Themepark organizer
Kermisclub organizer
Forum archief

Forumfaces
Active Topics | Active Posts | Unanswered Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum   Subject
Kermis Babbelbox
Jump to new posts Re: Filmkestopic van ZolexX Robin D by Zolex_Robin_D @ 10 minutes 11 seconds ago

Kermis Babbelbox
Jump to new posts Re: Filmkestopic van ZolexX Robin D by Zolex_Robin_D @ 14 minutes 2 seconds ago

De Efteling: Symbolica - Paleis der Fantasie
Jump to new posts Re: Wachten in de wachtrij! by Orangedevil @ Today at 01:37

Ja dat klopt. Wij hebben geen abbo dus dan ga je inderdaad niet voor 1 attractie maar dan wil je alles uit je dag halen.
USA & parken buiten Europa
Absoluut en persoonlijk zou ik altijd alle Disney parken bezoeken als ik naar Orlando zou gaan, maar als je moet kiezen dan is het op dit moment toch het eerste park dat af zou vallen vanwege het beperkte aanbod. En dat zeg ik met pijn in mijn hart,
Jump to new posts Re: Wachten in de wachtrij! by Bram @ Today at 01:29

Originally Posted By: OrangedevilIk snap dat mensen nieuwschierig zijn maar waarom moet en zal je de attractie zo snel mogelijk willen doen? Ik wacht een paar maandjes en ga op een doordeweekse dag in september zodat je nog wat aan je dag hebt ipv 3
Duitse parken
Ik ben nog een leuk filmpje tegen gekomen, Klaas van Kruistum als "Achtbaan controleur"
Nederlandse parken
Ik heb ook gestemd voor TOP. Heb er maar 1 kunnen doen 6 jaar geleden Raptor. Maar ik heb niets er tegen als een B&M Wingcoaster naar Nederland zou komen. Het zou best iets uit de stal van Vekoma kunnen zijn, iets waar nog niets over bekend is
Europese parken
Ik kan geen vergelijking geven met een twisted draai, ik heb enkel Stealth gedaan, maar ik vind de baan wel echt een one trick pony en vraag me oprecht af waarom er net niet even wat meer mee is gedaan. Zie een Xcelerator.
Nederlandse parken
Originally Posted By: RBEr even van uitgaande dat het gerucht waar is en bij Toverland moet je toch altijd even een slag om de arm houden, heb ik ook voor top gekozen. Het is niet het beste model van B&M, maar de twee die ik heb gedaan waren gewo
Nederlandse parken
Top natuurlijk voor Nederland en Toverland. Ik heb er nog nooit 1 gedaan dus kan nog niet meepraten. Een Oziri's of Montu zou ik ook graag zien. Misschien worden de toekomstige Wing coasters beter dan de eerste exemplaren?
Nederlandse parken
Er even van uitgaande dat het gerucht waar is en bij Toverland moet je toch altijd even een slag om de arm houden, heb ik ook voor top gekozen. Het is niet het beste model van B&M, maar de twee die ik heb gedaan waren gewoon leuke banen. Ik hoop
Originally Posted By: RBZeker in Orlando blijft dat moeilijk. Persoonlijk vind ik alle 8 grote parken een mustdo, maar ik snap dat dat er niet in zit. Hollywood Studios's zou ik van die 8 het eerste overslaan vanwege het mindere aanbod op dit moment
Jump to new posts Re: Wachten in de wachtrij! by Eftelflags @ Today at 01:00

Originally Posted By: OrangedevilIk snap dat mensen nieuwschierig zijn maar waarom moet en zal je de attractie zo snel mogelijk willen doen? Ik wacht een paar maandjes en ga op een doordeweekse dag in september zodat je nog wat aan je dag hebt ipv 3
Jump to new posts Re: Wachten in de wachtrij! by Orangedevil @ Today at 00:59

Ik snap dat mensen nieuwschierig zijn maar waarom moet en zal je de attractie zo snel mogelijk willen doen? Ik wacht een paar maandjes en ga op een doordeweekse dag in september zodat je nog wat aan je dag hebt ipv 3 uur in de rij te staan en 1,5 uur
Zeker in Orlando blijft dat moeilijk. Persoonlijk vind ik alle 8 grote parken een mustdo, maar ik snap dat dat er niet in zit. Hollywood Studios's zou ik van die 8 het eerste overslaan vanwege het mindere aanbod op dit moment. IoA en Magic Kingdom
Nederlandse parken
Originally Posted By: Mennoo_ Is het daarom niet de perfecte uitbreiding voor Toverland? Ze krijgen er dan een goede looping coaster bij waar relatief makkelijk in te stappen is omdat de krachten gewoon wat minder zijn door de vorm van de trein. D
Nederlandse parken
Origineel bericht van: ProgressWat betreft die geruchten: zijn die echt substantieel en gegrond of berusten ze voor een groot deel op wishful thinking? Als meerdere personen het zelfde gerucht horen zal er wel een kern van waarheid inzitten. De wi
Nederlandse parken
Voor Nederland en Toverland als park? Top. Toch heb ik gekozen voor flop. Ik vind wingcoasters samen met stand-ups de minst geslaagde baantypes van B&M. Flug der Dämonen was goed, maar GateKeeper was mwah en Wild Eagle is zelfs een van de slechts
Nederlandse parken
Top of flop vind ik wel een heel lastige keuze. Enerzijds is het een B&M, dus flop is vrijwel bij voorbaat al uitgesloten. Anderzijds is een wingcoaster niet echt mijn favoriete B&M-type. Flug der Dämonen vond ik in het begin (first-drop, imm
Nederlandse parken
Wat betreft die geruchten: zijn die echt substantieel en gegrond of berusten ze voor een groot deel op wishful thinking?
Nederlandse parken
Top, ik denk dat dit wel een mooie aanwinst zal zijn voor Toverland.
Nederlandse parken
Originally Posted By: Eftelflags Een Wing Coaster komt bij mij dus vaak wat krachteloos over. Ook zitten er behoorlijke trillingen in. En voor dat geld dat een B&M kost... mwa Weet niet. Is het daarom niet de perfecte uitbreiding voor Toverland
Nederlandse parken
Originally Posted By: Eftelflags Een Wing Coaster komt bij mij dus vaak wat krachteloos over. Ook zitten er behoorlijke trillingen in. En voor dat geld dat een B&M kost... mwa Weet niet. Het is een leuke toevoeging in een Heide Park of Thorpe,
De kermis komt..
Jump to new posts Re: Kermis Goes 11 t/m 17 Augustus 2017 by Foorkramer @ Today at 00:02

Originally Posted By: RidesXLIk ben aanwezig op eerste draaidag 11-7 Dat is wel een maand te vroeg
Nederlandse parken
Jump to new posts Re: Een B&M Wingcoaster voor Toverland, top of flop? by Jeroentj @ Yesterday at 23:54

Origineel bericht van: KevinnnetTop! Fluch der Dämonen blijft een van de beste banen die ik ooit heb gedaan! Hij is leuk, maar kan hem niet bij mn topfavorieten plaatsen. En de reden hiervoor zijn de trillingen die hij geeft en echt veel spanning e
Page 1 of 13 1 2 3 ... 12 13 >
Sidebar uitzetten?
Deze sidebar kun je bij my stuff > my preferences uitzetten.
De laatste pretpark topics
Een B&M Wingcoaster voor Toverland, top of flop?
by Eftelflags
17/01/2017 22:57
Handige jaarkaart om verschillende dierentuinen te bezoeken?
by RRA
17/01/2017 18:57
Wachten in de wachtrij!
by
17/01/2017 15:16
Dierentuin kiezen
by dream_wizard
16/01/2017 11:00
[TR] Zoo Krefeld (D) - 12 januari 2017
by Arwen
14/01/2017 18:59
De laatste kermisclub topics
Hangover Tower Ewald Schneider
by geroniemo1
17/01/2017 11:41
Alkmaar De Mare 11 t/m 14 mei 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:29
Doetinchem Najaar 1 t/m 3 september 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:27
Oostvoorne 14 t/m 17 april 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:25
Waspik 26 t/m 29 augustus 2017
by Bredeche
17/01/2017 09:24
Who's Online
5 registered (Alistair, Zolex_Robin_D, DaltonTerror, kermisfan1, 1 invisible), 67 Guests and 7 Spiders online.
Newest Members
Michiel197, Lev, LordOnip, flamingo, belgijan
8944 Registered Users
Forum Stats
8944 Members
24 Forums
12373 Topics
331924 Posts

Max Online: 2987 @ 09/08/2009 21:17
Today's Birthdays
Henk K (48), Matthijs (30), PowerPolyp (48), timmy (26)

Fotowedstrijd 2016: Win een heel seizoen #HARDGAAN in Walibi Holland of een dagje volledig gratis kermis vieren voor 2 in Best.
122 inzendingen | Het prijzenpakket van 2016 wordt gesponsord door Walibi Holland en Kermis Best

Themepark.nl wordt gesponsord door de IS Group  Houden of weggooien: Pandadroom
Houden of weggooien: Pandadroom