Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Active Topics | Active Posts | Unanswered Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum   Subject
Kermis Babbelbox
Jump to new posts Re: Van Aken naar Zwolle.... by Rotario @ 16/01/2017 21:27

Origineel bericht van: CenturionEigenlijk heb ik geen idee. 15.000, schat ik zo... Volgens mij kun je beter schatten Peter Dank voor al je fraaie foto's afgelopen seizoen.
USA & parken buiten Europa
Jump to new posts Re: Hersheypark 2017: Triple Tower by Jules @ 16/01/2017 20:44

Originally Posted By: Youri076Licht het aan mij of hebben ze de afgelopen maand nogal rustig aan gedaan? Het weer was erg winters in Pennsylvania de laatste maanden.
Games
Jump to new posts Re: Welk spel speel je nu? by ArnoPeeraer @ 16/01/2017 19:39

Boom Beach voor op Android Andere (betere) versie van Clash of Clans We zoeken nog leden om onze gevechtsgroep te joinen (naam: CBF)
De Efteling: Symbolica - Paleis der Fantasie
Jump to new posts Re: Symbolica bouwfoto- en discussietopic Januari 2017 by Tailmartian @ 16/01/2017 18:50

Moderator information: Hij was leuk jongens, nu weer door met de werkelijkheid
Games
Jump to new posts Re: [RCT3] Stad Bergheim kerstmarkt by Gevaarte99 @ 16/01/2017 18:46

Zeer mooie kerstmarkt!
Modelbouw
Origineel bericht van: Fun_FreakHoly ..... Dat ziet er wel top uit zeg Wat is er nu anders aan het transport dan? De trucks waren het 2e jaar al anders, de Mercedes trucks waren toen verwisseld voor Volvo's, en de verlichting was anders geladen, d
De kermis komt..
Jump to new posts Re: Tilburg 2017 by jvr @ 16/01/2017 18:16

De broxlaan en een stukje spoorlaan is best leeg als ik de kermis opstelling zit te bekijken! Weet iemand of er nog wat bij gaat komen?
Nieuw op de kermis
Jump to new posts Re: Sky Wheel - De Vries - Koevoets (NL) by Kermismeester @ 16/01/2017 17:16

Origineel bericht van: Kermis_JunkyEven voor de duidelijkheid, Mo de Vries zit toch al heel wat jaartjes in de kermiswereld. Zo is Mo 5-6 bedrijfsleider geweest bij de SoundMachine, kwam in 2010 al met de Discovery en heeft daarna nog een jaar gereis
De kermis komt..
Jump to new posts Re: Venray 2017 (4 augustus t/m 9 augustus) by kermisfan077 @ 16/01/2017 16:20

De Mad Mill van De Vries staat bij oefeningsspelen. Eigenlijk mag dit wel als grootvermaak gezien worden Lijk erop dat De Vries inderdaad de kermissen uitzoekt waar dit wel eens zou kunnen slagen
Europese parken
Originally Posted By: HjalmarIk hoop persoonlijk dat het niet zo'n drama attractie als Charlie wordt in AT. Wat een blamage was dat zeg.. Het einde van Charlie was anders vermakelijk en erg origineel
Kermis Babbelbox
Jump to new posts Re: Kermistransport gespot by kozak @ 16/01/2017 15:12

Originally Posted By: Kermis_JunkyOriginally Posted By: kozakVanochtend om 11.30 op de a16 bij Ridderkerk een transport van de star flyer in zuidelijke richting Staat inmiddels in Swalmen bij Hoefnagels Electra En net weer 2 transporten gespot
De kermis komt..
Jump to new posts Re: Dortmund Carnavalskermis 23-02 t/m 27-02-2017 (D) by DeDuitseKermis @ 16/01/2017 14:52

Origineel bericht van: kermisfan077De kermis is toch ietsje minder vastgeroest dan gedacht De Voodoo Jumper van Schäfer kan namelijk aan het lijstje toegevoegd worden. Bron: facebookpagina Funtour magazine Dat was ook wel te verwachten, er was im
De Efteling: Symbolica - Paleis der Fantasie
Jump to new posts Re: Symbolica - de Feiten by NielsD @ 16/01/2017 13:21

Origineel bericht van: JeepeeBEn de vergelijking met Mystic Manor mag nog niet gemaakt worden? Als het klopt wat Looopings te melden heeft: 9 scenes 8 poppen die in die scenes zitten, en de attractie barst van de speciale effecten. Klinkt mij toc
De kermis komt..
Jump to new posts Re: Bodegraven (17 t/m 20 mei) by aptisa @ 16/01/2017 13:21

hier word nog een vervanger voor gezocht
Games
Jump to new posts Re: [RCT2] De Efteling by MK98 @ 16/01/2017 12:53

Je hebt echt helemaal gelijk Wat de paden betreft ben ik de laatste tijd flink aan het experimenteren, maar ik heb nog niet het gewenste resultaat voor ogen. Daarom hou ik het zo ouderwets vierkant Nog even oefenen en wie weet heb ik binnenkort ee
De Efteling
Jump to new posts Re: Mayo en friet in het park by Kevinvdp @ 16/01/2017 12:09

Ik vind persoonlijk frietlijn ook lekkerder.. We vergeten alleen even dat mayonaise en frietsaus 2 verschillende dingen zijn dus jammer dat het 1 de ander vervangt . http://www.snack-nieuws.nl/wat-is-het-verschil-tussen-mayonaise-en-frietsaus/
Overige Dagattracties
Jump to new posts Re: The Greatest Show on Earth stopt ermee by markie81 @ 16/01/2017 10:43

Moderator information: Ik sluit dit topic. Het onderwerp biedt vast genoeg voer tot discussie, maar de manier waarop dit topic gestart is helaas niet. Iemand die wel een interessante openingspost kan plaatsen die uitnodigt tot discussie (zonder een
Official Themepark.nl meeting desk
Nou nieuw jaar nieuwe kansen, hoop echt dat MovieParkGermany er dit jaar weer bij is als meeting. Met ERT op Star Trek "Operation Enterprise" onder anderen.. Kan niet wachten kom maar met die nieuwe kalender..
Nederlandse parken
Jump to new posts Re: Themepark on Tour meeting 3 september 2016 by Erik89 @ 16/01/2017 08:25

Ja, dat was niet helemaal gepland. Ik had gewoon een beetje een rock-nummer uitgezocht dacht ik. Toen ik halverwege het monteren was, merkte ik dat het middenstuk van dit nummer toch wat heftiger is dan ik dacht. Volgende keer zet ik er weer wat rust
De kermis komt..
Jump to new posts Re: Middelburg - 4 t/m 10 augustus 2017 by Kermisfan @ 16/01/2017 01:24

Origineel bericht van: Coca ColaOrigineel bericht van: ArnuitBest had afgelopen jaar 1x cranes en 1x pusher. zo kan en hoort t eigenlijk ook vind ik. Heel misschien daar even kijken als ik dat Weekend toch in Breskens ben In geval dat er markt is v
Gelukkig heb in 2019 een tripje naar Orlando gepland, dus we gaan het dan wel zien.
Jump to new posts Re: Foto TR: Six Flags America 1 juni 2016 by Jules @ 16/01/2017 00:10

Ik vond 't ook een erg matig park. Wild One is een superpositieve verrassing, maar voor de rest wordt echt extreem traag gewerkt en was ik over de sfeer door 't publiek ook niet zo te spreken.
Overige Dagattracties
Jump to new posts Re: [TR] Zoo Krefeld (D) - 12 januari 2017 by RRA @ 15/01/2017 22:34

Originally Posted By: ArwenAls je nog meer in Duitsland zou willen bezoeken naast Krefeld en Duisburg, zou je de RuhrTopCard kunnen overwegen. Dan heb je er bijvoorbeeld naast Duisburg ook Wuppertal (erg mooie wandeltuin) en Dortmund (ook erg mooi) b
Duitse parken
Moderator information: Het is prima je eigen site als bron te gebruiken van nieuwtjes, maar deze foto's komen origineel duidelijk van de eigen Facebook pagina van Movie Park. Hier in het vervolg graag rekening mee houden.
Games
Jump to new posts Re: [Parkitect] Park Meerzicht by Rnngade @ 15/01/2017 20:49

Hoi, Het is weer tijd voor een update. Het eerste jaar na de bouw van de nieuwe grote publiekstrekker Wodan, was het niet mogelijk direct weer te investeren in nieuwe attracties. Omdat de wandeling naar Wodan een beetje saai was, is er besloten om
Page 3 of 6 < 1 2 3 4 5 6 >
Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
Een B&M Wingcoaster voor Toverland, top of flop?
by Eftelflags
Yesterday at 22:57
Handige jaarkaart om verschillende dierentuinen te bezoeken?
by RRA
Yesterday at 18:57
Wachten in de wachtrij!
by
Yesterday at 15:16
Dierentuin kiezen
by dream_wizard
16/01/2017 11:00
[TR] Zoo Krefeld (D) - 12 januari 2017
by Arwen
14/01/2017 18:59
De laatste kermisclub topics
Hangover Tower Ewald Schneider
by geroniemo1
Yesterday at 11:41
Alkmaar De Mare 11 t/m 14 mei 2017
by Bredeche
Yesterday at 09:29
Doetinchem Najaar 1 t/m 3 september 2017
by Bredeche
Yesterday at 09:27
Oostvoorne 14 t/m 17 april 2017
by Bredeche
Yesterday at 09:25
Waspik 26 t/m 29 augustus 2017
by Bredeche
Yesterday at 09:24
Who's Online
4 registered (DaltonTerror, kermisfan1, Alistair, Zolex_Robin_D), 75 Guests and 7 Spiders online.
Newest Members
Michiel197, Lev, LordOnip, flamingo, belgijan
8944 Registered Users
Forum Stats
8944 Members
24 Forums
12373 Topics
331924 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
Henk K (48), Matthijs (30), PowerPolyp (48), timmy (26)

Fotowedstrijd 2016: Win een heel seizoen #HARDGAAN in Walibi Holland of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
122 inzendingen | Het prijzenpakket van 2016 wordt gesponsord door Walibi Holland en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door de IS Group  Houden of weggooien: Pandadroom
Houden of weggooien: Pandadroom