Valleyfair, een park wat al jaren hoog op mijn verlanglijstje staat.
Vandaag is het dan zover en mijn verwachtingen zijn hoog gespannen.
Het meest kijk ik uit naar Wild Thing. Het is een achtbaan uit de stal van Morgan.
Er zijn er niet heel veel van maar ik heb er toch al een aantal mogen doen en het waren stuk voor stuk juweeltjes. (Steel Dragon, Phantom's Revenge & Steel Dragon 2000)
Alles wat ik ervan verwacht had kwam ook uit. Ook deze deed niet onder van de andere Morgan coasters die ik heb gedaan.
De lang gerekte bochten en sierlijke airtime heuvels zijn een genot om te doen.
Later deze week ga ik Mamba doen in Worlds of Fun en deze zal hopelijk net zo goed zijn als de anderen die ik heb gedaan.
1 van de andere toppers in het park zou Renegade zijn. Dit is een woodie van GCI.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de layout prachtig vindt maar de rit zelf was niet helemaal mijn ding.
Banen als Troy zijn een stuk plezieriger om te rijden.
Valleyfair heeft alles voor een coaster liefhebber. Goede coasters en een heerlijke sfeer.
Overal gezellige muziek wat een plezierige uitwerking heeft op het humeur van de bezoekers.
Na ons bezoek aan Valleyfair zijn we op zoek gegaan naar de Paisley Park studios.
In het plaatsje Chanhassen (net buiten Minneapolis) is deze te vinden.
De liefhebber weet gelijk waar ik het over heb. Het zijn de studios van Prince.
Natuurlijk is er niet veel te zien maar ik heb een tik om dit soort locaties te bezoeken als ik in de buurt ben.
Onder het mom van "Ik ben er toch maar weer mooie geweest".
Morgenvroeg gaan we misschien nog even langs de Minnesota State Fair om daarna door te rijden naar Kansas City.
Onderweg gaan we op zoek naar de plek waar Buddy Holly & Richie Valens zijn neergestort.
Tja weer zo'n plek wat ik dan weer bezocht moet hebben.
Tot snel.

Bij de Burger King scoren we kortingsbonnen voor 11 dollar korting.
Je bent Hollander of je bent het niet he?

Dan ook maar het ontbijt bij de BK halen.

Yes! We zijn er.

Lijkt wel Dorney Park deze entree.

Beetje te vroeg?

Het gaat beginnen hoor.

Lang leve de kortingsbonnen.

Wild Thing gaat door het halve park.

Goh?

Power Tower