|
|
|
Europese parken
|
|
misschien een attractie als alien encounter zoals die ooit in walt disney world was, zou met minimale middelen een topper kunnen zijn...
|
|
USA & parken buiten Europa
|
|
De treinen staan nu ook op de baan, en hebben alleen heupbeugels Bron: Facebook.com
|
|
Nieuw op de kermis
|
|
In de Engeland zijn deze machines niet weg te denken Dus een nieuwe versie is alleen maar goed. Zit trouwens er mooi in de verlichting zeg
|
|
Modelbouw
|
|
Eerst dacht ik mmmwhoo Maar nu zeg ik wow Zijn mooi gelukt zeg. Grill is ook er stoer. Straks als er een kleurtje op zit is het whauuuww Succes daar.
|
|
Overige Dagattracties
|
|
Oceade, dit bad bestaat namelijk bijna niet meer.
|
|
Nederlandse parken
|
|
Originally Posted By: edomarToen i nog op de basisschool zat en dat is ongeveer 14 jaar geleden begon drievliet al met dat thema bezig. Want ook toen waren er al nieuwe attracties zoals een motion simulator en een enterprise en wilde stieren. Dus het
|
|
Games
|
|
Originally Posted By: nanderEigenlijk is dat totaal niet grappig, dat is erg vervelend voor een producent als je naar een bepaalde datum toewerkt en winkels verzinnen dat ze dozen ook al wel eerder de deur uit kunnen doen. Het wordt pas echt vervelen
|
|
Nederlandse kermissen
|
|
Thanks voor de foto's. Zondag maar eens even buurten in 5 huizen.
|
|
Kermis Babbelbox
|
|
Originally Posted By: KermisFreakyOriginally Posted By: WvdhOriginally Posted By: KermisFreakyWie weet waar de jackpot "Goldrush" is? Die stond vorig jaar nog in Zwolle. Wie weet waar die staat of waar die de komende tijd staat? Deze? ht
|
|
Kermis Babbelbox
|
|
Origineel bericht van: stoplichtwinnerHeeft iemand foto's van de rups van Eijkemans? Behalve die ene op Kermisexploitanten dan? Ik heb er wel een aantal, maar dan moet ik morgen eens even in het archief gaan graven... misschien is iemand me al v
|
|
De kermis komt..
|
|
Surfing, Heart Breaker & Booster nu ook op de lijst. Eventuele aanpassingen/toevoegingen zsm bekend.
|
|
Nederlandse parken
|
|
Origineel bericht van: Muffe henkLeuk verslag! Hoe is de horeca in het park? Is er meer dan alleen friet te eten? Laatste tijd niet geweest ,maar er was altijd een poffertjes salon en eethuis 'de Berghoeve'
|
|
De kermis komt..
|
|
Men is na een paar mindere edities, wat terughoudend geweest, voor waar het inschrijven voor Rhenen betreft. De organisatie heeft, na overleg met o.a. fa.Verdonk, besloten om het feest weer vrij toegankelijk te maken. Dus geen entree meer, en geen
|
|
Kermis Babbelbox
|
|
waar gaat/vanwaar komt de Höllentaxi heen? Momenteel staat deze net buiten Hasselt(BE)
|
|
De kermis komt..
|
|
Origineel bericht van: hamtarowat is de lokatie van deze kermis? Moerser Straße
|
|
De Efteling
|
|
Originally Posted By: edelegastZoals al eerder vermeld is het niet de fout geweest van de Efteling maar van RTL. Dat is te simpel gedacht want tussen RTL en Efteling zit minstens een reclamebureau.
|
|
Overige Dagattracties
|
|
Als tent voorstelling nog steeds mijn favoriet en inderdaad een aanrader. Ahoy in de zaal, zal ik wel, zal ik niet, zal ik wel.... Rij 1, stoel 1 en 2. Dat wordt weer ernstig genieten. Hier kun je kaarten kopen. http://mail.cirquedusoleil.c
|
|
De Efteling
|
|
Zo dat is niet niks!
|
|
Modelbouw
|
|
hee:D dat ding kwam ik opschool nog tegen pas ook op dat dat niet gaat roesten!!
|
|
Buitenlandse kermissen
|
|
geen rio rapidos dus maar de aqua valley van Rieger
|
|
Disney parken
|
|
Dat is volgens mij inderdaad de bedoeling
|
|
Nederlandse kermissen
|
|
wat een rare opstelling en veel open plekken. bedankt voor de fotos.
|
|
Games
|
|
Ik geloof dat het wel mogelijk is, maar dan moet je helemaal moeilijk gaan kloten met hexwaardes enzo. Er is in ieder geval geen RCT-specifieke trainer voor. Ik zou je ook niet kunnen vertellen hoe die andere methode gaat, ik weet alleen dat het best
|
|
Buitenlandse kermissen
|
|
Was hem
|
|
Overige Dagattracties
|
|
ja ik moet zeggen dat het echt wel scheelt hoor als Sam erbij is we warenecht zo snel goedzo Sam nogmaals bedankt en we gaan jouw nog vaak zien;)!
|