|
|
|
De kermis komt..
|
|
??? Betekent dit in Jip-en-Janneke taal dat ik met mijn diesel niet bij het station mag parkeren (parkeergarage) of bij een hotel daar om de hoek?
|
|
Buitenlandse kermissen
|
|
Brilliant pics thanks. Will be good to see how the new owner of miami is getting on
|
|
Meetingpoint
|
|
t is een beetje uit de richting voor me, jammer wil het niet missen
|
|
Modelbouw
|
|
Ik zal jullie een kleine inpressie geven van hoe het er een beetje uit komt te zien... Niet helemaal het zelfde natuurlijk
|
|
De kermis komt..
|
|
Hoezo? waar is op dat moment nog meer kermis dan. Ik weet dat er in Apeldoorn weer kermis is, maar voor de rest... Ben op mijn jaarlijkse veluwe-fietsrondje dan. Dus kan nog meer bezoeken.
|
|
De kermis komt..
|
|
Originally Posted By: CenturionOriginally Posted By: CrazypolypTourplan 2010: Riesenrad Steiger (D) 19.03. - 18.04.2010 Frühlingsdom - Heiligengeistfeld - Hamburg 02.07. - 11.07.2010 Schützenfest - Schützenplatz - Hannover 30.07. - 29.08.2010 Hum
|
|
Kermis Babbelbox
|
|
Nice photos!
|
|
Nederlandse kermissen
|
|
Morgen weer vandaag was ik er maar kort. Had gehoopt op meer attracties waar de afgelopen jaren rechts bij entree van het terrein ook nog allerlei attracties stonden is nu niets. Ik zag ook geen draaimolen. voor de kinderen zag ik een babyflug en een
|
|
USA & parken buiten Europa
|
|
Iemand tips voor trip naar SFGA? In de meivakantie ga ik naar Newyork en bezoek dan voor het eerst in m'n leven Sixflags Great Adventure! Mijn vraag was, heeft iemand tips? Bijvoorbeeld welke achtbaan je als eerste moet doen, wel/geen flashpass? bv
|
|
De Efteling
|
|
Grappig hoor morgen in de verloren uurtjes op mijn werk maar eens beter en langer kijken.
|
|
Babbelbox
|
|
Origineel bericht van: The_BullgodOrigineel bericht van: PhilosopherAch, met OAD-reizen kan je ook lachen.. In hun Folder "Disneyland Parijs (Zomer 2010)" zie je op de laatste pagina staan met gouden letters: Walt Disney World Resort met
|
|
Kermis van vroeger
|
|
Autoscooter De Voer Autoscooter Swinkels P.H. Verwijk's Daf 95 Autoscooter Witte Kindermolen nu Distelblom
|
|
Belgische parken
|
|
Ik kan me niet voorstellen dat dit een officieel persbericht is. Dit is meer een bericht voor het eigen intranet ofzo.
|
|
De kermis komt..
|
|
Weinig vernieuwend voor Kortrijk, maar... gaan er niet ieder jaar over zagen want verandert er toch niks aan. Had wel Heyblom toch verwacht met een nieuwigheid. Of is deze zijn plaats kwijt in Kortrijk ? Ook de nieuwe attractie van A. Van Besien niet
|
|
Nieuw op de kermis
|
|
Het is wel apart om de gondels in taxistijl te doen, maar dan hadden ze beter naar de gondels van Hollentaxi moeten kijken. Die zijn namelijk erg mooi en clean terwijl deze breaker gondels juist erg druk zijn.
|
|
Disney parken
|
|
Hoe zag het er eerst uit?!
|
|
Nederlandse parken
|
|
Een Super Bounty! Als thema zou je een Grieks (of Romeins) zeilschip nemen, zo eentje die gebruikt werd om in het schip van de vijand te rammen
|
|
Europese parken
|
|
Ja ik vroeg het me gewoon een beetje af. Kijk WalyGator is helemaal niet zo verkeerd en de laatste jaren krabbelen ze gewoon weer lekker op in ben blij met zo`n investering en zie het liever in Frankrijk staan dan in Sevenum als ik heel eerlijk mag z
|
|
Nieuw op de kermis
|
|
Origineel bericht van: RidderTeVoetVolgens mij gaat ie voornamelijk naar t oostblok waar de kermissen een stuk langer duren, dus dan heb je de tijd om wat omslachtiger te werken.. :-) Haha Deze Break-Dance is toch als hobby erbij voor Zwennes,gezie
|
|
De Efteling
|
|
Laat dat maar rusten ik heb dat probleem allang opgelost, ik was even vergeten de naam erbij te zetten. Toen ik erop gewezen werd heb ik hem alsnog erbij geëdit er was namelijk iets mis gegaan toen ik het postte... nu maar weer ontopic?
|
|
Europese parken
|
|
Originally Posted By: Wous_Die kleurcombinatie van track en supports past perfect bij de ingang juist. Idee hebben ze volgens mij een beetje afgekeken van Thorpe Park, staat niet verkeerd in iedergeval. Klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat het
|
|
De Efteling
|
|
Origineel bericht van: TjardoBart de Boer is niet de meest geliefde persoon onder de meute fans, maar ik denk dat hij commercieel hele goede zaken voor de Efteling kan doen. Niet de meest geliefde persoon! Ik denk juist van wel! Fans zijn over hem
|
|
Official Themepark.nl meeting desk
|
|
Origineel bericht van: ScorpyOrigineel bericht van: ScorpyZal over denken. 5 jaar TP was geweldig Nou ja. Ik kom voor optie 2 een Compleet weekend. Tot dan :-) en doe entreekaartje ook bij :-) (geen abbo houder) geld is vandaag overgemaakt
|
|
Nederlandse parken
|
|
leuk om de trein van de looping star steeds op een ander plekje in de baan te zien
|
|
Nederlandse kermissen
|
|
Origineel bericht van: CrazypolypEn de breakdance van Zuidema staat ook gereed voor gebruik Morgen of zaterdag er maar heen gaan!
|