|
|
|
Modelbouw
|
|
Fotos uit wfm ? Daar is een kermis expo, ga dit weekend ff kijken.
|
|
Buitenlandse kermissen
|
|
Wow, t’is echt behelpen hé met dat hobbel-gebobbel Lekker knus kermisje!
|
|
Kermis Babbelbox
|
|
Tijdens mijn stage bij het Kermis -en Circusmuseum een hele middag Zweefmolen tijdens een kinderfeestje!
|
|
Walibi World
|
|
Origineel bericht van: Jos1986O wauw, 2 April kunnen we dus niet niet rustig Walibi in zonder gezelschap van een heleboel gillende keukenmeiden... wel lekker druk dan. Dat was in 2008 wel anders We hebben maar 400 ontbijtjes, dus wees er snel bij!
|
|
Walibi World
|
|
Originally Posted By: ChiptwisterTevens is de zanger dit voorjaar te horen in de bioscopen, als de stem van Wickie de Viking Hier heb ik jááárenlang op gewacht! Het verlossende antwoord! Wickie is dus tóch een jongetje!
|
|
Walibi World
|
|
Origineel bericht van: TiimOrigineel bericht van: Chiptwisterhet Guinness World Record ‘Smoove’ dansen Hoe moeilijk kan het zijn een niet bestaand wereldrecord te breken? In het persbericht wordt toch niet gesproken over het verbreken van een recor
|
|
De kermis komt..
|
|
Dat zullen we snel weten hé
|
|
Walibi World
|
|
O wauw, 2 April kunnen we dus niet niet rustig Walibi in zonder gezelschap van een heleboel gillende keukenmeiden... wel lekker druk dan. Dat was in 2008 wel anders
|
|
Walibi World
|
|
Origineel bericht van: Chiptwisterhet Guinness World Record ‘Smoove’ dansen Hoe moeilijk kan het zijn een niet bestaand wereldrecord te breken?
|
|
Lego
|
|
Ik wil iedereen bedanken voor de fijne reacties. Het is fijn om te weten dat er altijd mensen zijn die me nog een hart onder de riem willen steken. Om toch maar een beetje aflijding te gaan zoeken, ben ik met MLCad bezig. ontwerpjes zullen wel komen,
|
|
USA & parken buiten Europa
|
|
En ik als niet Disneyfan raad je ook 2 dagen Disney aan. 2 totaal verschillende parken waar je echt wel plezier zult beleven. Disney CA was voor mij een ngrote positieve verassing.
|
|
Duitse parken
|
|
Dat is toch even een verrassing wanneer je die foto's bekijkt, wat een enorme bouwput zeg! Ze zijn daar erg goed bezig edit: er wordt een flinke (ronde) fundering gelegd in het midden van het plein, is daar al iets over bekend?
|
|
Walibi World
|
|
Op vrijdag 2 april om 10.00 uur opent zanger Ralf op een waanzinnige manier het nieuwe seizoen van attractiepark Walibi World. Samen met zoveel mogelijk kinderen probeert Ralf het Guinness World Record ‘Smoove’ dansen op zijn naam te zetten. Met Ralf
|
|
Modelbouw
|
|
Origineel bericht van: Dino_amusementHeb jij een ranger die laaste is geen model foto maar echt volgens mijn.
|
|
Modelbouw
|
|
Heb jij een ranger
|
|
Modelbouw
|
|
Origineel bericht van: jeffreyEen kleine reportage van een kermis uit het verleden: http://img28.imageshack.us/img28/2349/oud7.jpg deze stoomcaroussel staat nu in de Efteling! verder zijn de foto's erg leuk zo
|
|
Disney parken
|
|
Originally Posted By: Stoef Maar kies dan een Néderlander om die vier talen in te spreken. Naar mijn weten kom je dan het mooiste uit qua accenten en dergelijke! Ik ben met je eens dat Nederlands eigenlijk alleen fatsoenlijk uitgesproken wordt door
|
|
Lego
|
|
Gecondoleerd, en we zien je vanzelf weer terug Sterkte!
|
|
Modelbouw
|
|
Gaaf zeg!
|
|
De kermis komt..
|
|
De G-Force staat dubbel verpacht met de Paasfoor stad Diksmuide? Welke stad kiest dhr. Janssens?
|
|
De Efteling: Joris en de Draak / Pegasus
|
|
Ik verwacht niet dat de Efteling de baan soft opent.
|
|
De Efteling: Joris en de Draak / Pegasus
|
|
Origineel bericht van: VlamingOrigineel bericht van: MatthijsIk kan er niet een heel goed beeld van krijgen, maar ruim het merendeel staat toch al? Is de openingsdatum van 1-7 dan ruim genomen om tegenslagen te kunnen opvangen en als het zo door gaa
|
|
USA & parken buiten Europa
|
|
Laat ze Lex Lemmens eens bellen, die is goed met Bobtreintjes...
|
|
Kermis Babbelbox
|
|
Tot op heden nog nooit een attractie bestuurt, maar zou ooit wel eens een Breakdance No3 willen besturen.
|
|
Kermis Babbelbox
|
|
tijdens mijn werk bij de babyflug van bertie werkman heb ik hem vaak bestuurd en ik vondt het heel leuk om te besturen
|