Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Active Topics | Active Posts | Unanswered Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum   Subject
Europese parken
Jump to new posts Re: Raptor Genetix opent in Gardaland 16 mei aanstaande by dennisdisney @ 12 minutes 52 seconds ago

misschien een attractie als alien encounter zoals die ooit in walt disney world was, zou met minimale middelen een topper kunnen zijn...
USA & parken buiten Europa
De treinen staan nu ook op de baan, en hebben alleen heupbeugels Bron: Facebook.com
Nieuw op de kermis
Jump to new posts Re: ARM "Cyclone" lifting Twist (new ride in UK) by Discotrain @ Today at 06:53

In de Engeland zijn deze machines niet weg te denken Dus een nieuwe versie is alleen maar goed. Zit trouwens er mooi in de verlichting zeg
Modelbouw
Jump to new posts Re: Spookslot Kroon, de Gondels in aanbouw. by Discotrain @ Today at 06:48

Eerst dacht ik mmmwhoo Maar nu zeg ik wow Zijn mooi gelukt zeg. Grill is ook er stoer. Straks als er een kleurtje op zit is het whauuuww Succes daar.
Overige Dagattracties
Jump to new posts Re: Oceade of Aqualibi by Jos1986 @ Today at 05:51

Oceade, dit bad bestaat namelijk bijna niet meer.
Nederlandse parken
Originally Posted By: edomarToen i nog op de basisschool zat en dat is ongeveer 14 jaar geleden begon drievliet al met dat thema bezig. Want ook toen waren er al nieuwe attracties zoals een motion simulator en een enterprise en wilde stieren. Dus het
Games
Originally Posted By: nanderEigenlijk is dat totaal niet grappig, dat is erg vervelend voor een producent als je naar een bepaalde datum toewerkt en winkels verzinnen dat ze dozen ook al wel eerder de deur uit kunnen doen. Het wordt pas echt vervelen
Nederlandse kermissen
Jump to new posts Re: Vijfhuizen 2012 by Nico @ Today at 02:50

Thanks voor de foto's. Zondag maar eens even buurten in 5 huizen.
Kermis Babbelbox
Jump to new posts Re: Waar zijn ze gebleven by Coca Cola @ Today at 01:39

Originally Posted By: KermisFreakyOriginally Posted By: WvdhOriginally Posted By: KermisFreakyWie weet waar de jackpot "Goldrush" is? Die stond vorig jaar nog in Zwolle. Wie weet waar die staat of waar die de komende tijd staat? Deze? ht
Kermis Babbelbox
Jump to new posts Re: Ik zoek een foto van ? by Kermisfan @ Today at 01:25

Origineel bericht van: stoplichtwinnerHeeft iemand foto's van de rups van Eijkemans? Behalve die ene op Kermisexploitanten dan? Ik heb er wel een aantal, maar dan moet ik morgen eens even in het archief gaan graven... misschien is iemand me al v
De kermis komt..
Jump to new posts Re: Pinksterkermis Blerick 25 t/m 30 mei 2012 by justinos @ Today at 01:23

Surfing, Heart Breaker & Booster nu ook op de lijst. Eventuele aanpassingen/toevoegingen zsm bekend.
Nederlandse parken
Jump to new posts Re: **TR** Hellendoorn Avonturenpark by stoplichtwinner @ Today at 00:41

Origineel bericht van: Muffe henkLeuk verslag! Hoe is de horeca in het park? Is er meer dan alleen friet te eten? Laatste tijd niet geweest ,maar er was altijd een poffertjes salon en eethuis 'de Berghoeve'
De kermis komt..
Jump to new posts Re: Kermis Rhenen by TravelSupreme @ Today at 00:40

Men is na een paar mindere edities, wat terughoudend geweest, voor waar het inschrijven voor Rhenen betreft. De organisatie heeft, na overleg met o.a. fa.Verdonk, besloten om het feest weer vrij toegankelijk te maken. Dus geen entree meer, en geen
Kermis Babbelbox
Jump to new posts Re: Eén vraag, één antwoord by Oktoberfore @ Today at 00:22

waar gaat/vanwaar komt de Höllentaxi heen? Momenteel staat deze net buiten Hasselt(BE)
De kermis komt..
Jump to new posts Re: Kamp-Lintfort 17-05 t/m 21-05-2012 (D) by Scooterbob @ Yesterday at 23:57

Origineel bericht van: hamtarowat is de lokatie van deze kermis? Moerser Straße
De Efteling
Jump to new posts Re: Bouw Aquanura van start by Ronald @ Yesterday at 23:35

Originally Posted By: edelegastZoals al eerder vermeld is het niet de fout geweest van de Efteling maar van RTL. Dat is te simpel gedacht want tussen RTL en Efteling zit minstens een reclamebureau.
Overige Dagattracties
Jump to new posts Re: Algemeen Cirque Du Soleil topic by StayFun @ Yesterday at 23:29

Als tent voorstelling nog steeds mijn favoriet en inderdaad een aanrader. Ahoy in de zaal, zal ik wel, zal ik niet, zal ik wel.... Rij 1, stoel 1 en 2. Dat wordt weer ernstig genieten. Hier kun je kaarten kopen. http://mail.cirquedusoleil.c
De Efteling
Jump to new posts Re: Bijna zesduizend ritjes in de Vogelrok! by ImagineerBram @ Yesterday at 23:22

Zo dat is niet niks!
Modelbouw
Jump to new posts Re: ranger schaal 1:10 by Jobbomodels @ Yesterday at 23:13

hee:D dat ding kwam ik opschool nog tegen pas ook op dat dat niet gaat roesten!!
Buitenlandse kermissen
geen rio rapidos dus maar de aqua valley van Rieger
Disney parken
Dat is volgens mij inderdaad de bedoeling
Nederlandse kermissen
Jump to new posts Re: Zoetermeer 12-5 tot en met 20-5 by HighVoltageno1 @ Yesterday at 22:59

wat een rare opstelling en veel open plekken. bedankt voor de fotos.
Games
Jump to new posts Re: [RCT]Rollercoaster Tycoon - Problemen & Vragen by Liampie @ Yesterday at 22:59

Ik geloof dat het wel mogelijk is, maar dan moet je helemaal moeilijk gaan kloten met hexwaardes enzo. Er is in ieder geval geen RCT-specifieke trainer voor. Ik zou je ook niet kunnen vertellen hoe die andere methode gaat, ik weet alleen dat het best
Buitenlandse kermissen
Jump to new posts Re: Euskirchen Dunatoskirmes ! by SnakeGoirle @ Yesterday at 22:51

Was hem
Overige Dagattracties
Jump to new posts Re: Circus Heman Renz Mierlo by Sonor18 @ Yesterday at 22:39

ja ik moet zeggen dat het echt wel scheelt hoor als Sam erbij is we warenecht zo snel goedzo Sam nogmaals bedankt en we gaan jouw nog vaak zien;)!
Page 1 of 9 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >
Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
Circus Heman Renz Mierlo
by spikemen
16/05/2012 21:38
Oceade of Aqualibi
by Mivo88
16/05/2012 20:14
**TR** Hellendoorn Avonturenpark
by G__DESIGN__OWN
16/05/2012 16:21
Bijna zesduizend ritjes in de Vogelrok!
by Spiegelbeeld
16/05/2012 15:32
Kernwasser Wunderland -D- -15-05-2012-
by DeDuitseKermis
15/05/2012 23:19
De laatste kermisclub topics
ARM "Cyclone" lifting Twist (new ride in UK)
by Martin_FairPix
16/05/2012 23:39
TV Tip : kermis vijfhuizen
by DennisRfl
16/05/2012 22:13
Albanifest Winterthur te Zwitserland 2012 (29 juni - 01 juli)
by DISCOVERY-spinner
16/05/2012 19:38
septemberfeesten beuningen 2012
by Remy
16/05/2012 19:25
Kermis Rhenen
by Markusdinenko
16/05/2012 18:57
Who's Online
18 registered (TakeOff_Ferry, R-force, JohanR, Coastergirl, Diceman, marcozelf, Gerda, 2003, The_Bullgod, Traumboot, Infomuis, dennisdisney, knurft, Nance, patrickRh, 3 invisible), 61 Guests and 70 Spiders online.
Newest Members
jarnotl_, twister1977, cherry, Dylan21, TORI_Amusement
7665 Registered Users
Forum Stats
7665 Members
27 Forums
13532 Topics
462767 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
Lupus (44)

Fotowedstrijd 2011: Win prijzen van Walibi Holland of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
140 inzendingen | Het prijzenpakket van 2011 wordt gesponsord door Walibi Holland en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door NXS Internet  Welke nieuwe achtbaan ga jij dit jaar doen?
Welke nieuwe achtbaan ga jij dit jaar doen?