|
- 07/09/2009 23:28
|
Re: Jaarpaspoorten: informatie, vragen & antwoorden
[Re: DisneyDoc]
|
Gradius
Velcro arms, Teflon heart
Registered: 09/09/2005
Loc: Limbabwe
|
Ja ik had het al aangepast omdat ik zelf ook al wat meer info had gevonden.
En hoe je er misbruik van kan maken? Zet een advertentie op een site als marktplaats, zo heb je in no time 3 mensen gevonden die interesse hebben in 10% korting, en zo heb je je gratis jaar verlenging te pakken.
Tenminste.. dat is de gang van zaken die ik tegengekomen ben op internet.
|
|
|
|
|
|
|
- 16/09/2009 22:51
|
[Re: Roberto_BOZ]
|
DisneyDoc
a.k.a. Jorn
Registered: 20/01/2004
Loc: H-I-Ambacht
|
Volgens DLP.info kunnen mensen binnenkort zelf hun Passport Annuel gaan maken (dus Aaron, je bent niet meer nodig  ) Er staan consoles met een scherm, camera en printer. Waarschijnlijk zal je zelf je gegevens digitaal moeten invoeren, aangezien het hier nog wel eens fout mee gaat, en een foto moeten maken, waarna je bij de balie je pas af kan halen en kan betalen. Lijkt me niet dat die printers ook de pasjes printen  Leuk ook in thema: Bron
|
|
|
|
|
|
|
- 17/09/2009 12:01
|
[Re: Dennis123]
|
BWitchy
Princess of Darkness
Registered: 17/07/2005
Loc: Brabant
|
Vooruitgang!!!
En laten we hopen dat het programma begint met: choisi votre langue/choose your language/kies uw taal/etc.
D't zo nog eens fijn zijn. Al is het wel wennen zo'n stom frans toetsenbord.
|
|
|
|
|
|
- 17/09/2009 16:33
|
[Re: BWitchy]
|
kristof
Non omnis moriar
Registered: 28/08/2001
Loc: Antwerpen
|
Vooruitgang voor zij die het kunnen gebruiken. Maar uit ervaring weet ik dat meer dan de helft nog niet eens een cinema ticket automaat kan bedienen, laat staan een abonnement aanmaken  Dus of het uiteindelijk een winstbesparing is, eerst zien. Om nog maar te zwijgen over al die specialekes zoals shareholderskaarten, peterschap, verlengingsvoordelen etc etc Ik ben alvast benieuwd, moet in April een nieuwe aanschaffen. edit: in Universal Hollywood heb ik vier jaar geleden ook zelf een abonnement moeten aanmaken, dat lukte toen wel goed 1 september heb ik nog mijn DLP abonnement op de post gedaan voor gratis verlenging, en gisteren aangetekend via de post aangekregen, blijft voorlopig mijn voorkeur wegdragen
Edited by kristof (17/09/2009 16:37)
|
|
|
|
|
|
|
- 17/09/2009 16:36
|
[Re: BWitchy]
|
Jedi
Party Animal
Registered: 24/08/2000
Loc: Brugge (be)
|
Vooruitgang!!!
En laten we hopen dat het programma begint met: choisi votre langue/choose your language/kies uw taal/etc.
D't zo nog eens fijn zijn. Al is het wel wennen zo'n stom frans toetsenbord. Ochja zoveel tekst hoef je toch niet in te voeren. Ik werk overdag op mijn werk met een qwerty en savonds met een azerty, en blijft elke keer weer eventjes wennen.  Ik ben benieuwd of deze automaten echt gaan werken, volgens mij gaat de meerderheid er niks van snappen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 22/09/2009 11:14
|
|
Virplaca
dhr. ing. Clown BBE
Registered: 24/05/2005
Loc: Almere
|
Inmiddels verloopt mijn abonnement over een dag of 22. Ik heb nog geen brief ontvangen over de gratis verlenging?
Weet iemand of dit nog komt? Ik hoorde eerst een maand van tevoren. Ik heb hetzelfde. Is de actie misschien afgeschaft?Laat maar, ongeveer 3 uur na het posten, het mailtje met de aanbieding gehad. Alsof ze meelezen die fransen 
Edited by Virplaca (22/09/2009 16:31)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 22/09/2009 23:32
|
|
Ilse
Miss TP 2008
Registered: 21/11/2006
Loc: Oude Wetering
|
Waaaarom.. krijg ik geen enkele informatie (alsin Envie de+ enzo) van Disney toegestuurd? Niet per mail en ook niet per post, terwijl ik wel een abonnement heb? Chris krijgt het dan weer wel, maar dan op mijn huisadres...
Hoe kan ik zorgen dat ik mijn mail en brieven überhaupt krijg en Chris op zijn eigen adres i.p.v. het mijne?
|
|
|
|
|
|
|
- 23/09/2009 10:42
|
[Re: Ilse]
|
BWitchy
Princess of Darkness
Registered: 17/07/2005
Loc: Brabant
|
Da's een hele goede.... dat jij niks krijgt en Chris wel op jouw adres is een raadsel waar wij ook lang mee geworsteld hebben (alleen dan niet met jou en Chris maar met mijn zusje en vriendin I). Waarschijnlijk is er bij Bureau Passport Annuel ergens iets fout gegaan. Sowieso krijg je maar 1 boekje per adres. DUs als Chris het op jouw adres krijgt, krijg jij niks meer. Het enige wat je zou kunnen proberen is een adreswijziging.
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
40 registered (KermisManiac, Ice, Eftelfan, Jasper07, Aurelius, blaaskaak, geistermeister, Guido, Halloween, Foirefreak, Johnvh, Fun_Freak, geroniemo1, Djordje, Gooi, blastoff, Catscratch, jeffrey, hamtaro, 3 invisible),
63
Guests and
60
Spiders online. |
|
7004 Members
28 Forums
12870 Topics
461354 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|