|
- 17/02/2010 09:42
|
Re: Het Raveleijn
[Re: Yzma]
|
painter
geen kunst
Registered: 24/11/2002
Loc: waalwijk
|
Als dit echt voor Droomvlucht is dan is dit goed nieuws. Ze gaan er wat van maken daar in Kaatsheuvel!
|
|
|
|
|
|
|
- 17/02/2010 09:55
|
[Re: painter]
|
markie81
Spoorlegger
Registered: 24/01/2005
Loc: Naast het spoor
|
Al had ik liever gezien dat dat geld in de wachtrij was gestoken... Die heeft het in mijn ogen meer nodig, hoe tof ik ook vind dat ze de loods ansich aanpakken. Maar misschien gaat dat nu eindelijk ook eens gebeuren.  Ik blijf het idee wat iemand ooit opperde om een soort bos te bouwen als wachtrij à la E.T. in Universal, waarbij je in de verte de karren al ziet vliegen, echt geweldig. Dan zou je alleen de wachtrij wel moeten verdiepen wat natuurlijk een immense en dure klus is. Het zal voorlopig wel bij dagdromen blijven, maar aan de andere kant geeft juist upgraden van de loods een kleine sprankel hoop dat de wachtrij ook eens aangepakt gaat worden...
|
|
|
|
|
|
|
|
- 17/02/2010 10:23
|
[Re: Pingu]
|
vivapaps
Beroeps Optimist
Registered: 05/04/2001
Loc: Haarlem
|
Al had ik liever gezien dat dat geld in de wachtrij was gestoken... Die heeft het in mijn ogen meer nodig, hoe tof ik ook vind dat ze de loods ansich aanpakken. Hier kan ik mij in vinden. Ik vind het een goed initiatief van de Efteling om die überlelijke Droomvlucht-loods eens flink aan te pakken, maar ik zou liever gehad hebben dat het geld naar de wachtrij was gegaan, omdat daar meer mensen passeren. Maar goed, dit is een goede beslissing geweest. Ik denk dat meer mensen de loods straks gaan zien, dan dat mensen de binnenkant van droomvlucht ziet.. Iedereen die straks op het grote parkeerveld gaat parkeren, die ziet het grote ravelijn. en als daarnaast zon lelijke loods staat is dat gewoon niet mooi.. Eerlijk is eerlijk, de wachtrij van droomvlucht is natuurlijk ook niet echt mooi, maar ik snap de keuze van de efteling wanneer ze eerst willen dat ze die onwijs lelijke loods een nieuw uiterlijk geven. maar inderdaad wat net werd gezegd, dit geeft weer een klein beetje hoop dat ze inderdaad ook de wachtrij gaan veranderen, maar laten ze eerst maar ff joris & het ravelijn afmaken. dan kunnen ze van mij part weer wat huidige attracties aanpassen.
|
|
|
|
|
|
- 17/02/2010 13:33
|
[Re: Stoeptegel]
|
vivapaps
Beroeps Optimist
Registered: 05/04/2001
Loc: Haarlem
|
We kunnen er toch wel bijna van uit gaan dat volgend jaar de wachtrij ook aangepakt wordt. Hier waren toch ook al plannen voor?!
|
|
|
|
|
|
- 17/02/2010 13:50
|
[Re: vivapaps]
|
MarkB
Ondersteboven
Registered: 06/03/2002
Loc: Achterhoek
|
We kunnen er toch wel bijna van uit gaan dat volgend jaar de wachtrij ook aangepakt wordt. Hier waren toch ook al plannen voor?! Hopelijk pakken ze dan ook het vertrek uit dat IKEA restaurant aan en maken ze er een keer een echt station van. p.s. Gaat dit stuk over DV niet erg ver offtopic? Misschien een eigen topic openen?
Edited by MarkB (17/02/2010 13:50)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 17/02/2010 14:01
|
[Re: markie81]
|
RamonH
Timetraveller
Registered: 09/05/2003
Loc: Oosterhout
|
Ik blijf het idee wat iemand ooit opperde om een soort bos te bouwen als wachtrij à la E.T. in Universal, waarbij je in de verte de karren al ziet vliegen, echt geweldig. Dan zou je alleen de wachtrij wel moeten verdiepen wat natuurlijk een immense en dure klus is. Op de tentoonstelling over Ton van de Ven in het Anton Pieck Museum zijn enkele tekeningen te vinden voor de muren binnen in de entreepoort waarop enorme bloemstengels die uit de muur lijken te komen te zien zijn. Als dit was gerealiseerd was een soort gelijk idee ontstaan en zou het een veel spannender beeld geven op de ingang van de attractie. Ook kijkend naar de vroegere wachtrij, wat nu de feestzaal voor evenementen is, en restaurant De Gulden Gaarde aan het einde van de rit waar de lampen uit enorme bloemen bestaan en niet te vergeten de muur van de entree zelf met de grote bloemfiguren en tulpen. Ik denk dat het idee van enorme bomen, bloemen en planten uitermate geschikt is voor de wachtrij van Droomvlucht en de attractie alleen maar zou versterken.
Edited by RamonH (17/02/2010 14:02)
|
|
|
|
|
|
|
- 17/02/2010 23:38
|
[Re: Stoeptegel]
|
kristof
Non omnis moriar
Registered: 28/08/2001
Loc: Antwerpen
|
volgens mij kijken velen met te veel romantiek terug naar de oude wachtrij eigenlijk was dat niet meer dan een zaal met een stoffen wand en plafondbekleding die al redelijk snel bruine plekken begon te vertonen het heeft nooit echt de indruk gegeven dat die ruimte gemaakt was om in te wachten, om je voor te bereiden als ze dat serieus willen nemen moet de huidige wachtrij volledig overdekt worden en verduisteren met de nodige aankleding again, zo een beetje als E.T. in Universal echter zal daar teveel zigzag voor moeten worden opgeofferd denk ik maar een eerste stap is alvast verdonkeren, dan valt de mindere afwerking al direct minder op  (en met DVH hebben ze daar veel ervaring mee opgedaan) en hier en daar zet je een dikke boom in de wachtrij waarop je wat elfjes etc op zet
Edited by kristof (17/02/2010 23:40)
|
|
|
|
|
|
|
- 18/02/2010 01:13
|
[Re: kristof]
|
Eftelflags
Registered: 05/05/2003
Loc: Rotterdam
|
again, zo een beetje als E.T. in Universal echter zal daar teveel zigzag voor moeten worden opgeofferd denk ik maar een eerste stap is alvast verdonkeren, dan valt de mindere afwerking al direct minder op  (en met DVH hebben ze daar veel ervaring mee opgedaan) en hier en daar zet je een dikke boom in de wachtrij waarop je wat elfjes etc op zet Dat is precies wat het park moet doen. Wat een sfeer, maar wel verlies aan capaciteit van de rij. Toch zie ik het, helaas, niet gebeuren. Ik zie meer een update dat je op een binnenplein staat van een kasteel. Maar goed, het is afwachten. De wachtrij in Droomvlucht is wel voor mij persoonlijk the numer 1 to do! De attractie aan de buitenkant bekleden is leuk, maar het wachten in een mooie wachtrij is leuker.
Edited by Eftelflags (18/02/2010 01:14)
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
22 registered (2003, StayFun, fox, RaymondL, R-force, RikV, marcozelf, Infomuis, painter, Dennisssss, TakeOff_Ferry, Jammit01, Coastergirl, super_scooter, JohanR, Diceman, Gerda, The_Bullgod, 3 invisible),
65
Guests and
69
Spiders online. |
|
7665 Members
27 Forums
13532 Topics
462767 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|