Vandaag staat de reis van Wisconsin Dells naar Bloomington Minnesota en een bezoek aan de Mall of America op het programma.
Begin van de middag arriveren we al bij ons hotel. En wat voor 1.
Ik dacht dat ik alles al mee had gemaakt maar dit hotel sloeg alles. We hadden een prachtige suite met een apart zit gedeelte en 2 grote lcd tvs en noem het maar op.
In de loop van de middag zijn we naar de Mall of America gegaan.
De Mall of America is de grootste mall van Amerika met meer dan 500 winkels en een compleet pretpark in het midden genaamd Nickelodeon Universe.
Als je van het shoppen bent dan moet je hier minimaal 1 keer in je leven geweest zijn.
Nickelodeon Universe is een redelijk groot pretpark en is volledig indoor.
Het heeft 5 achtbanen en een paar andere leuke attracties zoals een Hexentanz en een skateboard.
We hadden een kortingsbonnetje van 5 dollar pp gescoord bij de staatsgrens overgang dus die kwam mooi van pas vandaag.
Avatar Airbender en Pepsi Orange Streak zijn zo'n beetje de leukste coasters.
Spongebob Squarepants Rock Bottom Plunge is een pijnlijke ervaring maar dat is bijna bij al die soortgelijke banen van Gerstlauer.
Vandaag heb ik leuke inkopen kunnen doen en een paar leuke achtbanen kunnen rijden.
Wat wil een mens nog meer?
Hieronder de fotos van vandaag.

De dag begon met een webchat sessie met Marieke en Floris.
Lange leve de wonderen der techniek. Ik mis ze wel beide enorm.

Net op tijd weg uit Wisconsin Dells.

Het ontbijt bij Denny's.

Eigenlijk de favoriet van Marieke maar ik heb hem vandaag ook maar eens besteld.
Moons over Myhammy. Heerlijk!

Bij de Denny's heb ik een prachtige Patrick met de hijskranen gewonnen.
Die mag verder mee reizen op het dashboard deze vakantie.

Wel een saaie weg met niet of nauwelijks iets bijzonders te zien.

Hier is een grote bosbrand geweest dus natuurlijk komt er een herdenkings plakaat.

Hollandse Chips. Net echt.

Griep? Welke?