Het laatste nieuws:

Dare Devil Dive voor SFoG in 2011
Walibi World Fright Nights 2010 Website
Troy Challenge zitjes nog te koop

Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Active Topics | Active Posts | Unanswered Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum   Subject
Europese parken
Jump to new posts Re: Tr: 30/31 Aug.'10 Thorpepark & Chessington by TRX @ 1 minute 13 seconds ago

Cool Tripreport hoor, en wat een drukte in de parken... Pfooe! Thorpe Park moet ik zelf nog een keer heen, lijkt me wel gaaf. Chessington vind ik zelf een mooi aangelegd park, al zou ik daar de dieren echt nog eens moeten bekijken... xD Alleen vanu
Overige Dagattracties
Jump to new posts Re: Tropicana nu het nog net kon!!!!! by efteltje @ 2 minutes 18 seconds ago

Originally Posted By: DjordjeQuote: Het is jou stad ook helemaal niet. Je woont in Capelle. Oftewel het afvoerputje van Rotterdam. (en ook ik heb in Capelle gewoond. about Tropicana Het is jammer dat het zwembad deel verdwijnt. Wat ik wel vreemd
Games
Jump to new posts Re: [NL]No Limits Coaster Contest by BBT @ 3 minutes 1 second ago

sign me in
Babbelbox
Re: Mooiste Pretpark Logo? by blaaskaak @ 3 minutes 20 seconds ago

Ik vind die van heidepark wel wat hebben. Aquafun, zwieren, duidelijke naam.
Overige Dagattracties
Jump to new posts Re: Tropicana nu het nog net kon!!!!! by Djordje @ 8 minutes 27 seconds ago

Quote: Het is jou stad ook helemaal niet. Je woont in Capelle. Oftewel het afvoerputje van Rotterdam. (en ook ik heb in Capelle gewoond. about Tropicana Het is jammer dat het zwembad deel verdwijnt. Wat ik wel vreemd vind is dat ze enkel onder de
Nederlandse kermissen
Re: Kermis Volendam 2010 by KingKong @ 9 minutes 19 seconds ago

Mooi toch dat er alsnog een BoosterMaxx staat of het nu die van Hoefnagels-Denies is of die van de Voer. Zijn beide mooie zaken. Bedankt voor de opbouwfoto's vanuit VOlendam
Modelbouw
Banzai Poffertjes tja....
Kermis Babbelbox
Re: Slecht jaar kermisexploitanten by Foirefreak @ 13 minutes 7 seconds ago

Originally Posted By: Centurion En verder: er is nu één Europa, de tijd dus om te roepen "eigen volk eerst" is niet meer van deze tijd. Wat weerhoud je ervan om ook eens te proberen over de grens een plaatsje te krijgen? Ligt eraan wáár j
Babbelbox
Re: Mooiste Pretpark Logo? by Halloween @ 17 minutes 22 seconds ago

De nieuwe versies van dezelfde events in de beide Walibi parken zijn ook niet verkeerd. Alles in de 2 parken zijn echt nog te danken aan Six Flags Europe, zelfs de fantastische logo's met een kleine aanpassing. Ze zijn eigenlijk na 10 jaar nog steeds
Buitenlandse kermissen
Re: Bürger Schützenfest Neuss by hamtaro @ Yesterday at 23:50

uiteindelijk toch wel weer een mooie editie van deze kermis. erg fraaie wildwaterbaan daar naar mijn mening. alleen jammer dat deamonium afgemeld had en dat de komst van teststrecke ook niet door is gegaan. had deze kermis toch net "iets"
Babbelbox
Re: Mooiste Pretpark Logo? by Coasterthing @ Yesterday at 23:45

Het logo van de Python is ook wel érg vet Het is (in) een pretpark, dus ik vind 'm wel geslaagd Overigens vind ik het eerste logo ervan vetter, maar die valt nergens terug te vinden, al staat 'ie in delen op het Wonderlijke WC Web
Nederlandse parken
Re: Start veiling Troy 24-hour Coaster Challenge by Coasterthing @ Yesterday at 23:41

Origineel bericht van: joepIemand al mail ontvangen? Ikke niet, maar zo lang jullie het ook niet hebben, maak ik me geen zorgen
Nederlandse parken
Iemand al mail ontvangen?
Nederlandse kermissen
Re: Roosendaal, 3 t/m 9 september by Chuckster @ Yesterday at 23:36

Originally Posted By: Night_Fly@Chuckster: GOED lezen, de polyp die in R'daal staat is NIET van v. Tol, de polyp van v. Tol staat als het goed is in Reuver en daar draait ie voor 80 cent.! excuses, ik bedoelde ermee dat als hij in roosendaal st
Overige Dagattracties
Jump to new posts Re: Tropicana nu het nog net kon!!!!! by efteltje @ Yesterday at 23:31

Originally Posted By: DjordjeOriginally Posted By: pampieOriginally Posted By: DjordjeKijk je kan ook te ver gaan pampie Geintje moet kunnen toch? Ik weet zelf ook wel dat Rotterdam misschien nog wel meer een High Tech stad is dan Eindhoven. Ha
De kermis komt..
Re: Den Haag (4 t/m 22 september 2010) by hamtaro @ Yesterday at 23:30

Quote:Grootvermaak: 1. Speed Flip (N. Herman) 2. Fun Circus (G. Moonen) 3. Autoscooter (Por-Bakker VOF) 4. Break Dance (J.A. Ropers) 5. Reuzenrad (C. Sipkema) 6. Grand Prix (Sipkema-Bartling) 7. Ghost Castle (Sipkema-Bartling) op www.kermisdenhaag.
Babbelbox
Re: Mooiste Pretpark Logo? by OlivierTroy @ Yesterday at 23:28

De logo's van Toverland vind ik altijd heel mooi zoals deze 2 En deze vind ik een van de mooiste
Modelbouw
Re: Te koop by Platte Bever @ Yesterday at 23:27

Omdat ik met mijn toekomstige modelbouwplannen geen plek heb voor een grote kermis ga ik wederom een aantal artikelen verkopen. Check de pdf voor de foto's met info. PDF met foto's en prijslijst Er missen al een aantal nummers omdat de 'grootgrut
Nederlandse kermissen
Re: Roosendaal, 3 t/m 9 september by topscanman @ Yesterday at 23:21

Ja,laat jij Edwin de boel ff opknappen hier.
Walibi World
Re: Halloween Fright Nights 2010! by WalibOdin @ Yesterday at 23:21

Origineel bericht van: PhilosopherOrigineel bericht van: mirabilandiaOrigineel bericht van: Nelis Ja, maar juist op dat pad is een scarezone dus dat wordt lastig En dat wordt normaal al wel ruim van te voren afgezet hoor, 30 minuten is wat krap om d
Babbelbox
Re: Mooiste Pretpark Logo? by dawasiknie @ Yesterday at 23:19

De Efteling en EP hebben schitterende logo's, waar je ook een beetje de "magie" van de parken uit kan halen. Het geeft me echt het juiste gevoel. Het lelijkste logo is toch wel dat van Bobbejaanland. Maar ook dat logo past goed bij het par
De Efteling
Re: Het Raveleijn by Aurelius @ Yesterday at 23:19

Hoe dan ook: dit is een schitterend gebouw met karakter. Waaw!
Modelbouw
reeds verpacht XXL Flash Booster maxx Break Dance NO2 en de nodige kraampjes Drop Zone onder voorbehoud
Nederlandse kermissen
Re: Zaandam by bigfreaker @ Yesterday at 23:18

kan iemand mij vertellen of mega monster dit jaar nog in de buurt van zwolle komt .
Kermis Babbelbox
Re: Kermismuziek 2010 by KingKong @ Yesterday at 23:17

Originally Posted By: MichaelVOriginally Posted By: NoizecontrDat deze hier nog niet voorbij is gekomen: Tony Jr. & Nicolas Nox - Loesje Dan zal ik als ik jouw was nog wat paginas terugbladeren Sorry overheen gekeken dan :# Armin van buure
Page 1 of 140 1 2 3 ... 139 140 >
Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
Movie Park Germany Halloween Castings 2010
by Serge
02/09/2010 21:53
Uit de oude doos - Halloween in Six Flags Holland 2003
by RoelerMF
02/09/2010 19:50
Waarom nog geen Waterride in Disneyland Paris?
by aspers
02/09/2010 12:13
Mooiste Pretpark Logo?
by vivapaps
02/09/2010 10:14
Six Flags Discovery Kingdom krijgt "Something Big" in 2011
by The_Bullgod
02/09/2010 09:22
De laatste kermisclub topics
Buwalda's wagenpark
by 2003
02/09/2010 18:42
Roosendaal, 3 t/m 9 september
by Chuckster
02/09/2010 18:27
Man valt uit achtbaan Zaandam....
by Fango
02/09/2010 17:26
Gratis start kermis Den Haag
by Ingetjuh
02/09/2010 14:00
kermis terneuzen 2010
by LegoFantastics
02/09/2010 00:40
Who's Online
48 registered (dokter_p, Gix, Extraxyz, Brambam, Break-Dance, Guido, geistermeister, geroniemo1, efteltje, BBT, Aurelius, Foirefreak, Harland, Blubblub, blaaskaak, Halloween, Ice, Karel, Jojas, Djordje, 6 invisible), 68 Guests and 66 Spiders online.
Newest Members
frankkerver, San10, Freenocky, Intoxx, Syco
7004 Registered Users
Forum Stats
7004 Members
28 Forums
12870 Topics
461360 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
Hoppe (18), J_W_A (20)

Fotowedstrijd 2009: Win een verrassingsprijs in Walibi World of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
180 inzendingen | Het prijzenpakket van 2009 wordt gesponsord door Walibi World en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door NXS Internet Leukste automatenspel?
Leukste automatenspel?