Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Active Topics | Active Posts | Unanswered Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum   Subject
Europese parken
Het lijkt me aannemelijk dat ze de theming op de treinen later er eventueel op zetten als ze volledig klaar zijn met de test-ritten. Die theming zal namelijk wat extra wegen, of kan zijn dat we natuurlijk zo een verhaal zien zoals bij Top Thrill Drag
Belgische parken
Jump to new posts Re: Bellewaerde Park 2017: Alpine Coaster by Sandman @ 7 minutes 57 seconds ago

Originally Posted By: coasterfrenzyOriginally Posted By: SandmanEuh, "minimum afstand" is wat anders dan "1 minuut afstand", Jonathan. Die 1 minuut zou de vertrektijd zijn tussen de karretjes volgens eerder genoemde bron in dit
Kermis van vroeger
Jump to new posts Re: Oude Fotos van Coca Cola by Coca Cola @ 21 minutes 43 seconds ago

Originally Posted By: geroniemo1Originally Posted By: TobiasSelbachOriginally Posted By: geroniemo1Van wie is deze Break dance? Das ist der Break Dance von Bruch. Das Foto ist in Dinslaken entstanden. Dat dacht ik al Dan deed ik dat jaar dus
De kermis komt..
Jump to new posts Alkmaar De Mare 11 t/m 14 mei 2017 by Bredeche @ 26 minutes 18 seconds ago

J. Bosma WIP W.P. v.d. Corput UFO-JET T. Kers-Renes NOUGATKRAAM A. Spierings LIJNTREK E.J.H. Tieken CIRCUS CARS Venekamp-Melissen Vof GEBAKKRAAM Venekamp-Melissen Vof AUTOSCOOTER K.J.H.N.E. Verwijk TRAMPOLINE A.H.H Witte BREAK DANCE D.J. van
De kermis komt..
Jump to new posts Re: Son en Breugel 16 t/m 20 juni 2017 by Gevaarte99 @ 27 minutes 29 seconds ago

Beetje magertjes voor Son, geen Polyp of Break Dance.
De kermis komt..
Jump to new posts Doetinchem Najaar 1 t/m 3 september 2017 by Bredeche @ 27 minutes 59 seconds ago

P.G. Benner TRAMPOLINE F.H. Dauphin WALKING STREET J. Dorenberg-Wegkamp v.o.f. APOLLO JACKPOT H.A. Geven SUIKERSPIN H.A. Geven DRAAIMOLEN, SNACKS, GEBAKKRAAM N. Moonen DRAGON J.J. Oudsen LUCKY CRANES H.F. Por-Bakker BUSSENSPORT J.P. van Reken
De kermis komt..
Jump to new posts Oostvoorne 14 t/m 17 april 2017 by Bredeche @ 29 minutes 44 seconds ago

A.A. Bruggink PUSHER D. Brunselaar LUCKY DUCK EN TRAMPOLINE Fitsch V.O.F LIJNTREK E. de Jager-Bakker NOUGATKRAAM J.M. Kabalt GRIJPKRANEN Vermolen Kermisexploitatie RUPSBAAN A.S.G. Reemer AUTOSCOOTER E. Stuy-van Griensven KINDERMOLEN H.P. Verwi
De kermis komt..
Jump to new posts Waspik 26 t/m 29 augustus 2017 by Bredeche @ 31 minutes 22 seconds ago

N.C.H. Braak AUTOSCOOTER K. Eckelboom-Goedkoop MINI CARS P.M.J. van Gool-Bakelaar EENDJES VANGEN M. Janvier jr. SKEEBALL / AQUA BLASTA / LITTLE LAS VEGAS A.E. Koopal v.o.f. LUCKY CRANES H.F. Por-Bakker BALLENGOOIEN J. Stuij sr. NOUGATKRAAM P.
De kermis komt..
Jump to new posts Arnhem Presikhaaf 11 t/m 15 oktober 2017 by Bredeche @ 35 minutes 12 seconds ago

A. Bakker GEBAKKRAAM H. Bakker SKEEBALL D. Brunselaar MEGA JUMPER W.P. v.d. Corput UFO-JET J.S. Doornberg BUSSENSPORT J. Geeris FRITES, SNACKS v.o.f. Geurtsen FOTOSCHIETSALON M.F. Guikema PUSHER G. Jagers RUPSBAAN P. de Kort EENDJES VANGEN
De kermis komt..
Jump to new posts Doetinchem 1 t/m 5 juni 2017 by Bredeche @ 36 minutes 49 seconds ago

H. Bakker SKEEBALL V.o.f. Cools Attraktiebedrijven BOWLER ROLLER J.J.F. Dauphin MINI CARS J.W. Dingemans FOTOSCHIETSALON H.A. Geven SNACKS J.B.M. Jagers-Muliedda SUIKERSPIN / POPCORN J.B.M. Jagers-Muliedda BALLENFONTEIN J.C. Ordelman JUMBO J.
Nieuw op de kermis
Jump to new posts Re: Nieuw in Nederland 2017 by The_Bullgod @ 54 minutes 20 seconds ago

Originally Posted By: CrazypolypDe Huss Booster gaat niet door althans onder Daniel de Voer . Te strenge keuringseisen zijn daarvan een deel misschien dat die word opgekocht en alsnog klaar gemaakt word maar voor heden verschijnt die in 2017 niet op
De kermis komt..
Jump to new posts Re: Deventer - 3 t/m 11 juni 2017 by Flatliner @ 57 minutes 39 seconds ago

Heel jammer.
Disney parken
Jump to new posts Re: [WDS] Season of the Force vanaf 2017 by kurtv @ Today at 08:22

[2017] Star Wars: A Galaxy Far, Far Away - Disneyland Paris [2017] Star Wars: A Galactic Celebration Door de muziekrechten zijn sommige video's niet beschikbaar op mobiele toestellen..
Disney parken
Jump to new posts Re: Het grote kleine vragen topic by kurtv @ Today at 08:18

De weekends in mei zijn vaak drukker dan de weekdagen in juli! Zeker de lange weekends
Kermis Babbelbox
Jump to new posts Re: En vraag, n antwoord by Gevaarte99 @ Today at 08:16

Dat hoop ik dat die zaken zijn vrijgegeven, dat betekent dat ook de Rock N Roller wipp weer terugkan. We gaan zien of er iets van waar is en zoja wat.
Kermis Babbelbox
Jump to new posts Re: Het Grote Geruchten Topic 2017 by Deano @ Today at 07:29

Ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat het hele feestje niet meer doorgaat wat betreft deze Huss molen. Wat ermee gaat gebeuren weet ik niet maar in ieder geval zal deze niet gaan verschijnen op de Nederlandse kermissen.
Duitse parken
Wow. Dit geeft wel zin om er volgend jaar ook bij te zijn!
De kermis komt..
Jump to new posts Kermis Goes 11 t/m 17 Augustus 2017 by ThePatrickRH @ Today at 03:26

J. Akkerman & zoon SKEEBALL V.O.F. Arjaans Kermisexploitatie VENEZIA LABYRINTH L. Boersma VOETBALSPEL L. Boersma BALLENFONTEIN Th. Boesveld jr. BREAK DANCE Boesveld-Damen v.o.f. CRAZY JUMP V.C. Bouman WAFELKRAAM J. Burger STREETDANCE J. B
Kermis Babbelbox
Jump to new posts Re: Verpachtingstopic 2017 by Kermisfan @ Today at 02:07

Vlaardingen ligt al meerdere jaren in organisatie bij Henny Sipkema, dat is niet nieuw.
Games
Jump to new posts Re: [NL2]NoLimits versie 2 nieuws by MrRC @ Today at 00:52

Nieuwe UPDATE naar versie 2.5.0.2 is beschikbaar
De Efteling
Jump to new posts Re: [STEMBUS] Houden of weggooien: Pandadroom by Phantam93 @ Today at 00:25

Ik zie Pandadroom ook als een verouderde attracite. De moeilijkheid zit hem vooral in het kijken welk type attractie ervoor in de plaats kan komen. De genoemde logflume klinkt mij goed in de oren, zeker als deze als een soort darkride kan worden inge
Kermis Babbelbox
Jump to new posts Re: Laatste rondje..! Kermis in beeld, het jaar 2016! by DeDuitseKermis @ Yesterday at 23:56

Origineel bericht van: RotarioPrachtig overzicht !! Bedankt voor alle complimenten die ik hier lees, dat waardeer ik zeer en ook bedankt voor jouw kleine aandeel hierin met de voor mij meest verrassende kermis van dat kermisseizoen. Ik hoop in 201
Babbelbox
Jump to new posts Re: Themepark Coasterdraft 2017 by Rio @ Yesterday at 23:33

Thunderbolt - Kennywood
De kermis komt..
Jump to new posts Re: Oldenzaal voorjaarskermis 17 t/m 21 mei 2017 by PowerTower @ Yesterday at 23:06

Daar is ie dus wel. .nette lijst met heartbreaker en break dance.
Nieuw op de kermis
Jump to new posts Re: Nieuw in Duitsland 2017 by Foorkramer @ Yesterday at 23:05

Meer hierover: http://www.parkerlebnis.de/freizeit-land-geiselwind-neuer-besitzer-2017_35939.html Wel een aparte move maar blijkbaar toch goed doordacht. Echt missen zal ik de attracties van Mlter niet maar voor de kleinere kermissen in met name B
Page 1 of 3 1 2 3 >
Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
Dierentuin kiezen
by dream_wizard
16/01/2017 11:00
[TR] Zoo Krefeld (D) - 12 januari 2017
by Arwen
14/01/2017 18:59
Foto TR: Six Flags America 1 juni 2016
by krisse
14/01/2017 17:03
[EC] Ratatouille of Beauty and the Beast voor France
by DaltonTerror
13/01/2017 21:12
Wanneer is een wachtrij een walkthrough en/of preshow?
by RatedR
13/01/2017 12:10
De laatste kermisclub topics
Alkmaar De Mare 11 t/m 14 mei 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:29
Doetinchem Najaar 1 t/m 3 september 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:27
Oostvoorne 14 t/m 17 april 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:25
Waspik 26 t/m 29 augustus 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:24
Son en Breugel 16 t/m 20 juni 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:22
Who's Online
27 registered (Martinboy, Gerrit_B, roodkopvoske, Irene, Bredeche, jurjen2000, KermisKlapwijk, Maurier, jefke88, Disney_Dwaas, Rene_17, Coca Cola, Mrinktvis, NoLimits131152, Aalscholver, Jobbomodels, Erik89, Flatliner, BramVeen, Guy), 100 Guests and 10 Spiders online.
Newest Members
Michiel197, Lev, LordOnip, flamingo, belgijan
8944 Registered Users
Forum Stats
8944 Members
24 Forums
12368 Topics
331737 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
Dickie (28)

Fotowedstrijd 2016: Win een heel seizoen #HARDGAAN in Walibi Holland of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
122 inzendingen | Het prijzenpakket van 2016 wordt gesponsord door Walibi Holland en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door de IS Group  Houden of weggooien: Pandadroom
Houden of weggooien: Pandadroom