GELIEVE DE GEHELE POST TE LEZEN, OM (OVERBODIGE) VRAGEN ACHTERAF TE VOORKOMEN!!
********** MIJN LAATSTE RONDE... ********** Het is zover, de testversie is er. Het heeft lang geduurd, ik weet het, maar het resultaat mag er dan ook zijn (klein beetje eigendunk mag wel, toch?). De afgelopen maanden ben ik weer hard aan het werk geweest om een zo realistisch mogelijke simulatie te brouwen voor jullie. In deze afgelopen maanden is er naast het simulatie maken veel gebeurd in mijn privéleven, vandaar dat het nogal lang geduurd heeft. Veel langer als gepland, maarja. Het was en bleef een hobby, en ik vond dan ook dat het geen voorrang had op andere zaken. Dit is tevens mijn laatste simulatie, nadat deze simulatie 'OK bevonden is door de kenners en de Truusjes', houd ik het voor gezien in deze wereld. Dat is niet omdat ik niet nog honderdduizend ideeën heb, maar meer omdat ik het niet goed kan combineren met school en dergelijke. Daarnaast heb ik tal van andere hobby's die ik vanaf nu ook wat meer tijd wil gunnen. Ik hoop dan ook dat jullie nog even van deze simulatie genieten, en genoten hebben van de simulaties die ik hiervoor al voortgebracht heb.
*************** INFORMATIE *************** Zoals hierboven te lezen is, betreft het hier een beta. Jullie mogen allemaal gaan testen of er nog fouten inzitten! Dit heb ik gedaan omdat de simulatie schijnbaar zó erg gewild was, dat het niet mogelijk was om testers te benaderen... Nouja, ze benaderden mijzelf, dus dan wordt het moeilijk kiezen. Omdat het hier zoveel personen betrof, heb ik maar de keuze gemaakt om met een goed gevoel gewoon een 'beta' vrij te geven. Ik zeg niet dat hij bugvrij is, maar ik heb hem zelf op een aantal pc's mogen testen, en daaruit bleek dat er weinig problemen optraden. Aan jullie dus de taak om te speuren naar eventuele fouten, die ik dan nog (ook eventueel) op kan gaan lossen voor de final-version.
********** SYSTEEMBENODIGDHEDEN ********** PROCESSOR: 1,8Ghz or higher VIDEOKAART: 256MB 8bit or higher RAM-GEHEUGEN: 1GB RAM or higher
Note: Als je problemen ondervindt met het spelen van de simulatie, kan het helpen om het daglicht uit te zetten (inhouden CapsLock) en/of de schijnwerpers uit te zetten (M drukken). Als je computer niet voldoet aan de specificaties die hierboven gegeven zijn, kan de simulatie sloom reageren of zelfs helemaal niet werken op je computer. Ik hoop dat je begrijpt dat de specificaties die genoemd zijn erg standaard zijn voor dit tijdperk, en dat wanneer je de simulatie niet kunt spelen, je eigenlijk wel eens na mag denken over een nieuw systeem.
Simulatie getest op computers met de volgende specificaties (1024x768-versie*): Laptop: 1,7Ghz; Mobile Intel(R) 965 (358MB); 2038MB RAM (test afgekeurd**) 1,8Ghz; nVidia GeForce 7600GS (1272MB); 2GB RAM (test geslaagd) 2,1Ghz; nVidia GeForce4 MX 440 (128MB); 768MB RAM (test geslaagd, maar reageert langzamer) 2,2Ghz; nVidia 6600GT (256MB); 1GB RAM (test geslaagd) 2,6Ghz; nVidia 9500GT (1024MB); 4GB RAM (test geslaagd) 2,83Ghz; nVidia 9800GT (1024MB); 4GB RAM (test geslaagd) *800x600-version niet getest, maar deze heeft vanzelfsprekend minder geheugen nodig **800x600-versie was hierop wél speelbaar, enkel wel zonder schijnwerpers
hier is hij dus, de échte TP, exclusief voor TP! Het zijn twee versies geworden, omdat de 1024x768 niet op al mijn testcomputers wilde draaien. Een tandje lager lukte dit wel, vandaar dat er gewoonweg de keuze is gemaakt voor twee versies. De ene bevat een oproepbaar controlepaneel (via de 'Shift'-toets), de versie met lagere resolutie niet. Make my day, en test ze beide uit. Pak daarna degene die het beste werkt op jouw pc, en test hem maar totdat hij denkbeeldige revisie nodig heeft. Veel speelplezier en ik hoop dat ik je mening mag horen!
EVENTUEEL GEVONDEN BUGS MAG JE HIER MELDEN IN DIT TOPIC. OOK MAG HET NATUURLIJK GEMELD WORDEN ALS HIJ GOED DRAAIT (ZONDER SCHOKKEN/VERTRAGING), OOK DAT VALT ONDER HET TESTEN. VOOR MENSEN DIE HIER NIET KUNNEN POSTEN, GRAAG MELDEN OP DIT E-MAILADRES: turbopolypbeta@live.nl
Edited by SummerParty_No1 (08/08/200923:14)
_________________________ dekermisman.nl - place to be for you and me! Laatste dekermisman.nl-update: SPP The Modell!
stevenspeedstevenspeed
Member
Registered: 26/02/2008
Loc: Brielle Holland
Super Dennis echt tof van je!
Steven
Kermisteller : 8 Eerst volgende kermis : Nederweert (3de keer =D ) het gevoel van die penning in je hand om daarna de rit te beleven dat is toch geweldig ?!
Re: [SIM] Turbo Polyp Betatestversie is uit!
[Re: Enricooo]
PolypFreak1987PolypFreak1987
PP Fan
Registered: 26/06/2006
Loc: Voorhout, Nederland
Dennis,
Qua uiterlijk ziet die er goed uit.
Toch wel wat enkele punten van kritiek wat ik ben tegen gekomen tijdens het spelen.
-De bol gaat wel erg hoog vind ik qua hoogte. -Het excentriek draait wel erg snel als je gaat dansen -Gondels draaien goed, maar nog niet helemaal perfect. Af en toe lijkt het alsof je een stoot tegen je gondel krijgt die je bij een normale Monster 3 niet ziet. -Qua verhouding vind ik de bol erg klein overkomen tegenover de armen. Misschien de bol iets groter maken als het kan -De onderkrans vind ik daarentegen weer iets te dik over komen. Het lijkt alsof de bovenkant van de onderkrans tegen de ton aan komt... -Qua model vind ik de gondels niet echt geslaagd.
Sorry als dit op afkraken lijkt, maar deze dingen vielen mij het meeste op.
Registered: 26/02/2008
Loc: Brielle Holland
ik heb hem gespeelt en hij is nogmaals toppie toppie toppie in orde!!!
Edited by stevenspeed (06/08/200921:38)
-De bol gaat wel erg hoog vind ik qua hoogte. -Het excentriek draait wel erg snel als je gaat dansen -Gondels draaien goed, maar nog niet helemaal perfect. Af en toe lijkt het alsof je een stoot tegen je gondel krijgt die je bij een normale Monster 3 niet ziet. -Qua verhouding vind ik de bol erg klein overkomen tegenover de armen. Misschien de bol iets groter maken als het kan -De onderkrans vind ik daarentegen weer iets te dik over komen. Het lijkt alsof de bovenkant van de onderkrans tegen de ton aan komt... -Qua model vind ik de gondels niet echt geslaagd.
Sorry als dit op afkraken lijkt, maar deze dingen vielen mij het meeste op.
Vrijwel alleen maar model-problemen dus waar jij tegenaan loopt... Vergeet niet dat het allemaal oogcoördinatie-werk is om die modellen te maken, dan kan er wel eens een maat een stukje afwijken. Maar als ik vergelijk met foto's valt het best mee. Ik deel jouw mening dus niet echt.
Origineel bericht van: PolypFreak1987
-Het excentriek draait wel erg snel als je gaat dansen
Even belangrijk: bij dansen kun je het exenter remmen. Dat doe je door even op F te drukken, en ongeveer bij 50% ofzo weer R te drukken (dan remt hij niet verder meer af). Readme goed lezen, zou ik zeggen.
Edited by SummerParty_No1 (06/08/200922:16)
_________________________ dekermisman.nl - place to be for you and me! Laatste dekermisman.nl-update: SPP The Modell!
SeductionSeduction
Member
Registered: 12/05/2008
Loc: Uden
Ik vind hem echt heel mooi ik heb wel wat positieve kritiek voor je. De bol is te klein daar ben ik het mee eens en er zit gen verlichting in de bol. Ik vind het ook jammer dat je de snelheid niet kunt aanpassen. En de armen vind ik wat aan de dunne kant. Voor de rest ziet het er super uit weer een top sim er bij.
Vind hem super mooi de bewegingen ook, maar de besturingen niet echt Maar toch good job
Jullie bedoelen hier de ondermolen mee? Dan kan ik even duidelijkheid scheppen... Bij de Turbo Polyp is het zo dat de ondermolen te regelen is in drie standen: uit-aan-turbo en de kruizen traploos. Om de simulatie zo realistisch mogelijk te houden, is dat hier ook zo. Dit heeft dus niks te doen met mijn voorkeuren, maar met het feit dat het een waarheid nabootsende simulatie is.