dag beste , Ik zat even de bouwtekeningen te lezen en kwam op dit uit : Ik hoop dat we een mooie wachtrij gaan krijgen met animatronic ofzo ?!
Edited by GV (29/11/2009 19:46)
|
|
|
|
|
|
|
- 29/11/2009 15:48
|
Re: De Wachtrij : De Wapenkerker
[Re: GV]
|
jeroen_twee
Inmiddels 23!
Registered: 14/07/2003
Loc: Noord Brabant
|
Die tekst betekend 'Wapenkerker'. Ik denk dat het de ruimte is waar je moet kiezen tussen water en vuur, de wapens om tegen de draak te vechten.
Edited by jeroen_twee (29/11/2009 15:48)
|
|
Algemene voorwaarden: Het is niet toegestaan deze post of delen van deze post te herproduceren en (her)publiceren via welk medium dan ook zonder voorafgaande toestemming van de rechthebbende. Hieronder vallen ook de getoonde foto's waarvan de rechten bij de auteur van deze post liggen. Indien u de informatie uit deze post wilt gebruiken dient u een PM te sturen.
|
|
|
|
|
|
|
- 29/11/2009 15:51
|
[Re: GV]
|
Rikkado
Ik ben wel gek!
Registered: 31/03/2008
Loc: Waddinxveen, Zuid holland
|
ik hoop dat je eerst door een stuk grot gaat met animatronic's en mooie verlichting en muziek. als je daar uit komt kom tussen en onder de baan en kom je in de wereld van joris en de draak.
|
|
|
|
|
|
|
- 29/11/2009 16:21
|
[Re: Thies]
|
Pontius
Die Borchgrave van Couchi
Registered: 09/06/2006
Loc: Antwerpen
|
Even taalpolitie spelen: DE wapenkerker!
En ik stel mij hierbij een variant op de smokkelgang in DVH voor: gang met lampjes/(nep)fakkels, getralied doorkijkje naar wat zwaarden, goedendags, helmen en maliënkolders en op het einde een trapje naar het station...
|
|
|
|
|
|
|
- 29/11/2009 17:23
|
[Re: Pontius]
|
jeroen_twee
Inmiddels 23!
|
Op de bouwtekeningen staat dat 'Passagiers ingang: wapen labyrint' niet, dus ik ben benieuwd waar dit vandaan komt...
|
|
Algemene voorwaarden: Het is niet toegestaan deze post of delen van deze post te herproduceren en (her)publiceren via welk medium dan ook zonder voorafgaande toestemming van de rechthebbende. Hieronder vallen ook de getoonde foto's waarvan de rechten bij de auteur van deze post liggen. Indien u de informatie uit deze post wilt gebruiken dient u een PM te sturen.
|
|
|
|
|
|
|
- 29/11/2009 18:02
|
[Re: jeroen_twee]
|
Aurelius
McDreamy
Registered: 04/02/2006
Loc: 't Vriespunt
|
Op de bouwtekeningen staat dat 'Passagiers ingang: wapen labyrint' niet, dus ik ben benieuwd waar dit vandaan komt... Dat heeft de topicstarter waarschijnlijk zelf verzonnen of verkeerd vertaald vanuit het Engels.  Ik verwacht een wachtrij waarin het verhaal achter de attractie - mits daar na alle dwangmatig toegevoegde elementen nog een eenduidige lijn in te vinden is  - verteld gaat worden. Laten we hopen dat dat dermate goed gebeurt, dat de Efteling zich over 'n jaar of twee de kosten van het plaatsen van tv-schermen kan besparen. Ik zie visioenen van een mooi kasteel met een statige entreehal, gevolgd door een uitgebreide wapenkamer - of wapenhuis, arsenaal of armamentarium, om enkele bestaande Nederlandse vertalingen van het Engelse weapon dungeon te noemen - en een glas-in-lood-uitbeelding van de legende in de troonzaal. Vol verwachting klopt mijn hart! 
Edited by Aurelius (29/11/2009 18:08) Edit Reason: foetor ex ore
|
|
|
|
|
|
|
- 30/11/2009 13:10
|
[Re: Aurelius]
|
knurft
Member
Registered: 10/01/2001
Loc: Enschede, Nederland
|
Ja, maar "wapenkerker" staat niet in een woordenboek. Wapenkamer, wapenhuis, wapenmagazijn, arsenaal of armamentarium daarentegen wel. "Armamentarium" staat ook niet in het woordenboek  Leuk natuurlijk als men daadwerkelijk wat van de aankleding van de wachtrij probeert te maken. Wel lijkt het gethemede deel van de rij erg kort, zeker wanneer je je bedenkt dat de 2 banen geen gescheiden wachtrijen lijken te hebben. Met andere woorden: als het een beetje druk is, staat het overgrote deel van de rij buiten te zigzaggen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 30/11/2009 13:26
|
[Re: knurft]
|
markie81
Spoorlegger
Registered: 24/01/2005
Loc: R'dam / Vianen
|
Met andere woorden: als het een beetje druk is, staat het overgrote deel van de rij buiten te zigzaggen. Wat gelukkig dan weer wel de eerlijkste manier is en de korste wachtrij, aangezien je (als je op het laatst pas kan kiezen) dus met 4 treinen 'bediend' wordt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
- 06/01/2010 19:53
|
[Re: markie81]
|
jeroen_twee
Inmiddels 23!
|
Even over de 'Village Side'...
Zou dat het dorpje van DVH zijn? Op de bouwtekeningen staat namelijk niets dat ik op een dorp vind lijken. Of hebben ze aparte bouwtkeningen voor het dorp, zodat als ze geen dorp kunnen bouwen ze de wachtrij door het moeras laten gaan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
43 registered (Ice, BattleRoyale, Greenstock, edtje, hurkie, Drommels, Irene, mad_doctah, Adrenalin, Jeroen, jeroen_twee, Alee, Friso, Crazydance, Coastercrazy, bertje1105, 8 invisible),
60
Guests and
57
Spiders online. |
|
6965 Members
32 Forums
12981 Topics
466238 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|