Het laatste nieuws:

De Efteling opgenomen in Google Streetview
Themepark.nl 10 jaar feest inschrijving

Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Active Topics | Active Posts | Unanswered Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum   Subject
Modelbouw
Jump to new posts Re: Uit de oude doos by marceld @ 2 minutes 21 seconds ago

Fotos uit wfm ? Daar is een kermis expo, ga dit weekend ff kijken.
Buitenlandse kermissen
Re: Chapelle-lez-Herlaimont (BE) Carnaval 13/3 - 16/3 by MichaelV @ 5 minutes 13 seconds ago

Wow, t’is echt behelpen hé met dat hobbel-gebobbel Lekker knus kermisje!
Kermis Babbelbox
Re: Welke attractie heb jij wellis bestuurt? by MichaelV @ 8 minutes 47 seconds ago

Tijdens mijn stage bij het Kermis -en Circusmuseum een hele middag Zweefmolen tijdens een kinderfeestje!
Walibi World
Re: (pers) Ralf opent Walibi World met Smoove Recordpoging by Walibas @ 13 minutes 36 seconds ago

Origineel bericht van: Jos1986O wauw, 2 April kunnen we dus niet niet rustig Walibi in zonder gezelschap van een heleboel gillende keukenmeiden... wel lekker druk dan. Dat was in 2008 wel anders We hebben maar 400 ontbijtjes, dus wees er snel bij!
Walibi World
Re: (pers) Ralf opent Walibi World met Smoove Recordpoging by Aurelius @ 14 minutes 31 seconds ago

Originally Posted By: ChiptwisterTevens is de zanger dit voorjaar te horen in de bioscopen, als de stem van Wickie de Viking Hier heb ik jááárenlang op gewacht! Het verlossende antwoord! Wickie is dus tóch een jongetje!
Walibi World
Re: (pers) Ralf opent Walibi World met Smoove Recordpoging by Chiptwister @ 15 minutes 15 seconds ago

Origineel bericht van: TiimOrigineel bericht van: Chiptwisterhet Guinness World Record ‘Smoove’ dansen Hoe moeilijk kan het zijn een niet bestaand wereldrecord te breken? In het persbericht wordt toch niet gesproken over het verbreken van een recor
De kermis komt..
Re: Herentals (B) Paaskermis 03/04/2010 tot 07/04/2010 by Scooterguy @ 16 minutes 3 seconds ago

Dat zullen we snel weten hé
Walibi World
Re: (pers) Ralf opent Walibi World met Smoove Recordpoging by Jos1986 @ 16 minutes 26 seconds ago

O wauw, 2 April kunnen we dus niet niet rustig Walibi in zonder gezelschap van een heleboel gillende keukenmeiden... wel lekker druk dan. Dat was in 2008 wel anders
Walibi World
Origineel bericht van: Chiptwisterhet Guinness World Record ‘Smoove’ dansen Hoe moeilijk kan het zijn een niet bestaand wereldrecord te breken?
Lego
Jump to new posts Re: Dennis Lego Kermis ( Tijdelijke stop ) by kermisfan112 @ 19 minutes 47 seconds ago

Ik wil iedereen bedanken voor de fijne reacties. Het is fijn om te weten dat er altijd mensen zijn die me nog een hart onder de riem willen steken. Om toch maar een beetje aflijding te gaan zoeken, ben ik met MLCad bezig. ontwerpjes zullen wel komen,
USA & parken buiten Europa
Jump to new posts Re: Vragen over USA vakanties ? Stel ze hier !!! - Part II by Chimeara @ 22 minutes 43 seconds ago

En ik als niet Disneyfan raad je ook 2 dagen Disney aan. 2 totaal verschillende parken waar je echt wel plezier zult beleven. Disney CA was voor mij een ngrote positieve verassing.
Duitse parken
Re: Phantasialand attractie 2010 by Thijs @ 23 minutes 51 seconds ago

Dat is toch even een verrassing wanneer je die foto's bekijkt, wat een enorme bouwput zeg! Ze zijn daar erg goed bezig edit: er wordt een flinke (ronde) fundering gelegd in het midden van het plein, is daar al iets over bekend?
Walibi World
(pers) Ralf opent Walibi World met Smoove Recordpoging by Chiptwister @ 24 minutes 58 seconds ago

Op vrijdag 2 april om 10.00 uur opent zanger Ralf op een waanzinnige manier het nieuwe seizoen van attractiepark Walibi World. Samen met zoveel mogelijk kinderen probeert Ralf het Guinness World Record ‘Smoove’ dansen op zijn naam te zetten. Met Ralf
Modelbouw
Jump to new posts Re: Uit de oude doos by rickdj @ 26 minutes 53 seconds ago

Origineel bericht van: Dino_amusementHeb jij een ranger die laaste is geen model foto maar echt volgens mijn.
Modelbouw
Jump to new posts Re: Uit de oude doos by Dino_amusement @ 28 minutes 20 seconds ago

Heb jij een ranger
Modelbouw
Jump to new posts Re: Uit de oude doos by rickdj @ 28 minutes 24 seconds ago

Origineel bericht van: jeffreyEen kleine reportage van een kermis uit het verleden: http://img28.imageshack.us/img28/2349/oud7.jpg deze stoomcaroussel staat nu in de Efteling! verder zijn de foto's erg leuk zo
Disney parken
Re: Het grote kleine vragen topic by SprookjesPrinses @ 28 minutes 40 seconds ago

Originally Posted By: Stoef Maar kies dan een Néderlander om die vier talen in te spreken. Naar mijn weten kom je dan het mooiste uit qua accenten en dergelijke! Ik ben met je eens dat Nederlands eigenlijk alleen fatsoenlijk uitgesproken wordt door
Lego
Jump to new posts Re: Dennis Lego Kermis ( Tijdelijke stop ) by BigWave @ 32 minutes 54 seconds ago

Gecondoleerd, en we zien je vanzelf weer terug Sterkte!
Modelbouw
Jump to new posts Re: Uit de oude doos by BigWave @ 34 minutes 12 seconds ago

Gaaf zeg!
De kermis komt..
Re: Herentals (B) Paaskermis 03/04/2010 tot 07/04/2010 by _DvS_ @ 34 minutes 44 seconds ago

De G-Force staat dubbel verpacht met de Paasfoor stad Diksmuide? Welke stad kiest dhr. Janssens?
De Efteling: Joris en de Draak / Pegasus
Re: Bouwfoto's Maart 2010 by Jos1986 @ 35 minutes 7 seconds ago

Ik verwacht niet dat de Efteling de baan soft opent.
De Efteling: Joris en de Draak / Pegasus
Re: Bouwfoto's Maart 2010 by Japio @ 37 minutes 42 seconds ago

Origineel bericht van: VlamingOrigineel bericht van: MatthijsIk kan er niet een heel goed beeld van krijgen, maar ruim het merendeel staat toch al? Is de openingsdatum van 1-7 dan ruim genomen om tegenslagen te kunnen opvangen en als het zo door gaa
USA & parken buiten Europa
Jump to new posts Re: Knoebels - Flying Turns by Japio @ 39 minutes 25 seconds ago

Laat ze Lex Lemmens eens bellen, die is goed met Bobtreintjes...
Kermis Babbelbox
Re: Welke attractie heb jij wellis bestuurt? by KERMISAALTEN @ 42 minutes 16 seconds ago

Tot op heden nog nooit een attractie bestuurt, maar zou ooit wel eens een Breakdance No3 willen besturen.
Kermis Babbelbox
Re: Welke attractie heb jij wellis bestuurt? by Benno77 @ 45 minutes 24 seconds ago

tijdens mijn werk bij de babyflug van bertie werkman heb ik hem vaak bestuurd en ik vondt het heel leuk om te besturen
Page 1 of 132 1 2 3 ... 131 132 >
Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
(pers) Ralf opent Walibi World met Smoove Recordpoging
by Chiptwister
24 minutes 38 seconds ago
De kopers van Cedar Fair willen ook Six Flags??
by The_Bullgod
Today at 07:17
Staat nu wel een erg leuke achtbaan in attractiepark Slagharen !
by Coasterman_TB
Yesterday at 15:29
De 7 werken van Walibi ! - Persbericht
by Jopo
Yesterday at 12:04
Interview Bart de Boer op ParkWorldOnline
by markie81
Yesterday at 10:55
De laatste kermisclub topics
Denekamp 26-03-2010 t/m 28-03-2010
by KermisFreaky
Today at 12:23
Welke attractie heb jij wellis bestuurt?
by bestboy
Yesterday at 21:33
Kortrijk Paasfoor 2010 (01/04-18/04/2010)
by Draaimolen
Yesterday at 17:45
Castrop-Rauxel 17-04 t/m 20-04-2010 (D)
by Crazypolyp
Yesterday at 16:16
Restyle gondel(s) Breakdancer Dreher No1 (DE)
by lowlevel
Yesterday at 14:35
Who's Online
68 registered (Bram, Japser, JerOeen, Dizcovery, Autoscootergek, Chiptwister, Gooi, emiel17, Greenstock, dj_nick, Jannniekske, Ivo_A, Arachno, H-Parcs, Breakdance_No1, coasterguy1406, Bloodzone, Aurelius, Drommels, 7 invisible), 106 Guests and 4 Spiders online.
Newest Members
Milantje111, manlover, Afstudeerder, Martuska, LindaJansen
6805 Registered Users
Forum Stats
6805 Members
29 Forums
13002 Topics
461464 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
Just_XDD (19), Superwoman (23)

Fotowedstrijd 2009: Win een verrassingsprijs in Walibi World of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
180 inzendingen | Het prijzenpakket van 2009 wordt gesponsord door Walibi World en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door NXS Internet Welke winterparken bezoek jij?
Welke winterparken bezoek jij?