|
- 09/04/2009 09:17
|
Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II
[Re: markie81]
|
Koenzie
Coaster Brabo
Registered: 01/08/2007
Loc: Son en Breugel, Nederland
|
Grote reisbureaus kunnen inderdaad met hotels wel concurerent, alleen hebben ze vaak niet alle hotoels in hun "voordeelpakket" zitten.
Expedia en Hotels.com hebben met 70% van de hotels die ze aanbieden afspraken, dat haalt een resibureau echt niet. Maar als je naar grote plaatsen wilt gaan is een reisbureau zeker de moeite waard.
|
|
|
|
|
|
- 09/04/2009 10:34
|
[Re: Koenzie]
|
Flying Timo
KermisTilburger
Registered: 26/07/2001
Loc: Tilburg
|
Ook niet zaligmakend, als ik bijvoorbeeld het Best Western bij Kings Dominion kijk, ben ik zowel op hotels.com als bij expedia 50USD meer kwijt dan op bestwestern.com en dat is best veel op 2 nachtjes voor een kamer.
|
|
|
|
|
|
- 09/04/2009 11:44
|
[Re: RoelerMF]
|
Koenzie
Coaster Brabo
Registered: 01/08/2007
Loc: Son en Breugel, Nederland
|
Nu de pijn, straks het plezier! Dat is ook altijd mijn insteek. Ik probeer zoveel mogelijk vooraf te regelen te te betalen, dan komt het allemaal wat zachter aan (lijkt natuurlijk  )
|
|
|
|
|
|
- 09/04/2009 22:15
|
|
remier
TP Imagenizer
Registered: 20/10/2002
|
Koen, Bij auto's kun je er voortaan ook http://www.eautohuur.nl/ bijzetten  (odv TravelJigSaw) Dit is een Europese club die bij diverse autoverhuurbedrijven (Nationalcar, Alamo, etc) alvast bulk inkoopt en dit inkoopvoordeel niet doorberekend aan de klant.. 
Edited by remier (09/04/2009 22:16)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 13/04/2009 19:52
|
[Re: remier]
|
Flying Timo
KermisTilburger
Registered: 26/07/2001
|
Dit is een Europese club die bij diverse autoverhuurbedrijven (Nationalcar, Alamo, etc) alvast bulk inkoopt en dit inkoopvoordeel niet doorberekend aan de klant.. Die berekenen het voordeel NIET door aan de klant schrijf je ? 
|
|
|
|
|
|
- 13/04/2009 21:39
|
[Re: Flying Timo]
|
The_Bullgod
Bulls On Parade!!!
Registered: 23/09/2005
Loc: Oldenzaal
|
Ik ben dit jaar van 12 September t/m 22 September in Orlando en wil dan ook naast al dat pretparkgeweld heel erg graag een show van de Blue Man Group bezoeken. Nu heb ik vandaag gezien dat de kalender voor hun shows eindelijk geupdate is t/m september, wat erg mooi is. De gehele week worden er shows gegeven en op zaterdag zelfs 2 keer. Maar welke datum/tijdstip is volgens jullie het beste om de show te zien? Op een door de weekse dag om 20:00uur, Zaterdags (18:00uur of 21:00uur) of op zondag om 19:00uur. En wat voor plaatsen adviseren jullie om te nemen in de zaal?? Ik wil niet nat of vies worden, dus ik ga zeker niet in de "Poncho zone" zitten. http://www.universalorlando.com/bmg_overview.htmlhttp://www.universalorlando.com/images/bmg/bmg_seating_chart.jpg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 13/04/2009 21:42
|
[Re: The_Bullgod]
|
Eftelflags
Registered: 05/05/2003
Loc: Unknown
|
Ik ken de zaal niet, maar van de buitenkant lijkt het me vrij smal en lang. Kortom, ik zal kiezen voor een plek in het midden? Altijd goed!
Hoe de show is? Geen idee, ik heb het niet bezocht vanwege de hoge prijs voor zo'n show.
|
|
|
|
|
|
- 13/04/2009 21:56
|
[Re: Eftelflags]
|
The_Bullgod
Bulls On Parade!!!
|
Hoe de show is? Geen idee, ik heb het niet bezocht vanwege de hoge prijs voor zo'n show. Als je de dvd's van de Blue Man Group kent heb je volgens mij wel een beetje een idee van hoe de show is. Omdat ik beide dvd's (The Complex Rock Tour & How To Be A Megastar) ook in mijn bezit heb heb ik nu wel zo ongeveer een idee hiervan. Tja over de kosten gesproken, dat is voor iedereen een eigen keuze. Omdat ik zelf erg graag zo'n show wil zien heb ik er wel een kaartje voor over die tussen de $64.00 & $84.00 (48 t/m 63 euro) kosten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 14/04/2009 07:34
|
[Re: The_Bullgod]
|
Scorpy
I can Hear From C.I.
Registered: 19/09/2000
Loc: Mestreech
|
Hoe de show is? Geen idee, ik heb het niet bezocht vanwege de hoge prijs voor zo'n show. Als je de dvd's van de Blue Man Group kent heb je volgens mij wel een beetje een idee van hoe de show is. Omdat ik beide dvd's (The Complex Rock Tour & How To Be A Megastar) ook in mijn bezit heb heb ik nu wel zo ongeveer een idee hiervan. Tja over de kosten gesproken, dat is voor iedereen een eigen keuze. Omdat ik zelf erg graag zo'n show wil zien heb ik er wel een kaartje voor over die tussen de $64.00 & $84.00 (48 t/m 63 euro) kosten. Ik ben al paar keer geweest in Nederland, Belgie en Duitsland Het blijft geweldigste shows Als ik jou was zou ik het in midden en 10 rijen verder dan de podium gaan zitten. Dan zit jij goed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 15/04/2009 10:30
|
|
René
Varekai
Registered: 15/06/2001
Loc: Magny Le Hongre (FR)
|
Vroagje . . . Ik heb een route gepland voor ene USA trip voor 3 weken, we willen op dat moment in ieder geval Cedar Point meepakken en misschien nog wat kleinere parken maar het gaat ons vooral om het roadtrippen. Daarbij is het wel leuk als er zo nu en dan een stad in de route zit gezien we geen geboren boomknuffelaars zijn. Is dit een goede route? Google maps route
|
|
|
|
|
|
- 15/04/2009 11:13
|
[Re: René]
|
Scorpy
I can Hear From C.I.
Registered: 19/09/2000
Loc: Mestreech
|
Vroagje . . . Ik heb een route gepland voor ene USA trip voor 3 weken, we willen op dat moment in ieder geval Cedar Point meepakken en misschien nog wat kleinere parken maar het gaat ons vooral om het roadtrippen. Daarbij is het wel leuk als er zo nu en dan een stad in de route zit gezien we geen geboren boomknuffelaars zijn. Is dit een goede route? Google maps route Mooie route zeg. Cedar Point zou ik maar 2 dagen pakken het is namelijk groot park met 17 coasters. Ik blijf daar 2.5 dagen :-) zie url hieronder van mijn usa2009
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 15/04/2009 23:09
|
[Re: René]
|
Midas
Scream Machine
Registered: 03/12/2001
Loc: Almere
|
Zomaar een vraag die in mij opkomt: waarom heb je dit gebied uitgekozen? Niagara Falls is leuk natuurlijk en er zitten een paar mooie steden tussen (Chicago, Toronto) maar het landschap van dit deel van USA vond ik niet het meest interessante om doorheen te rijden. Indianapolis vond ik helemaal niet de moeite dus tenzij je voor de maisvelden of voor Indiana Beach gaat zou ik die in ieder geval overslaan. Ik neem aan dat je zelf wel weet welke andere parken je op deze route passeert?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- 15/04/2009 23:52
|
[Re: Midas]
|
The_Bullgod
Bulls On Parade!!!
|
Zomaar een vraag die in mij opkomt: waarom heb je dit gebied uitgekozen? Niagara Falls is leuk natuurlijk en er zitten een paar mooie steden tussen (Chicago, Toronto) maar het landschap van dit deel van USA vond ik niet het meest interessante om doorheen te rijden. Indianapolis vond ik helemaal niet de moeite dus tenzij je voor de maisvelden of voor Indiana Beach gaat zou ik die in ieder geval overslaan. Ik neem aan dat je zelf wel weet welke andere parken je op deze route passeert? Indianapolis kun je ook goed terecht als je echte petrolhead bent en van autosport houd. Bijna iedereen die autosport volgt kent wel de Indy 500 races.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
|
|
|
90 registered (Chuckster, Boosterzzz, Daan8baan, DaffyDuck, Annuh, Budtje, Char, Aaron, Breakdance_No1, Bjab, Arwen, Air-maxx, Coasterchi, Chiptwister, b00ster, bonhoeffer, AdrenalinePower, andytje, 14 invisible),
129
Guests and
41
Spiders online. |
|
7008 Members
28 Forums
12783 Topics
455494 Posts
Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
|
|