Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Active Topics | Active Posts | Unanswered Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum   Subject
De kermis komt..
Jump to new posts Bad Dürkheim 8-09 t/m 12-09 en 15-09 t/m 18-09-17 (D) by Crazypolyp @ 9 minutes 29 seconds ago

Jupiter - Barth-Kipp Hot Shot - Dölle Millenniumscooter - Göbel Take Off - Ruppert Wellenflug - Nickel Bayernwippe - Upleger The King - Zinnecker XXL - Zinnecker Break Dance - Becker The Tower - Blume Feuer & Eis - Barth-Kipp
De kermis komt..
Jump to new posts Goslar 30-6 t/m 09-07-2017 (D) by Crazypolyp @ 18 minutes 43 seconds ago

Klassiker •Riesenrad - Der schönste Blick auf Goslar •Jaguarbahn - Das Kultkarussell •Die Krake - Atemberaubender Familienspaß •Atlantis Rafting Wildwasserbahn - Spaß für Groß und Klein •Auto Skooter Route 66 - Grand Prix & Slalom •Break Dancer N
De Efteling
Origineel bericht van: KevinnnetOrigineel bericht van: SolomonIn dit geval zijn de bezoekers ook een factor die meespeelt, met de sjaals en mutsen. En zal het ook niet zo kunnen zijn dat de trein wat langer stil staat om de wielen zo goed warm te hou
USA & parken buiten Europa
Jump to new posts Re: Ferrari World breidt uit met nieuwe attracties by LoopingDennis @ Yesterday at 23:43

Wel geinig geplaatst ja door het dak heen.
Kermis van vroeger
Jump to new posts Re: Oude Fotos van Coca Cola by Coca Cola @ Yesterday at 23:30

Nieuw op de kermis
Jump to new posts Re: Nieuw op de kermis by hamtaro @ Yesterday at 23:12

Originally Posted By: Fun_FreakDie rocket speed 3000 is dat een astroliner? ja dat klopt.
Europese parken
Jump to new posts Re: PortAventura & Ferrari openen Ferrari Land in 2017 by DJRichieG @ Yesterday at 23:04

Origineel bericht van: KersenpitOrigineel bericht van: coasterfrenzyOrigineel bericht van: Rogier de GrootIk kan maar 1 reden vinden, waarom deze achtbaan minder hoog is (en om die reden geen draai in de daling heeft), de LIM lancering i.p.v. hydraul
Europese parken
Jump to new posts Re: Kolmården 2016: Wildfire (RMC Coaster) by Philosopher @ Yesterday at 23:03

Deze foto op Instagram vind ik echt schitterend. Hij is al een paar maanden oud, maar hij is uniek en zeker fotowedstrijd-waardig.. Helaas mag niemand hem insturen.
Nieuw op de kermis
Die uit Belgie is 20 persoons van AK rides. Hier word gemeld dat er 24 in gaan. Dus niet hetzelfde type. Wel dezelfde bouwer dan neem ik aan.
Nederlandse parken
Jump to new posts Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? by Fun_Freak @ Yesterday at 22:34

Origineel bericht van: turbolaafAls je kermis fan bent snap ik je nood voor een topspin wel maar het normale volk mist die dingen echt niet. Er zijn legio parken die zonder kunnen. Als ik dan toch even de grotere parken op moet noemen die er geen heb
Duitse parken
Jump to new posts Re: Europa-Park 2019: Waterpark en hotel by Yftie84 @ Yesterday at 22:30

Is dat niet vervelend dat je toch wel elke ochtend opnieuw moet inpakken?
Nieuw op de kermis
Jump to new posts Re: Nieuw in 2017: zweeftoren Space Jam (Albers Amusement) by Zolex_Robin_D @ Yesterday at 22:16

Zelfde bouwer en hoogte van deze Belgische zo te zien
Nederlandse parken
Jump to new posts Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? by pampie @ Yesterday at 22:10

Begin dan eerst maar met die vrije val toren en dan zou een rit attractie zoals een Splashbattle wel tof zijn voor Toverland.
Jump to new posts Re: Ferrari World breidt uit met nieuwe attracties by grotefan @ Yesterday at 22:05

Spijtig dat ik nu ook net te vroeg ben, zag vandaag de testrit in reallife, wat er zeker niet verkeerd uit zag! Al vraag ik mij wel af of het de juiste toevoeging zal zijn naast Formula Rossa en de dueling coaster om opnieuw een launchcoaster toe te
Nederlandse parken
Jump to new posts Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? by Daan13 @ Yesterday at 21:50

Ik vind juist dat Toverland grotere flatrides als bijvoorbeeld een topspin mist. Natuurlijk hoeft dit geen topspin te zijn, maar wel iets in die richting. Dingen als een vrijeval, Octopus, Enterprise enz, missen ze gewoon. Ik hoop dat we dit soort at
Nieuw op de kermis
Jump to new posts Re: Nieuw op de kermis by Fun_Freak @ Yesterday at 21:47

Die rocket speed 3000 is dat een astroliner?
Nieuw op de kermis
Je kan me veel wijs maken, maar dat op de foto is geen 40 meter. Des ondanks wel een leuk molentje voor nederland
Nederlandse parken
Jump to new posts Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? by turbolaaf @ Yesterday at 21:38

Ik zeg ook niet dat een achtbaan geen goede investering is. Ik geef enkel aan dat een topspin geen must is voor een thema of pretpark. Er word helaas vaker om geroepen en ik snap het wel als je dol bent op die dingen. Maar naar mijn mening hoeven die
Kermis Babbelbox
Jump to new posts Re: Wat voor zaak zou jij kopen? by erik24 @ Yesterday at 21:21

Originally Posted By: BoosterfanIk zou gaan voor een verdomd mooi spookhuis. Groot, met een hoop speciale effecten en de nieuwste technologieën. En dan wat goede acteurs er in. Misschien een madhouse voor op de kermis?
Duitse parken
Jump to new posts Re: Europa-Park 2019: Waterpark en hotel by Ids @ Yesterday at 21:20

Met een hopping pass slaap je 5 nachten elke nacht in een ander hotel van het park. Het is inclusief jaarkaart en je bagage wordt geregeld. Dus het leek me een interessant iets om eens te doen Hier is een link naar de officiële pagina erover met
Duitse parken
Jump to new posts Re: Europa-Park 2019: Waterpark en hotel by luc136 @ Yesterday at 21:14

Volgens mij mis ik iets: wat is 'hopping' bij EP? Ik ken het als wisselen tussen twee parken van hetzelfde resort, maar dat kan in Rust (nog) niet
Nederlandse parken
Jump to new posts Re: Toverland 2018: B&M Wing Coaster? by Mullie @ Yesterday at 21:00

Originally Posted By: turbolaafAls je kermis fan bent snap ik je nood voor een topspin wel maar het normale volk mist die dingen echt niet. Er zijn legio parken die zonder kunnen. Als ik dan toch even de grotere parken op moet noemen die er geen hebb
Duitse parken
Origineel bericht van: MisterMichaOrigineel bericht van: nemeaddBeste, Mijn vriendin heeft een medewerker van Vekoma in de taxi gehad. Hij zei dat het allemaal top secret was, maar hij kon wel het volgende zeggen: Het wordt een mega ding met allemaa
Jump to new posts Re: Ferrari World breidt uit met nieuwe attracties by Sjiebert @ Yesterday at 20:40

Die coaster is vet geplaatst Intamin doet goede zaken met Farrari World.
Games
Jump to new posts Re: Planet coaster by frontier by Sjiebert @ Yesterday at 20:39

Je versie van het Huis van de Vijf Zintuigen is erg tof geworden! Al is het misschien iets teveel Star Wars voor de Efteling. Daarnaast staat het gebouw te dicht op de Vlonderplas. Respect dat je aan de Efteling bent begonnen. Het stuk Pandadroom en
Page 1 of 46 1 2 3 ... 45 46 >
Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
Trip met of zonder abbo?
by Djeffke
Yesterday at 09:49
rmc info
by Xtream
22/01/2017 12:49
Legoland Duitsland gaat Pirate Island hotel bouwen voor 2018
by The_Bullgod
20/01/2017 08:35
Knoebels brengt gevoel van klassieke ride terug met nieuwe ride "Over The Top"
by The_Bullgod
19/01/2017 21:05
Ferienzentrum Schloss Dankern 2017: Reise durch das Mittelalter (tube coaster)
by Guy
19/01/2017 15:43
De laatste kermisclub topics
Bad Dürkheim 8-09 t/m 12-09 en 15-09 t/m 18-09-17 (D)
by Crazypolyp
8 minutes 15 seconds ago
Goslar 30-6 t/m 09-07-2017 (D)
by Crazypolyp
17 minutes 29 seconds ago
Nieuw in 2017: zweeftoren Space Jam (Albers Amusement)
by Kermismeester
Yesterday at 19:03
Rosmalen - 5 t/m 9 augustus 2017
by Kermismeester
Yesterday at 15:24
Emmeloord 21 t/m 30 april 2017
by Let's Move
Yesterday at 15:00
Who's Online
3 registered (aptisa, bavi, 1 invisible), 63 Guests and 11 Spiders online.
Newest Members
Shmotten, PolderPool, TopScanFan, Michiel197, Lev
8946 Registered Users
Forum Stats
8946 Members
24 Forums
12404 Topics
333208 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
No Birthdays

Fotowedstrijd 2016: Win een heel seizoen #HARDGAAN in Walibi Holland of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
57 inzendingen | Het prijzenpakket van 2016 wordt gesponsord door Walibi Holland en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door de IS Group  Houden of weggooien: Pandadroom
Houden of weggooien: Pandadroom